Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирич, Наталія-
dc.contributor.authorЮрик, Наталія-
dc.contributor.authorШведа, Наталія-
dc.contributor.authorKyrych, Nataliia-
dc.contributor.authorYuryk, Nataliia-
dc.contributor.authorShveda, Nataliia-
dc.date.accessioned2022-09-22T11:33:42Z-
dc.date.available2022-09-22T11:33:42Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationКирич Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації [Електронний ресурс] / Наталія Кирич, Наталія Юрик, Наталія Шведа // Соціально- економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 334-344. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38783-
dc.description.abstractВ статті розглянуто суть конкурентних переваг організації і вказано, що наявність переваги в певній сфері свідчить про успішність організації в порівнянні з конкурентами. Конкурентну перевагу можна побачити (виявити) при порівнянні власної організації із конкурентами. Важливим і необхідним елементом виникнення і подальшого формування конкурентних переваг є ефективна стратегія (зокрема конкурентна) організації. В статті вказано, що конкурентна перевага є складовою частиною стратегічного потенціалу організації та основою міцної конкурентної позиції підприємства й визначає характер її стратегії. Використання інновацій сьогодні є головним інструментом досягнення конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг організації, що дає їй змогу вивчити ринкові можливості, зробити спробу виділення на фоні аналогічних послуг конкурентів і заповнити конкретні сегменти ринку. В статті визначено, що формування нових конкурентних переваг є найважливішим моментом у досягненні організацією сталої конкурентної позиції на ринку та власного успіху. Конкурентна позиція - порівняльна характеристика основних ринкових параметрів організації в сучасних умовах та її продукції щодо конкурента. Визначення власної конкурентної позиції являє собою перший крок для конкурентного аналізу і розробки майбутньої стратегії розвитку організації. В досліджено, що фахівці виділяють кілька ступенів конкурентної позиції: домінуюча, сильна, сприятлива, надійна, слабка, нежиттєздатна. Для організації, яка планує свою діяльність і старається зберегти домінуючу чи сильну конкурентну позицію, запропоновано впроваджувати такі типи стратегії: стратегію диференціації; стратегію досліджень; стратегію, орієнтовану на клієнта; мінімізацію витрат; адаптивну стратегію. В статті вказано, що втримання сильної позиції може відбутися тоді, коли компанія перемогла своїх конкурентів-суперників власними унікальними відмінностями і вона здатна ці відмінності зберігати і надалі. Як основу для успіху та конкурентних переваг запропоновано кожній організації звертати особливу увагу на операційну ефективність, тобто ефективність, за допомогою якої підприємство здійснює краще виконання тих самих видів діяльності, що й його конкуренти.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the competitive advantages essence of the organization is considered and it stated the advantages presence in a particular area indicates the success of the organization compared to competitors. Competitive advantage can be seen (discovered) in comparing your own organization with competitors. An important and necessary element of the competitive advantage formation and further development is an effective strategy (including competitive) of the organization. In the article, it stated that competitive advantage is an integral part of the organization strategic potential and the basis of organization strong competitive position and determines the nature of its strategy. Today the innovation using is the main tool for achieving competitiveness and competitive advantage of the organization, that allows exploring market opportunities, tries to stand out from similar services of competitors and fill specific market segments. In the article, it defined that the new competitive advantages formation is the most important moment in the organization to achieve a stable competitive position in the market and its own success. Competitive position is a comparative description of the organization main market parameters in modern conditions and its products relative to the competitor. Determining your own competitive position is the first step for competitive analysis and organization’s future strategy development. It is investigated that experts distinguish several degrees of competitive position: dominant, strong, favorable, reliable, weak, and unviable. For an organization that plans its activities and tries to maintain a dominant or strong competitive position, it is proposed to implement the following types of strategy: differentiation strategy; research strategy; customer-oriented strategy; cost minimization; adaptive strategy. In the article, it stated that maintaining a strong position could occur when the company has defeated its rivals by its own unique differences and it is able to maintain these differences in the future. As a basis for success and competitive advantage, each organization is offered to pay strong attention to operational efficiency, ie efficiency with which the company performs better the same activities as its competitors.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent334-344-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://www.pwc.com/ua/uk/services/consulting/operational-excellence.htmluk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectконкурентна позиціяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectопераційна ефективністьuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectcompetitive positionuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectoperational efficiencyuk_UA
dc.titleКонкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організаціїuk_UA
dc.title.alternativeCompetitive advantages as the basis of a successful organizational strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages11-
dc.subject.udc658.5uk_UA
dc.relation.references1. Бондаренко С. М., Лісовський М. Ю. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Випуск 15, частина 1. 2017. С. 42-45.uk_UA
dc.relation.references2. Зось-Кіор М. В., Брижань К. О. Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільності. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2017. № 6. С. 62–65.uk_UA
dc.relation.references3. Касич А. О., Глущенко Д. О. Теоретичні та практичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Економіка та держава. 2016. №11. С. 65–70.uk_UA
dc.relation.references4. Котлик А. В. Дослідження сутності ключових понять теорії конкурентоспроможності підприємства та зв’язків між ними. Управління розвитком. 2011. №4. С.135-136uk_UA
dc.relation.references5. Лупак Р. Л., Васильців Т. Г. Конкурентоспроможність підприємства : навч. посіб. Львів : Видавництво ЛКА, 2016. 484 с.uk_UA
dc.relation.references6. Микитюк О. Конкурентні переваги підприємств в коопераційних відносинах. ВІСНИК Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2013. №10(151). С. 83–88.uk_UA
dc.relation.references7. Нечитайло Д. Операційна ефективність. URL: https://www.pwc.com/ua/uk/services/consulting/operational-excellence.htmluk_UA
dc.relation.references8. Іванов Ю. Б., Кизим М. О., Тищенко О. М., Іванова О. Ю., Ревенко О. В. , Чечетова-Терашвілі Т. М. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Підручник. Харків: ВД «ІНЖЕК», 2010. 320 с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bondarenko S. M., Lisovskyi M. Yu. (2017) Konkurentni perevahy – unikalni osoblyvosti suchasnykh pidpryiemstv. [Competitive advantages as unique features of modern enterprises] Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. (15/1). pp.42-45. [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen2. Zos-Kior M. V., Bryzhan K. O. (2017) Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva v umovakh nestabilnosti. [Enterprise competitiveness management in conditions of instability] Mizhnarodnyy̆ naukovyy̆ zhurnal «Internauka». Seriia: «Ekonomichni nauky» (6). pp. 62–65. [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen3. Kasych A. O., Hlushchenko D. O. (2016) Teoretychni ta praktychni aspekty upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva [Theoretical and practical aspects of enterprise competitiveness management] Ekonomika ta derzhava. (11) pp. 65–70. [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen4. Kotlyk A. V. (2011) Doslidzhennia sutnosti kliuchovykh poniat teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta zviazkiv mizh nymy [Exploring the key concepts essence of the enterprise competitiveness theory and the relationships between them] Upravlinnia rozvytkom (4) pp.135-136. [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen5. Lupak R. L., Vasyltsiv T. H. (2016) Konkurentospromozhnist pidpryiemstva: navch. posib. [Competitiveness of the enterprise: textbook] Lviv : Vydavnytstvo LKA. 484 pp. [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen6. Mykytiuk O. (2013) Konkurentni perevahy pidpryiemstv v kooperatsiinykh vidnosynakh [Competitive advantages of enterprises in cooperative relations] VISNYK Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka (10(151)). pp. 83–88. [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen7. Nechytailo D. Operatsiina efektyvnist [Operational efficiency] URL: https://www.pwc.com/ua/uk/services/consulting/operational-excellence.html [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen8. Ivanov Yu. B., Kyzym M. O., Tyshchenko O. M., Ivanova O. Yu., Revenko O. V., Chechetova-Terashvili T. M. (2010) Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: Pidruchnyk [Enterprise Competitiveness Management: Textbook] Kharkiv: VD «INZhEK». 320 pp. [Іn Ukrainian].uk_UA
dc.identifier.citationenKyrych, N., Yuryk, N. & Shveda, N. (2021) Konkurentni perevahy yak osnova uspishnoi stratehii rozvytku orhanizatsii [Competitive advantages as the basis of a successful organizational strategy]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 334-344. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.334-
dc.subject.jelM210uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000–0001–7728-9787-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-1672-3049-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-0278-3243-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage334-
dc.citation.epage344-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21knbsro.pdfКОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ЯК ОСНОВА УСПІШНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ945,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.