Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana-
dc.date.accessioned2022-09-21T12:33:26Z-
dc.date.available2022-09-21T12:33:26Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationБурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316-324. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bopsmt.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38780-
dc.description.abstractУ статті представлена еволюція маркетингу, що привела сьогодні на перші позиції маркетинг третього покоління. Маркетинг 3.0 має на меті не лише задоволення тимчасових потреб споживачів, але створення разом із споживачами нових маркетингових цінностей. Змінні умови роботи компаній, а особливо зміна в поведінці споживачів, призводять до того, що в новому маркетингу завданням компаній є ще краще пізнання клієнтів – їх потреб, бажань та страхів – з метою досягнення не лише їхніх думок, але також їхнього серця і духу. Така стратегія вимагає перегляду бачення, місії, а також цінностей компаній. Очікування від компаній більшої автентичності та транспарентності призводить до того, що цінність має бути підставою їхнього функціонування. Але опора маркетингової політики компанії лише на цінностях не є достатньою. Фірми повинні змінити цілу модель створення цінностей. Клієнти, а також інші зацікавлені особи, які незадоволені існуючими можливостями, які пропонує бізнес у сфері розв’язування суспільних проблем, прагнуть співпрацювати у цій сфері з підприємствами – хочуть брати участь у створенні цінностей та нових рішень. Автором обґрунтовано важливість створення ланцюжка цінностей та об’єднання їх в єдину загальну холістичну систему в процесі формування стратегії маркетингу цінностей на принципах розумності, справедливості та духовної потреби. Проведено ієрархічне структурування маркетингу цінностей, які компанії вкладають у свої продукти та доносять до споживачів. Зроблено висновки, що маркетинг третього покоління передбачає співпрацю підприємств при створенні цінності та вирішенні проблем, які турбують людство. І саме спільне створення економічно-суспільної цінності дозволяє не лише заспокоїти глибинні потреби та очікування клієнтів, але також і турбуватись про суспільний добробут.uk_UA
dc.description.abstractThe evolution of marketing, which has brought marketing of the third generation to the first positions nowadays is presented in the article. Marketing 3.0 aims not only to meet the immediate needs of consumers, but also to create new marketing values together with consumers. Changes in the company’s operating environment, and especially changes in consumer behaviour, mean that the challenge for companies in the new marketing is to get to know their customers better - their needs, wants and fears - in order to reach not only their minds but also their hearts and souls. Such a strategy requires a vision, a mission, as well as the values of the companies. The expectation of companies to be more authentic and transparent means that value must be the basis for their functioning. But relying on values alone is not enough for a company’s marketing policy. Firms must change the whole value creation model. Customers as well as other interested parties who are dissatisfied with the existing opportunities offered by the business in the field of solving societal problems, want to cooperate in this field with the enterprises - they want to take part in value creation and new solutions. The author has justified the importance of creating a value portfolio and integrating them into a unified holistic system in the process of forming a value marketing strategy on the principles of reasonableness, fairness, and spiritual consumerism. The hierarchical structuring of value marketing, which companies invest in their products and convey to consumers, was carried out. It was concluded that third-generation marketing involves the cooperation of companies in value creation and problem solving, which are of concern to people. The joint creation of economic and social value not only enables the satisfaction of the deep-seated needs and expectations of the customers, but also the concern for social wellbeing.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent316-324-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bopsmt.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/978-981-10-7724-1_10uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг цінностіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність товарівuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectvalue marketinguk_UA
dc.subjectproduct competitivenessuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectneedsuk_UA
dc.titleЕволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінностіuk_UA
dc.title.alternativeEvolution of marketing concepts: from marketing 2.0 to a value marketing strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages9-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу. Nauka i studia №1 (216). Ekonomiczne Nauki . 2021. С. 15-21.uk_UA
dc.relation.references2. Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit / In: Kompella, K. (eds) Marketing Wisdom. Management for Professionals. Springer, Singapore. 2019. https://doi.org/10.1007/978-981-10-7724-1_10uk_UA
dc.relation.references3. Краус К. М., Юркo I. В. Iннoвацiйнi концепції маркетингу. Вiсник Дoнeцькoгo нацioнальнoгo унiвeрситeту eкoнoмiки i тoргiвлi iмeнi Михайла Туган-Баранoвськoгo. 2012. №3 (55). С. 99-104.uk_UA
dc.relation.references4. Strategic Management: Concepts and Cases (12th Edition) / by Jr. Thompson, Arthur A., A. J. Strickland. McGraw-Hill College, 2001. 572 p.uk_UA
dc.relation.references5. Юлдашев Л. Г. Теории ценности в социологии: вчера и сегодня. Социологические Исследования. 2001. №8. С. 146-151.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Burlicjka, O. P., Gholda, N. M. (2021) Teoretychni osnovy strateghiji cinisnoorijentovanogho marketynghu [Theoretical foundations of the value-oriented marketing strategy]. Nauka i studia, no. 1(216). Ekonomiczne Nauki, pp. 15-21.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I. (2019). Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. In: Kompella, K. (eds) Marketing Wisdom. Management for Professionals. Springer, Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-10-7724-1_10uk_UA
dc.relation.referencesen3. Kraus K. M., Jurko I. V. (2012) Innovacijni koncepciji marketynghu [Innovative concepts of marketing]. Visnyk Donecjkogho nacionaljnogho universytetu ekonomiky i torghivli imeni Mykhajla Tughan-Baranovsjkogho, vol. 3 (55), pp. 99-104.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Thompson, Arthur A., Strickland, A. J (eds) (2001) Strategic Management: Concepts and Cases (12th Edition). McGraw-Hill College, 572 p.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Juldashev L. Gh. (2001) Teoryy cennosty v socyologhyy: vchera y seghodnja [Theories of value in sociology: yesterday and today]. Sociological Research, no. 8, pp. 146-151.uk_UA
dc.identifier.citationenBurlitska, O. (2021) Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti [Evolution of marketing concepts: from marketing 2.0 to a value marketing strategy]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 316-324. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bopsmt.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.316-
dc.subject.jelМ31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., Ternopil, 46001, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9720-6942-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage316-
dc.citation.epage324-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21bopsmt.pdfЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ: ВІД МАРКЕТИНГУ 2.0 ДО СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ЦІННОСТІ943,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.