Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38729
Назва: “Формування системи управління якістю обслуговування підприємства сфери гостинності, на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Джентльмен”
Інші назви: “Formation of a quality management system for hospitality enterprises, on the example of the hotel and restaurant complex “Gentleman”
Автори: Кіпибіда, Людмила Олегівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Кіпибіда Л.О. “Формування системи управління якістю обслуговування підприємства сфери гостинності, на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Джентльмен”: дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Л.О. Кіпибіда . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 80 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 16-вер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Паляниця, Віктор Анатолійович
УДК: 338.48
Теми: конкурентоспроможність
готельно-ресторанна індустрія
мотивація
стимулювання
управління
competitiveness
hotel and restaurant industry
motivation
incentives
management
Короткий огляд (реферат): Кіпибіда Л.О. “Формування системи управління якістю обслуговування підприємства сфери гостинності, на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Джентльмен”. Кваліфікаційна робота бакалавра (80 с., 5 рис., 18 табл., 32 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, розробці науково-методичних і практичних рекомендацій з підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства. У розрізі обраної теми було досліджено проблеми в галузі готельно- ресторанної сфери та сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу в Україні, подано організаційно-економічну характеристику та проаналізовано фінансову діяльність готельно-ресторанного комплексу, обґрунтовано основні напрями удосконалення процесу формування та застосування системи якості на досліджуваному підприємстві.Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем системи управління якості.
Kipibida L.O. “Formation of a quality management system for hospitality enterprises, on the example of the hotel and restaurant complex “Gentleman”. Qualification work of a bachelor (80 pp., 5 fig., 18 table, 32 literary sources) in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2022. Qualification work of the bachelor is devoted to the substantiation of theoretical provisions, development of scientific-methodical and practical recommendations for improving the quality of service at the restaurant business. In the context of the chosen topic, problems in the hotel and restaurant industry and current trends in the hotel business in Ukraine were studied, organizational and economic characteristics are presented and the financial activity of the hotel and restaurant complex is analyzed.Practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problems of quality management system.
Зміст: ВСТУП...5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ...7 1.1. Послуга як соціальний феномен у системі управлінських процесів підприємств готельно-ресторанного господарства...7 1.2. Сучасні інструменти управління якістю закладів ресторанного господарства...16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ “ДЖЕНТЕЛЬМЕН”...25 2.1. Загальна характеристика управлінської діяльності готельно-ресторанного комплексу “Джентельмен”…25 2.2. Аналіз основних показників готельно-ресторанного комплексу “Джентельмен”…31 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОМПЛЕКСІ “ДЖЕНТЛЬМЕН”…46 3.1. Рекомендації з оцінювання якості надаваних послуг закладом гостинності...46 3.2. Пропозиції створення м’ясо-рибного цеху як необхідної складової готельно-ресторанного комплексу “Джентльмен”….55 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ....67 4.1. Забезпечення ефективної роботи персоналу при розробленні та реалізації заходів з евакуації персоналу та клієнтів готельно-ресторанного закладу...67 4.2. Організація охорони праці у готельно-ресторанному комплексі “Джентльмен”….68 ВИСНОВКИ...74 БІБЛІОГРАФІЯ...78
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38729
Власник авторського права: © Кіпибіда Л.О., 2022
Перелік літератури: 1. Андрушків Б. М. Криза взаємовідносин у загальній теорії криз // Журнал Європейської економіки. Червень 2011. Том 10 (№ 2). С. 121–131. 2. Білан М. О. Готельні ланцюги: стан і перспективи розвитку. Всё о туризме. Туристическая библиотека. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/bilan.htm. 3. Бойко М. Г., Гопкало Л. M. Організація готельного господарства: підручн. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с. 4. Бурий С. А. Антикризове управління та управлінські рішення – проблеми підприємств малого бізнесу: монограф. Хмельницький: ТОВ “Тріада- М”. 2006. 93 с. 5. Ваген Л. Готельний бізнес: навч. посіб. Ростов-на-Дону: Фенікс, 2006. 416 с. 6. Василенко В. А., Шостка В. І. Ситуаційний менеджмент: навч. посіб. К.: ЦУЛ, 2003. 285с. 7. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с. 40 8. Вудвуд В. В. Антикризове управління підприємством як засіб стабілізації його фінансового стану. Інноваційна економіка. 2009. № 5. С. 236– 239. 9. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ. 2012. №21(173). С.127-135. 10. Готельне господарство у Закарпатській області. URL: https://uareporter.com/uk/content/gotelne-gospodarstvo-v-zakarpatskiy-oblasti 11. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2008. Випуск 2(8), частина 2. С.215-219.12. Данильчук В. Ф. Особенности формирования и развития туристических предприятий: монограф. Донецк: НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. 2006. 240 с. 13. Дмитренко А. І. Стратегії антикризової діяльності промислових підприємств // Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. 2013. № 4 (20). С. 49–53. 14. Дріневський Н. П. До концепції розвитку санаторно-курортної справи в Україні // Медична реабілітація, курортологія і фізіотерапія. 2002. №3 (31). С. 39-42. 15. Зубков А. А., Чібісов С. І. Довідник працівника готельного господарства. К.: Вища школа, 1985. 272 с. 16. Іванова Л. О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України // Щорічник наукових праць, вип. ХІV. Львів: НАН України ІРД, 2003. С. 230-242. 17. Іванюта С. М. Антикризове управління: навч. посібн. К.: Центр учбової літератури. 2007. 288 с. 18. Кабушкин Н. И., Бондаренко Т. А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: учебник для студ. спец. Экономика и управление социально- культурной сферой. 4 изд. Минск: Новое знание, 2003. 368 с. 19. Кирич Н. Б. Антикризова стратегія – умова стабільного розвитку підприємства // Всеукраїнський науково-виробничий журнал “Сталий розвиток економіки”. 2010. № 3. С. 57–62. 20. Кирич Н. Б. Антикризовий менеджмент: підруч. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя. 2012. 159 с. 21. Косій Т. М. Сучасний стан розвитку готельного господарства України // Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції “Індустрія гостинності в країнах Європи”. 4-6 грудня 2018 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2018. С.152-154.22. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с. 23. Кудлаєнко С. В. Особливості прояву кризових явищ на вітчизняних підприємствах // Вісник Хмельницького національного університету. 2009. № 6. T. 1. С. 83–86. 24. Кузнецова Н. М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с. 25. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с. 26. Мунін Г. Б., Роглєв Х. Й. Управління сучасним готельним комплексом: навч. посіб. К.: Ліра. К, 2005. 520 с. 27. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес. Менеджмент: навч. посіб. К.: Центр навч. л-ри, 2003. 348с. 28. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України; Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с. 29. Пуцентайло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посіб. К.: Центр навч л-ри, 2007. 344 с. 30. Роглєв Х. Менеджмент готелю: економіко-організаційні аспекти: навч. Посіб.; під ред. Георгій Мунін; Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 442 с. 31. Семенов В. Ф., Бортник Л. В. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2016. Вип. 2 (1). С. 68-75. 32. Шапуров О. О. Сутність, завдання та принципи антикризового управління. Держава та регіони. 2017. № 1. С. 228–232.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Kypybyda L_O_2022.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Кіпибіда.docx19,03 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора