Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедишин, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorКрук, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-09-06T16:49:43Z-
dc.date.available2022-09-06T16:49:43Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.date.submitted2022-06-
dc.identifier.citationКрук О.М. Організація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельно-ресторанного підприємства (на прикладі ГРК «Сапсан»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О.М. Крук . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38684-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра на тему «Організація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельно-ресторанного підприємства (на прикладі ГРК «Сапсан»)» виконана у відповідності з тематикою науково-дослідних робіт кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Мета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є організація системи управління готельно-ресторанних послуг. Для досягнення поставленої мети були поставлені і вирішені такі основні завдання: - визначити теоретичні аспекти дослідження стійкості підприємств; - описати особливості підходу до управління бізнес-процесами на підприємстві; - здійснити аналіз діяльності ГРК «Сапсан»; - дослідити шляхи вдосконалення управління трудовими ресурсами. Об’єкт дослідження – ГРК «Сапсан», який включає готель «Сапсан» та ресторан «Сапсан». Предмет дослідження – організація управління та сучасні підходи системи управління на підприємстві. Практичне значення одержаних результатів. Запропоновано шляхи вдосконалення управління трудовими ресурсами у ГРК «Сапсан». Обсяг і структура кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота бакалавра викладена на ____ сторінках комп’ютерного тексту, складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел із ___ найменувань. Робота включає ___ таблиць, ____ рисунків.uk_UA
dc.description.abstractThe bachelor`s qualification work is performed in accordance with the theme of research work of the Innovation Activity and Services Management Department in Ternopil Ivan Puluj National Technical University. The paper`s purpose and main task. The purpose of the bachelor's qualification work is to organize the management system of hotel and restaurant services. To achieve this goal, the following main tasks were set and solved: - to determine the theoretical aspects of the study of enterprise sustainability; - describe the features of the approach to business process management in the enterprise; - to analyze the activities of GRE “Sapsan”; - explore ways to improve human resource management. The object of research is hotel and restaurant enterprise “Sapsan”, which includes Sapsan Hotel and Sapsan Restaurant. The subject of research is management organization and modern approaches to the management system at the enterprise. The paper`s practical significance. Ways to improve human resource management in Sapsan are proposed. Volume and structure of qualification work. The bachelor's thesis is presented on ____ pages of computer text, consists of the introduction, four chapters, conclusions, a list of ___ sources. The work includes ___ tables, ____ figures.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ СТІЙКОСТ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 1.1 Особливості забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанної сфери України... 1.2 Сучасні підходи до управління бізнес-процесами на підприємстві готельно-ресторанного бізнесу... 1.3 Сучасний стан управлінської стійкості України... РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГРК «САПСАН» 2.1 Загальна характеристика досліджуваного готельно-ресторанного комплексу... 2.2 Аналіз та характеристика послуг готельно - ресторанного комплексу «Сапсан»…. 2.3 Оцінка результативних показників функціонування готельно-ресторанного комплексу «Сапсан»…. РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ У ГРК «САПСАН» 3.1 Застосування інноваційних підходів менеджменту, як чинник підвищення продуктивності праці…. 3.2 Особливості застосування стратегії CRM….РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ…. ВИСНОВКИ… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанне підприємствоuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant enterpriseuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.titleОрганізація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельно-ресторанного підприємства (на прикладі ГРК «Сапсан»)uk_UA
dc.title.alternativeOrganization of a customer relationship management system of a hotel and restaurant enterprise (on the example of HRC “Sapsan”)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Крук О.М., 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.referencesСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 1. Conceptual principles of learning organization building / H.Yo. Ostrovska, R.P. Sherstiuk, H.V. Tsikh, V.H. Demianyshyn, Danyliuk-Chernykh I.M. // Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. UKRAINE. – 2021. – No. 3(183). – P. 167–172. 2. Fedyshyn I., Harmatii N. Application of modern information technologies in management of production processes / Fedyshyn I., Harmatii N. // Business and Economics: Collection of scientific articles. - Verlag SWG imex GmbH Nuremberg, Germany, 2019. – 99-104 pp. 3. Buiak, L M; Harmatii, N; Fedyshyn, I. Research on investment process dynamics taking into consideration stochasticity of world and national economies' crisis phenomena. Natsional'nyi Hirnychyi Universytet. Naukovyi Visnyk; Dnipropetrosk Iss. 5, 2021. – pp.140-146. 4. Kim, H. S., & Kim, Y. G. A CRM performance measurement framework: Its development process and application. Industrial Marketing Management, 2009. - 38(4), 477-489. 5. Porter M.E. Competitive Advantage. London, Free Press. - 1985. 6. Reinartz, W., Krafft, M., Hoyer, W. The customer relationship management process: Its measurement and impact on performance. Journal of Marketing Research, 2004. - 41(3), 293-305. 7. Yu L. Successful Customer Relationship Management. MIT Sloan Manage. Rev., 2001. - 42(4):18-19. 8. Sahaf, M. A., Quereshi, H. I., & Ahmed, R. A. (2011). The science and art of customer relationship management: A blend of business processes and technology solutions. African Journal of Business Management, 5(13), 5057-5064. 9. Баб’як Н.Д. Вплив амортизаційних відрахувань на результати фінансово-господарської діяльності підприємств//Фінанси України.-2011.- №11. - С.34. 10. Безуглий А. Про вилучення частини амортизаційних відрахувань та використання потужностей підприємств // Економіка України. – 2010. - №1. – С.34 – 40 11. Білик М.Д. Управління фінансами державних підприємств. – К.: Т-во «Знання», КОО, 1999.-312с. 12. Бланк И. А. Финансовый менеджмент. – К., 2020. – 460 с. 13. Бойчук І. та ін. Економіка готельно-ресторанного комплексу : Навчальний посібник. Друге видання, і доп. – К: Каравела і Львів : Новий світ, 2011.-298с. 14. Василик О.Д. Теорія фінансів: Підручник.- К.:НІОС.- 2010.-416с. 15. Волков О. И., Скляренко В.К. // Экономика предприятия : „Курс лекций”.- М.- «ИНФРА», 2012. - 601 с. 16. Голов С. Управлінський облік як фактор зростання прибутковості готельно-ресторанного комплексу // Податкове планування. – 2020 – №31. – С. 31-40 17. Качмарик Я.Д., Хуткий Р.І. Ефективність формування управлінської стійкості підприємств // Фінанси України – 2019. - №10. – С. 138-144. 18. Климовская М. Налоговая амортизация в бухгалтерском учете// Вестник бухгалтера и аудитора Украины.- 2011. -№22. - С.15. 19. Кузьмін О. Є. Амортизаційна політика підприємств // Фінанси України. – 2012. - №12 – С. 20-25 20. Ластовецкий В.Е. Различия и взаимосвязь бухгалтерского и налогового учета основных фондов//Вестник бухгалтера и аудитора Украины.- 2011.- №4 .- С. 4. 21. Лишиленко О.В. Бухгалтерський облік. Навчальний посібник. - Київ: Видавництво «Центр учбової літератури», 2019. 22. Лігоненко Л., Ковальчук Г. Оцінка платоспроможності готельно-ресторанного комплексу: Методичні підходи // Економіка. Фінанси. Право. - 1998. - № 9. – С. 16-20. 23. Ляшенко. О.О. Управління капіталом готельно-ресторанного комплексу: конспект лекцій. – К., Видавництво «Центр учбової літератури»,2019. – 240 с. 24. Марченко А. Аналіз джерел формування управлінської стійкості // Фінанси України. – 2012. - №9. – С. 102-108. 25. Музиченко А. О. Методи оптимізації структури управлінської стійкості // Економіка. Фінанси. Право. – 2021. - №6. – С. 12-15. 26. О. М. “Основи економіки”. Київ. “Зодіак-Еко”. –1995 р. – 244 с. 27. Сапсан. Електронний ресурс. Режим доступу: https://paramoloda.ua/sapsan/ 28. Слав’юк Р.А. Фінанси підприємств: Навчальний посібник. Вид. 2–ге, допов. і переробл. “Вежа” Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2011.-456 с. 29. Уставный и прочий капитал: Практическое руководство – Днепропетровск.: ООО „Баланс-клуб”, 2021 – 192 с. 30. Учет по-новому. Библиотека ГлавБуха – №2, - 2012 г. 31. Федишин І.Б. Рецесія у сфері готельно-ресторанного бізнесу: виклики та загрози / І. Б. Федишин // «Інновації розвитку харчових технологій та індустрії гостинності в контексті сучасних тенденцій готельно-ресторанного бізнесу». Збірник тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції – Тернопіль ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2020. – С.70-72; 32. Фінансовий менеджмент: Навчальний посібник. За ред. проф. Г. Г. Кірейцева – Київ: „Центр навчальної літератури”, 2020 – 531 с. 33. Чумаченко М. Амортизаційні відрахування – суттєве джерело фінансування інвестицій готельно-ресторанного комплексу // Бухгалтерський облік і аудит. – 2020. - №8. – С. 6-8 34. Термін окупності капітальних вкладень. Електронний ресурс формули: https://cyclop.com.ua/content/view/1666/1/1/12/ 35. Iriana, Reiny & Buttle, Francis. Customer Relationship Management (CRM) System Implementations: An Assessment of Organisational Culture. International Journal of Knowledge, Culture and Change Management. 2006.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Kryk O_M_2022.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Крук.doc44,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора