Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38652
Назва: Підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)
Інші назви: The hotel enterprises competitiveness increasing (at the example of PJSC «Ternopil Hotel»)
Автори: Гуменний, Андрій Романович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Гуменний А.Р. Підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А.Р. Гуменний . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 77 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 23-сер-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Островська, Галина Йосипівна
УДК: 658.64
Теми: конкуренція
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність бізнес-процесу
аналіз конкурентоспроможності
конкурентні переваги
конкурентна позиція
бенчмаркінг,
стратегія конкуренції
competition
enterprise competitiveness
business-process competitiveness
competitiveness analysis
competitive edges
competitive position
benchmarking, strategy competition
Короткий огляд (реферат): Гуменний А. Р. Підвищення конкурентоспроможності готельних підприємств (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»). Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль, 2022. Розкрито поняття конкурентоспроможності підприємства, рівнів конкурентної боротьби; наведено методологічні завдання вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено базові принципи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто основні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Здійснено аналіз даних методів, а також виділено переваги та недоліки при застосуванні кожного із методів на підприємстві. Оцінено рівень конкурентоспроможності підприємства. Здійснено моніторинг використання конкурентних переваг підприємства. Проведено компаративний аналіз поняття якості готельних послуг. Здійснено аналіз чинників зовнішнього та внутрішнього середовищ, які впливають на конкурентоспроможність підприємства. Побудовано ефективний механізм формування конкурентоспроможності підприємства, адекватний вимогам сучасного стратегічного менеджменту. Удосконалено систему стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства на основі інноваційних пріоритетів.
Humennyi A. R. The hotel enterprises competitiveness increasing (at the example of PJSC «Ternopil Hotel»). – Manuscript. Research on the receipt of educational level of bachelor degree on speciality 241 «Hotel and restaurant business». Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Ternopil, 2022. The concept of competitiveness of enterprise, levels of competitive activity is exposed; the methodological tasks of decision of problem of increase of competitiveness of enterprise are resulted. The basic principles of the standard valuation of the enterprise competitiveness are determined. The main methods of the valuation the enterprise competitiveness are examined. The analysis of these methods are done and also the advantages and disadvantages of applicability each method in the enterprise are distinguished. The level of the enterprise competitiveness was estimated. The use of the company's competitive advantages was monitored. A comparative analysis of hotel services quality concept was conducted. The analysis of external and internal environment factors, which influence competitiveness of the enterprise was carried out. An effective mechanism for forming the competitiveness of the enterprise, adequate to the requirements of modern strategic management was built. The strategic management of enterprise competitiveness system on the basis of innovation priorities was improved.
Зміст: ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 10 1.1. Економічна сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємства 1.2. Компаративний аналіз поняття якості готельних послуг 1.3. Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємства 10 15 20 Висновки до першого розділу 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ» 2.1. Загальна характеристика підприємства: особливості управління 2.2. Комплексна діагностика конкурентоспроможності ПрАТ «Тернопіль-готель» 2.3. Фінансові результати використання конкурентних переваг підприємства 27 27 32 39 Висновки до другого розділу 42 РОЗДІЛ 3. ПОСИЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Побудова механізму формування конкурентоспроможності готельних підприємств 3.2. Розробка методичного забезпечення в контексті підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства 44 44 54 Висновки до третього розділу 61 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 63 4.1. Система управління охороною праці ПрАТ «Тернопіль-готель» як основний елемент загальної системи менеджменту 4.2. Посилення вимог до пожежної безпеки на підприємстві 63 65 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 7
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38652
Власник авторського права: © Гуменний А.Р., 2022А
Перелік літератури: 1. Ансофф И. Стратегический менеджмент. СПб., 2009. 344 с. 2. Аристотель. Метафизика // Сочинения: В 4-х т. М. : «Мысль», 1975. Т. 1. Кн. 5. Гл. 14. 1020 а. С. 165. 3. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства / пер. с англ. М.: Аспект Пресс, 2016. 325 с. 4. Бойєтт Д. Г., Бойетт Д. Т. П’ять поглядів на стратегію досягнення лідерства на ринку. URL: http://www.management.com.ua. (дата звернення 18.02.2022 р.) 5. Бортник Л. В. Організаційні та економічні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 / національний економічний університет. Одеса, 2014. 200 с. 6. Бостонська матриця. URL: https://mebel-project.zt.ua/bostonska-matriczya/ (дата звернення 14.03.2022 р.) 7. Власники крупних пакетів акцій Приватне акціонерне товариство «Тернопіль-готель». Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України : веб-сайт. URL: https://smida.gov.ua/db/owners/14038383/2020/2 (дата звернення: 12.04.22) 8. Гегель Г. Энциклопедия философских наук. Т. 1. Наука логики. М. : «Мысль». 1974. 452 с. 9. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. / Б. М. Андрушків, Г. Й. Островська, Л. Я. Малюта, та ін. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с. 10. Калина А. В. Організаційно-економічний механізм стимулювання праці як чинник гідної праці. Соціально-трудові відносини: теорія і практика. 2015. № 2. С. 144–147. 11. Конференц-сервіс. Готель «Тернопіль»: веб-сайт. URL: http://www.hotelternopil.com/conference-service.html (дата звернення: 03.04.212). 12. Мальська, М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика: навч. посіб. К. : Центр учбової літератури, 2009. 272 с.13. Малюта Л. Я., Шерстюк Р. П., Островська Г. Й. Event-менеджмент в індустрії туризму. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 6 (39). Кропивницький: ЦНТУ, 2021. С. 220–230. 14. Маршалл, А. Принципы экономической науки. М. : Прогресс, 1993. 994 с. 15. Матриця McKinsey/GE: визначаємо, куди спрямувати інвестиції всередині компанії. 2020. URL:https://bakertilly.ua/news/id47738 (дата звернення 14.03.2022 р.) 16. Матриця спрямованої політики (модель Shell/DPM). URL: https://msd.in.ua/matricya-spryamovano%D1%97-politiki-model-shell-dpm/ (дата звернення 14.03.2022 р.) 17. Матриця конкуренції. URL: https://pidru4niki.com/1455091541730/marketing/matritsya_konkurentsiyi (дата звернення 14.03.2022 р.) 18. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. К. : Центр учбової літератури, 2012. 384 с. 19. Найт Ф. Риск, неопределенность, прибыль. М. : Дело, 2003. 352 с. 20. Номери і ціни. Готель «Тернопіль». URL: http://www.hotelternopil.com/rooms.html (дата звернення: 06.04.22). 21. Організація готельного господарства : підруч. / С. І. Байлік, І. М. Писаревський. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. 329 с. 22. Островська Г. Й. Фінансовий менеджмент: підруч. Підручники та посібники. 2017. 512 с. 23. Петенко И. В Конкурентные преимущества как основа повышения конкурентоспособности предприятий гостиничного хозяйства. Торговля и рынок. Донецк, 2017. Вып. № 4 (46). 24. Подлєпіна П. О. Конкурентоспроможність як чинник підвищення ефективності функціонування готельних підприємств. Вісник Харківського університету імені В. Н. Каразіна. 2013. № 1042. С. 128–131.25. Положення. ПрАТ «Тернопіль-готель»: URL: http://ternopilhotel.pat.ua/documents/polozhennya?doc=50047 (дата звернення: 08.04.22). 26. Портер М. Международная конкуренція. Конкурентные преимущества стран. Альпина Паблишер. 2016. 896 с. 27. Послуги. Готель «Тернопіль». URL: http://www.hotelternopil.com/services.html (дата звернення: 05.04.22). 28. Потенціал підприємства: формування та оцінка: навч. посібник / О. С. Федонін, І. М. Рєпіна, О. І. Олексюк. К. : КНЕУ, 2003. 316 с. 29. Регіональний вимір розвитку туристичного та готельного бізнесу: моногр. / Н. М. Кузнєцова, С. Г. Нездоймінов. Одеса: Астропринт, 2010. 256 с. 30. Ремеслова О. Л. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного господарства. Вісник соціально-економічних досліджень. Одеса. 2017. Вип. 27. 421 с. С. 290–295. 31. Реутов В. Конкурентоздатність підприємства: критерії, показники і методики оцінювання. Економіка та держава. 2006. № 5. С. 65–67. 32. Річна інформація емітента цінних паперів за 2020 рік. ПрАТ «Тернопіль- готель». URL: http://ternopilhotel.pat.ua/files/builders/403/emitents/202/reports_year/2020/for m_full.pdf (дата звернення: 06.04.22). 33. Сватюк О. Р. Основні елементи організаційно-економічного механізму корпоративного управління акціонерними товариствами. Економіка та організація управління. 2014. № 3 (19) – 4 (20). С. 234–242. 34. Смит А. Исследование о природе и причине богатства народов. М.: Соцэкгиз, 1962. 423 с. 35. Управління конкурентоспроможністю підприємства: теоретичні засади, проблеми і прикладні аспекти. Конкурентоспроможність: проблеми науки і практика: монографія. X.: ВД «ІНЖЕК», 2006. 248 с. 36. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посіб. / С. М. Клименко, О. С. Дуброва, Д. О. Барабась та ін. К.:КНЕУ, 2016. 527 с.37. Управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу: моногр. / Л. В. Балабанова, А. В. Кривенко. Донецьк: ДонДУЕТ ім. М. Туган- Барановского, 2006. 147 с. 38. Устенко А. О., Перевозова І. В., Малинка О. Я., Писків Г. І. Кількісна оцінка конкурентних переваг підприємства. Теоретичні проблеми економіки та управління. 2016, № 1(13). С. 62–71. 39. Фінансова звітність ПрАТ «Тернопіль-готель». 40. Хейне П. Экономический образ мышления. М. : «Новости», 1997. 704 с. 41. Чорненька Н. В. Організація туристичної діяльності: навч. посіб. К. : Атіка, 2006. 264 с. 42. Швед Т. В., Біла І. С. Оцінка конкурентоспроможності підприємства. Економіка і суспільство. 2017. № 8. С. 405–410. 43. Шелеметьєва Т. В., Маляр Е. М. Формування механізму підвищення ефективності діяльності підприємства. Вісник економічної науки України. 2016. № 1. С. 167–170. 44. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: підручник. 2-ге вид., перероб. і доп. К.: КНЕУ, 2004. 699 с. 45. Шумпетер Й. А. Капіталізм, соціалізм і демократія / пер. с англ. К.: Основи, 1995. 528 с. 46. Ioncica M., Tala M., Brindusoiu C., Ioncica D. The factors of competitiveness in the hospitality industry and the competitive strategy of firms. Economy and business administration. 2008. № 2. Р. 213-218. URL: http://steconomiceuoradea.ro/anale/ volume/2008/v2-economy-and-business-administration/036.pdf/ (дата звернення 03.02.2022 р.). 47. Экономикс: принципы, проблемы и политика. Пер. с 14-го англ. изд. / К. Р. Макконел, С. Л. Брю. М. : ИНФРА М, 2002. XXXVI, 972 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Humennyi A_R_2022.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Гуменний.doc44,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора