Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедишин, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorБойко, Аліна Юріївна-
dc.date.accessioned2022-08-23T15:32:36Z-
dc.date.available2022-08-23T15:32:36Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.date.submitted2022-06-
dc.identifier.citationБойко А.Ю. Якість і культура обслуговування у підприємтсвах ресторанного господарства (на прикладі Lounge bar “Za Sklom ”): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / А.Ю. Бойко . — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38647-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра на тему «Якість і культура обслуговування у підприємствах ресторанного господарства» (на прикладі Lounge bar «Za Sklom») виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробленню й обґрунтуванню заходів щодо удосконалення якості надання послуг споживачам ресторанного підприємства. У роботі досліджено теоретичні особливості визначення ефективності управління якістю; описано формування культури та якості обслуговування у ресторанних підприємствах; описано загальну характеристику Lounge bar «Za Sklom»; здійснено аналітичне оцінювання діяльності закладу; проведено загальну характеристику підприємства Lounge bar «Za Sklom»; виявлено проблеми якості та культури надання ресторанних послуг Lounge bar «Za Sklom». Запропоновано методи підвищення якості і культури обслуговування досліджуваному підприємстві.The bachelor`s qualification work on the topic «Quality and culture of service in the restaurant industry (for example, Lounge bar "Za Sklom")» was performed to obtain the educational qualification level "bachelor" in the specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Faculty of Economics and Management. - Ternopil, 2022. Bachelor's qualification work is devoted to the development and justification of measures to improve the quality of the restaurant business’ services. The theoretical features of determining the effectiveness of quality management were investigated in the work; the formation of culture and quality of service in restaurant enterprises were described; the general characteristics of the Lounge bar "Za Sklom" were described; analytical evaluation of the institution's activity was carried out; the general characteristic of the enterprise Lounge bar "Za Sklom" was carried out. Problems of quality and culture of providing restaurant services Lounge bar "Za Sklom" were revealed. Thus methods of improving the quality and culture of service in the researched enterprise were offered.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП... РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАННИХ ПІДПРИЄМСТВАХ... 1.1. Теоретичні основи організації праці обслуговуючого персоналу підприємств ресторанного господарства... 1.2. Основні поняття культури та якості обслуговування.. 1.3.Стан культури та якості обслуговування у підприємствах ресторанного господарства в Україні та за кордоном... РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ LOUNGE BAR «ZA SKLOM »…. 2.1. Загальна характеристика Lounge bar «Za Sklom»... 2.2. Оцінка якості та культури надання ресторанних послуг у досліджуваному підприємстві…. 2.3. Дослідження проблем якості та культури надання ресторанних послуг Lounge bar «Za Sklom»…. РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ У LOUNGE BAR «ZA SKLOM»…. 3.1. Напрямки підвищення якості обслуговування у Lounge Bar «Za Sklom»…. 3.2. Поради щодо обслуговування в Lounge bar «Za Sklom»…. РOЗДIЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ…. 4.1. Безпека життєдіяльності у Lounge bar «Za Sklom»…. 4.2. Основи охорони праці у Lounge bar «Za Sklom»….uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectкультура обслуговуванняuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectservice cultureuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.titleЯкість і культура обслуговування у підприємтсвах ресторанного господарства (на прикладі Lounge bar “Za Sklom ”)uk_UA
dc.title.alternativeQuality and culture of service in the restaurant industry (for example, Lounge bar "Za Sklom")uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бойко А.Ю., 2022uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Comparative service quality: German and American ratings across service settings URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0148296301002065?via%3Dihub 2. The Vital Components of Restaurant Quality that Affect Guest Satisfaction URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/1450-6661/2013/1450-66611304166G.pdf 3. Turnover's relationships with sales, tips and service across restaurants in a chain URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0278431902000269 4. Бейкер, Д., і Кромптон, Дж. (2000). Якість, задоволення та поведінкові наміри. Аналізи дослідження туризму, 27(3), 785-804. 5. Берсон А., Сміт С. і Терлінг К. (2000). Створення додатків для аналізу даних для CRM. McGraw-Hill.: США. 6. Габбі, О., і О'Ніл, М. (1996). SERVQUAL та готельний сектор Північної Ірландії: Порівняльний аналіз. Управління якістю послуг, 6(6), 25-32. 7. Дюб, Л., Ренаган, Л. М., і Міллер, Дж. М. (1994). Вимірювання задоволеності клієнтів для стратегії управління. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 35(1), 39-47. 8. Ківела Дж., Інбакаран Р. і Ріс Дж. (1999). Дослідження споживачів у ресторанному середовищі, Частина 1: Концептуальна модель задоволеності обідом і зворотного патронажу. Міжнародний Journal of Contemporary Hospitality Management, 11(5), 205-222. 9. Мохсін, А. (2005). Сприйняття якості обслуговування: оцінка відвідувачів ресторану та кафе Гамільтон, Нова Зеландія. The Business Review, 3(2), 51-57. 10. О, Х. (1999). Якість обслуговування Задоволеність клієнтів і цінність клієнта: цілісна перспектива. Менеджмент гостинності, 18(1), 67-82. 11. Стівенс П., Кнутсон Б. і Паттон М. (1995). DineServ: інструмент для вимірювання якості обслуговування в ресторанах. Cornell Hotel and Restaurant Administrative Quarterly, 36(3), 56-60.12. Цейтамль, В. А. (1988). Сприйняття споживачами ціни, якості та вартості: модель «засоби-цілі» і синтез доказів. Журнал маркетингу, 52(3), 2-22. 13. Чен, Дж. С. (2003). Сегментація ринку за настроями туристів. 30(1), 178-193uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Boiko A_IU_2022.pdf675,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Бойко.docx15,52 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора