Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38642
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorСтойко, Ігор-
dc.contributor.authorЗарихта, Дмитро-
dc.contributor.authorБажанова, Наталія-
dc.contributor.authorStoyko, Igor-
dc.contributor.authorZarykhta, Dmytro-
dc.contributor.authorBazhanova, Nataliia-
dc.date.accessioned2022-08-20T17:35:15Z-
dc.date.available2022-08-20T17:35:15Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationСтойко І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу [Електронний ресурс] / Ігор Стойко, Дмитро Зарихта, Наталія Бажанова // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 221-233. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38642-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано напрямки вирішення проблем готельного сервісу з метою відновлення індустрії туризму, яка постраждала від урядових заходів усіх країн світу щодо обмеження розповсюдження коронавірусу. Мета даного дослідження – виявити основні завдання і напрямки роботи готельного бізнесу для забезпечення стабільної якості послуг в індустрії туризму, орієнтації менеджерів готелів на створення умов для постійного удосконалення діяльності підприємства, висуваючи на перше місце інтереси виробництва на благо працівників. Щоб досягти успіху в готельному бізнесі, менеджерам слід працювати у різних напрямках над різними проблемами. Обґрунтовано топ-20 проблемних завдань готельного сервісу, які необхідно вирішити і врахувати в найближчі періоди відновлення роботи, у тому числі повне дотримання правил безпеки COVID-19, урахування високої конкуренції, правильне направлення маркетингових зусиль, контроль витрат і уникнення втрат, підготовка кваліфікованого менеджменту та позиційних лідерів, автоматизація послуг, інтернет-охоплення та регулярні огляди і коректування своєї стратегії роботи в умовах коронавірусу. Україна має великий потенціал в розвитку готельно послуг, який вимагає розширення інфраструктури готельного бізнесу, створення закладів для навчання персоналу та підвищення його кваліфікації. Першочерговим постає питання розроблення власної нормативно-правової бази, яка б регулювала якість надання послуг у цій сфері. Система управління якістю послуг готельного господарства повинна гарантувати клієнтові задоволення його запитів під час обслуговування в готелі, на усіх його етапах і у всіх ланках. Тому особливого значення набуває проблема розроблення та практичного застосування внутрішніх стандартів підприємств, які визначають загальні складові якості надання готельних послуг і розвиток індустрії туризму у цілому.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the directions of solving the problems of hotel service in order to restore the tourism industry, which has suffered from government measures of all countries to limit the spread of coronavirus. The purpose of this study is to identify the main tasks and areas of hotel business to ensure the stability of service quality in the tourism industry, the orientation of hotel managers to create conditions for continuous improvement of the enterprise, putting forward the interests of production for the benefit of employees. To succeed in the hotel business, managers need to work in different directions on different issues. The top 20 problem tasks of hotel service that need to be solved and taken into account in the coming periods of recovery, including full compliance with COVID-19 safety rules, taking into account high competition, the right direction of marketing efforts, cost control and loss avoidance, training of qualified management and positional leaders, automation of services, Internet coverage and regular reviews and adjustment of their strategy in the context of coronavirus. Ukraine has great potential in the development of hotel services, requires the expansion of the hotel business infrastructure, the creation of facilities for staff training and retraining. The priority is to develop its own regulatory framework that would regulate the quality of services in this area. The quality management system of hotel services should guarantee the customer the satisfaction of his requests during the service in the hotel, at all stages and at all levels. Therefore, the problem of development and practical application of internal standards of enterprises, which determine the general components of the quality of hotel services and the development of the tourism industry as a whole, is of particular importance.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent221-233-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirusuk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challengesuk_UA
dc.relation.urihttps://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/uk_UA
dc.relation.urihttps://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/uk_UA
dc.subjectіндустрія туризмуuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectcoronavirusuk_UA
dc.titleІндустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусуuk_UA
dc.title.alternativeTourism industry: problems and prospects of recovery and renewal of hotel business after the coronavirus pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages13-
dc.subject.udc338.4uk_UA
dc.relation.references1. Агафонова Л., Агафонова А. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. К.: Знання України, 2015. 358 с.uk_UA
dc.relation.references2. Виноградська А. Стратегія готельного бізнесу в Україні. Діловий вісник. 2016. № 11. C. 24–25.uk_UA
dc.relation.references3. Вікторія Берещак. Як COVID-19 змінить готельний бізнес в Україні [Електронний ресурс]. 2020. URL: https://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus.uk_UA
dc.relation.references4. Герасименко О. Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 4. С.87-94.uk_UA
dc.relation.references5. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції . Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. С.307-318.uk_UA
dc.relation.references6. Шерстюк Р., Стойко І. 14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Top 10 Problems & Challenges in the Hotel Management Industry. 2016. URL: http://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challengesuk_UA
dc.relation.references8. Top 6 Problems Hotel Managers Face. Hotel Health & Wellness After COVID. 2017. URL: https://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/uk_UA
dc.relation.references9. Tips for Dealing With the Upcoming Challenges In Hotel Management. [Електронний ресурс]. 2020. URL: https://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/uk_UA
dc.relation.references10. Готельний бізнес: стратегії розвитку: монографія / Л. Д. Завідна. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Ahafonova L., Ahafonova A. (2015) Turyzm, hotelʹnyy ta restorannyy biznes: tsinoutvorennya, konkurentsiya, derzhavne rehulyuvannya. [Tourism, hotel and restaurant business: pricing, competition, government regulation]. Kyiv: Znannya Ukrayiny. pp.358 (in Ukraine)uk_UA
dc.relation.referencesen2. Vynohradsʹka A. (2016) Stratehiya hotelʹnoho biznesu v Ukrayini. [Hotel business strategy in Ukraine] Dilovyy visnyk, no. 11, pp. 24–25.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Victoria Bereshchak. (2020) Yak COVID-19 zminytʹ hotelʹnyy biznes v Ukrayini/ [How COVID-19 will change the hotel business in Ukraine]. Available at: https://thepage.ua/ua/real-estate/sho-stanetsya-z-gotelyami-cherez-koronavirus.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Gerasimenko O. (2015) Marketynhova kontseptsiya spozhyvchoyi tsinnosti hotelʹnoyi posluhy.[Marketing concept of consumer value of hotel services]. Marketynh i menedzhment innovatsiy, no. 4, pp. 87-94.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Sherstyuk R., Melnyk L., Stoyko I. (2021) Pidpryyemstva restorannoho hospodarstva v industriyi turyzmu: problemy i perspektyvni rishennya. [Restaurants in the tourism industry: problems and promising solutions]. Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsiyi . [Marketing 4.0: strategic imperatives and current trends]. Ternopil: FO-P Shpak V.B. рр. 307-318.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Sherstyuk R., Stoyko I. (2020) 14 pryntsypiv Vilʹhelʹma Edvardsa Deminha dlya upravlinnya yakistyu hotelʹno-restorannykh posluh [14 principles of Wilhelm Edwards Deming for quality management of hotel and restaurant services]. Sotsialʹno-ekonomichni problemy i derzhava, vol. 1, no. 22, pp. 66-78.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Top 10 Problems & Challenges in the Hotel Management Industry. (2016). Available at: http://www.4dhotelbookingsoftware.com/blog/post/top-10-hotel-problems-challengesuk_UA
dc.relation.referencesen8. Top 6 Problems Hotel Managers Face. Hotel Health & Wellness After COVID. (2017). Available at: https://www.gourmetmarketing.net/top-6-problems-hotel-managers-face/uk_UA
dc.relation.referencesen9. Tips for Dealing With the Upcoming Challenges In Hotel Management. (2020). Available at: https://www.euruni.edu/blog/tips-dealing-challenges-hotel-management/uk_UA
dc.relation.referencesen10. Zavidna L.D. (2017). Hotelʹnyy biznes: stratehiyi rozvytku: monohrafiya [Hotel business: development strategies: monograph] Kyiv: Kyiv. nat. trade and economy University. рр.600 (in Ukraine).uk_UA
dc.identifier.citationenStoyko, I., Zarykhta, D. & Bazhanova, N. (2021) Industriia turyzmu: problemy i perspektyvy vidnovlennia ta onovlennia hotelnoho biznesu pislia pandemii koronavirusu [Tourism industry: problems and prospects of recovery and renewal of hotel business after the coronavirus pandemic]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 221-233. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.221-
dc.subject.jelL83uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationГалицький коледж імені В‘ячеслава Чорновола, вул. Б. Хмельницького, 15, м. Тернопіль 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56, Ruska St, Ternopil 46001, Ukraineuk_UA
dc.contributor.affiliationHalytskyi college named after Vyacheslav Chornovil, Ternopil, street B. Khmelnytsky, 15uk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6949-705X-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage221-
dc.citation.epage233-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
21siippk.pdfІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА ОНОВЛЕННЯ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ412,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.