Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПеріг, Ірина-
dc.contributor.authorКулєшова, Ірина-
dc.contributor.authorPerig, Iryna-
dc.contributor.authorKuleshova, Irina-
dc.date.accessioned2022-07-22T08:30:09Z-
dc.date.available2022-07-22T08:30:09Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationПеріг І. Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку [Електронний ресурс] / Ірина Періг, Ірина Кулєшова // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 73-80. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21pimcjr.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38576-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню актуальних і практичних проблем щодо мотивації підприємницької діяльності. Розкрито сутність підприємницької діяльності; визначено особливості мотивації підприємницької діяльності та чинників, які впливають на її розвиток; проведено аналіз основних мотивів підприємницької діяльності, представлено ієрархію мотивів; визначено структуру мотивації підприємницької діяльності; виявлено основні типи підприємців за мотивацією підприємницької діяльності; проаналізовано динаміку мотивів підприємництва в процесі розвитку діяльності; з’ясовано зв’язок мотивації із успішністю власне підприємницької діяльності та особистісним успіхом підприємця. Автори зазначають, що при вивченні мотивації підприємницької діяльності важливим є застосування змістовно-ієрархічного підходу, що дозволив дослідити ієрархію мотивів діяльності та, виявляючи структурні зв’язки між мотивами, виявити структуру мотивації. У статті наводяться основні мотиви підприємницької діяльності: мотиви комерційного успіху, прагнення свободи і незалежності та прагнення самореалізації З’ясовано, що підприємницька діяльність спрямована на отримання прибутку і має такі ознаки: ознака свободи і незалежності, ознака ініціативи та активності, ознака інноваційності та ризику. Обґрунтовано, що до безпосередніх мотивів підприємницької діяльності належать: мотиви комерційного успіху; мотиви свободи і незалежності; мотиви ініціативи і активності; мотиви інноваційності і ризику. Зокрема, до опосередкованих мотивів підприємницької діяльності віднесено: мотиви самореалізації; мотиви поваги і самоповаги; мотиви соціальних контактів і групової належності; мотиви вимушеності. На мезорівні аналізу виділено організаційні чинники мотивації підприємницької діяльності: сфера підприємницької діяльності; стаж діяльності підприємця; кількість працівників приватного підприємства; структура організації; організаційна культура; трудові та соціальні відносини тощо. Визначено на мікрорівні соціально-демографічні та особистісні чинники мотивації підприємницької діяльності. До соціально-демографічних чинників слід віднести: вік підприємця, стать підприємця, сімейний статус, освіту тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe research paper is devoted to investigation of actual and practical problems of entrepreneurship motivation. These sense of entrepreneurship is decided; entrepreneurship features and motivation factors that influence its development are defined; analyze is of the business activities main reasons are presented; the entrepreneur ship motivation structure is shown; basic types of entrepreneurship motivation and dynamics of motivation in the development of business activity are analyzed; relationship between business and personal successes presented. The authors note that when studying the motivation of entrepreneurial activity, it is important to apply a content-hierarchical approach, which allowed to explore the hierarchy of motives and, revealing the structural links between motives, to identify the structure of motivation. It is substantiated that the direct motives of entrepreneurial activity include: motives of commercial success; motives of freedom and independence; motives of initiative and activity; motives for innovation and risk. In particular, the indirect motives of entrepreneurial activity include: motives of self-realization; motives of respect and self-esteem; motives of social contacts and group affiliation; motives of compulsion. At the meso level of the analysis the organizational factors of motivation of business activity are allocated: sphere of business activity; experience of the entrepreneur; number of employees of a private enterprise; organization structure; organizational culture; labor and social relations, etc. Socio-demographic and personal factors of motivation of entrepreneurial activity are determined at the micro level. Socio-demographic factors include: age of the entrepreneur, gender of the entrepreneur, marital status, education.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent73-80-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21pimcjr.pdfuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectмотиви діяльностіuk_UA
dc.subjectпідприємецьuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectmotivesuk_UA
dc.subjectmotives of the entrepreneuruk_UA
dc.titleОсобливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвиткуuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of entrepreneurship motivation and factors of its developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages8-
dc.subject.udc159.9uk_UA
dc.relation.references1. Горовая Л. А. Аналитический отчет по результатам социологического исследования «Женщины Донеччины и малое предпринимательство» / Л. А. Горовая, Н. П. Борецкая, О. В. Иващенко. – Донецк: ИЭП НАН Украины, 2009. – 92 с.uk_UA
dc.relation.references2. Іващенко О. В. Про розвиток жіночого підприємництва в Україні / О. В. Іващенко // Філософська і соціологічна думка. – 2014. – № 1-2. – С. 251-252.uk_UA
dc.relation.references3. Кононов И. Ф. Предпринимательство Луганщины: становление в условиях общественного кризиса / И.Ф. Кононов, Е.В. Адаменко, Л.Ф. Ваховский, Л.Ф. Панченко. – Луганск: Изд–во Восточно–украинского университета, 2005. – С. 64-69.uk_UA
dc.relation.references4. Ложкін Г. В. Економічна психологія: Навч. посіб. / Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков. – 2-ге вид-ня, переробл. і доповн.– К.: ВД «Професіонал», 2006. – 400 с.uk_UA
dc.relation.references5. Малахов С. В. Основы экономической психологи / С. В. Малахов. – Учебное пособие. – М.: Институт экономической политики, 2017. – С. 34.uk_UA
dc.relation.references6. Пачковський Ю. Ф. Психологія підприємництва / Ю. Ф. Пачковський. – Навч. посібник. – К.: Каравелла. – 2006.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Horovaia L. A.(2009) Analytycheskyi otchet po rezultatam sotsyolohycheskoho yssledovanyia «Zhenshchynу Donechchynу і maloe predprynymatelstvo» [Relatio analytica de eventibus studii sociologici "Women of Donetsk region and small business"]. Donetsk. [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen2. Ivashchenko O. V. (2014) Pro rozvytok zhinochoho pidpryiemnytstva v Ukraini [On the development of women's entrepreneurship in Ukraine]. Filosofska i sotsiolohichna dumka. № 1-2. – pp. 251-252.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Kononov Y. F. (2005) Predprynymatelstvo Luhanshchyny: stanovlenye v uslovyiakh obshchestvennoho kryzysa [IF Entrepreneurship regionis Luhansk: formatio in conditionibus discriminis publici]. Luhansk: Yzd–vo Vostochno–ukraynskoho unyversyteta [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen4. Lozhkin H.V., Spastenikov V.V. Economichna psicholohia [Economic psychology]. Kyiv: VD “Profesional” [in Ukrainian].uk_UA
dc.relation.referencesen5. Malakhov S. V. (2017) Osnovy еkonomycheskoi psikholohiy [Fundamenta psychologiae oeconomicae]. Institut ekonomicheskoi politiki [in Russian].uk_UA
dc.relation.referencesen6. Pachkovskyi Yu. F. (2006) Psicholohia pidpryiemnytstva [Psychology of entrepreneurship]. Kyiv: “Karavelld” [in Ukrainian].uk_UA
dc.identifier.citationenPerig, I. & Kuleshova, I. (2021) Osoblyvosti motyvatsii pidpryiemnytskoi diialnosti ta chynnyky yii rozvytku [Peculiarities of entrepreneurship motivation and factors of its development]. Sotsialnoekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 73-80. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21pimcjr.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.073-
dc.subject.jelJ23uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, 56 Ruska str., Ternopil, 46001, Ukraineuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage73-
dc.citation.epage80-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21pimcjr.pdfОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЧИННИКИ ЇЇ РОЗВИТКУ746,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.