Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38467
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorChala, Nina-
dc.contributor.authorVoropai, Olga-
dc.contributor.authorPichyk, Kateryna-
dc.contributor.authorЧала, Ніна-
dc.contributor.authorВоропай, Ольга-
dc.contributor.authorПічик, Катерина-
dc.date.accessioned2022-07-12T07:58:03Z-
dc.date.available2022-07-12T07:58:03Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationЧала Н. Using data mining to create innovations in education [Електронний ресурс] / Ніна Чала, Ольга Воропай, Катерина Пічик // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 21-28. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21cndiie.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38467-
dc.description.abstractThe article substantiates the need for educational institutions to use Data Mining technology as a key to successful management decisions in modern realities. The study focuses on working with social media data. The authors emphasized the lack of attention to this issue among both foreign and Ukrainian scientists. The article outlines the algorithm for collecting and transmitting primary data obtained as a result of monitoring the activity of educational institutions in social networks to form models of various types of their actions. The model presented by the authors includes four stages. Stages one and two provide the list of factors / metrics that can be included in the model. These factors require an appropriate and high-quality data collection process. At the next stage, the authors propose data clustering as the most important process for the future use of social network data. It is emphasized that the formation of clusters will depend on the tasks facing the management teams of the educational market. The authors give several examples of such clustering but point out that the list is not exhaustive and can be significantly expanded. An important aspect of the availability of such databases is access to information not only for teachers, but also for all interested university staff. At the same time, each user (students, teachers, staff, administration) will receive data relevant to their requests and needs. The developed methodology will help increase the efficiency of management decision-making and implementation and provide an opportunity to justify the parameters of successful innovation in educational institutions in many respects, including the development of educational programs, implementation of new certification programs and disciplines, other services, etc.uk_UA
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано необхідність використання закладами освіти технології Data Mining, адже в сучасних реаліях це ключ для успішного прийняття управлінських рішень. Особлива увага дослідження зосереджена на роботі з даними соціальних мереж. Авторами вивчено роботи, пов’язані із даною тематикою, та наголошено на недостатній увазі до відзначеного питання як серед іноземних, так і українських вчених. У статті окреслено алгоритм збору та передачі первинних даних, отриманих внаслідок моніторингу активності закладів освіти у соціальних мережах, для формування моделей різноманітних видів їх діяльності. Наведена авторами модель містить чотири етапи. За першими двома представлено фактори/метрики, які можуть бути включені в модель, і відповідно потребують збору необхідних даних. На наступному етапі авторами запропоновано кластеризацію даних, як найважливіший процес для майбутнього використання даних соціальних мереж. Наголошено, що формування кластерів буде залежати від завдань, які стоять перед керівництвом щодо провадження діяльності на ринку освітніх послуг. Автори наводять декілька прикладів такої кластеризації, але вказують, що перелік не вичерпується запропонованим списком і може бути значно розширений. Важливим аспектом наявності таких баз даних, є можливість доступу до інформації всіх зацікавлених співробітників університетів. У той же час, кожен з користувачів (студенти, викладачі, співробітники, адміністрація) зможуть отримувати дані, релевантні своїм запитам і потребам. Розроблена методика сприятиме підвищенню ефективності прийняття та впровадження управлінських рішень і надасть можливість обґрунтувати параметри успішного впровадження інновацій в закладах освіти щодо багатьох аспектів, зокрема, при розробці освітніх програм, впровадженні нових сертифікатних програм та дисциплін, пропозиції інших послуг тощо.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent21-28-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21cndiie.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1145/3299815.3314441uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/08841241.2015.1083512uk_UA
dc.relation.urihttps://www.mckinsey.com/industries/public-and-social-sector/our-insights/how-higher-education-institutions-can-transform-themselves-using-advanced-analytics?cid=appuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.02.010uk_UA
dc.relation.urihttps://www.mckinsey.com/business-functions/strategy-and-corporate-finance/our-insights/the-strategy-analytics-revolution?cid=other-eml-alt-mip-mck&hdpid=d040c36b-ab38-4318-8f3e-e01884025bba&hctky=3072032&hlkid=3a7d50730d574ff0bbf82bf62bb74d3duk_UA
dc.relation.urihttps://www.researchgate.net/publication/220876232_The_Effect_of_Post_Type_Category_and_Posting_Day_on_User_Interaction_Level_on_Facebookuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/s10639-016-9501-1uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/09523987.2017.1324363uk_UA
dc.subjectData Mining technologyuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectclustersuk_UA
dc.subjecteducational institutionsuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.subjectinnovations in educationuk_UA
dc.subjectтехнологія Data Mininguk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectкластериuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectінновації в освітіuk_UA
dc.titleUsing data mining to create innovations in educationuk_UA
dc.title.alternativeВикористання технологій Data Mining для розробки інноваційних продуктів в сфері освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages8-
dc.subject.udc004.8:378uk_UA
dc.relation.referencesen1. Desai S., Meng H. (2019) Social Media Content Analytics beyond the Text: A Case Study of University Branding in Instagram. 94-101. DOI: 10.1145/3299815.3314441uk_UA
dc.relation.referencesen2. Galan M., Lawley M., Clements, M. (2015) Social media’s use in postgraduate students' decision-making journey: An exploratory study. Journal of Marketing for Higher Education, 25, 287–312 DOI: 10.1080/08841241.2015.1083512uk_UA
dc.relation.referencesen3. Krawitz M., Law J., Litman S. (2018) How higher-education institutions can transform themselves using advanced analytics. McKinsey and Company, 1-6. Available at: https://www.mckinsey.com/industries/public-and-social-sector/our-insights/how-higher-education-institutions-can-transform-themselves-using-advanced-analytics?cid=app (accessed 19 August 2021)uk_UA
dc.relation.referencesen4. Moro S., Rita P., Vala B. (2016) Predicting social media performance metrics and evaluation of the impact on brand building: A data mining approach, Journal of Business Research, Volume 69, Issue 9, 2016, Pages 3341-3351, ISSN 0148-2963, https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.02.010uk_UA
dc.relation.referencesen5. Mulligan Ch., Northcote N., Röder T., Vesuvala S. (2021) The strategy-analytics revolution. McKinsey and Company, 1-6. Available at: https://www.mckinsey.com/business-functions/strategy-and-corporate-finance/our-insights/the-strategy-analytics-revolution?cid=other-eml-alt-mip-mck&hdpid=d040c36b-ab38-4318-8f3e-e01884025bba&hctky=3072032&hlkid=3a7d50730d574ff0bbf82bf62bb74d3d (accessed 4 September 2021)uk_UA
dc.relation.referencesen6. Pletikosa I., Spiegler E., Michahelles F. (2011). The Effect of Post Type, Category and Posting Day on User Interaction Level on Facebook. 810-813. 10.1109/PASSAT/SocialCom.2011.21. Available at: https://www.researchgate.net/publication/220876232_The_Effect_of_Post_Type_Category_and_Posting_Day_on_User_Interaction_Level_on_Facebook (accessed 4 September 2021)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Singh, A. (2017) Mining of Social Media data of University students. Education and Information Technologies 22,1515–1526. https://doi.org/10.1007/s10639-016-9501-1uk_UA
dc.relation.referencesen8. Veletsianos G., Kimmons R., Shaw A., Pasquini L., Woodward S. (2017) Selective openness, branding, broadcasting, and promotion: Twitter use in Canada’s public universities, Educational Media International, 54:1, 1-19, DOI: 10.1080/09523987.2017.1324363uk_UA
dc.relation.referencesen9. Voropai, O., Pichyk, K., Chala, N. (2019). Increasing competitiveness of higher education in Ukraine through value co-creation strategy. Economics and Sociology, 2019, 12(4), стр. 214–226.uk_UA
dc.identifier.citationenChala, N., Voropai, O. & Pichyk, K. (2021) Using data mining to create innovations in education. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 21-28. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21cndiie.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.021-
dc.subject.jelС10uk_UA
dc.subject.jelС13uk_UA
dc.subject.jelС89uk_UA
dc.subject.jelI20uk_UA
dc.subject.jelI29uk_UA
dc.contributor.affiliationNational University of Kyiv-Mohyla Academy, Skovoroda Str., 2, Kyiv, 04070, Ukraineuk_UA
dc.contributor.affiliationNational University of Kyiv-Mohyla Academy, Volos'ka Str., 10, Kyiv, 04655, Ukraineuk_UA
dc.contributor.affiliationNational University of Kyiv-Mohyla Academy, Skovoroda Str., 2, Kyiv, 04070, Ukraineuk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Києво-Могилянська Академія” вул. Г. Сковороди, 2, м. Київ, 04070, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Києво-Могилянська Академія” вул. Волоська, 10, м. Київ, 04655, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Києво-Могилянська Академія” вул. Г. Сковороди, 2, м. Київ, 04070, Українаuk_UA
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0002-0356-9003-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0001-5257-7619-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0003-1161-270X-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage21-
dc.citation.epage28-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
21cndiie.pdfUSING DATA MINING TO CREATE INNOVATIONS IN EDUCATION870,82 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!