Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38466
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorБуга, Наталія-
dc.contributor.authorГаврилюк, Анастасія-
dc.contributor.authorBuha, Natalia-
dc.contributor.authorHavrylyuk, Anastasia-
dc.date.accessioned2022-07-12T06:55:26Z-
dc.date.available2022-07-12T06:55:26Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.date.submitted2021-10-
dc.identifier.citationБуга Н. Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго» [Електронний ресурс] / Наталія Буга, Анастасія Гаврилюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 53-64. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bnyapv.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38466-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості діяльності енергетичного підприємства в умовах реформування галузі електроенергетики, проаналізовано організаційну структуру, та визначено її основні недоліки; проаналізовано основні фінансові показники підприємства; визначено, у яких показниках спостерігається тенденція до зростання та спадання, передбачено можливі наслідки від збереження негативної тенденції надалі; охарактеризовано зовнішнє середовище підприємства, виділено його стратегічні бізнес одиниці; розглянуто загрози та можливості, наявні у підприємства під впливом зовнішнього середовища. На основі вищезазначеного аналізу, розроблено рекомендації щодо вдосконалення діяльності підприємства електроенергетики із застосуванням інструментів маркетингу; надано рекомендації по вдосконаленню організаційної структури підприємства, шляхом імплементації спеціалізованого повноцінного відділу з маркетингової діяльності з метою рішення маркетингових проблем та налагодження процесу взаємодії зі споживачами електроенергії; обґрунтовано економічний та соціальний ефект від створення повноцінного маркетингового відділу; проаналізовано діяльність підприємства у соціальних мережах та визначено ряд недоліків; рекомендовано оптимізувати використання маркетингових інструментів у господарській діяльності підприємства задля підвищення конкурентоспроможності на ринку електроенергетики шляхом застосування інструментарію діджитал-маркетингу, а саме покращення оформлення бізнес сторінки Facebook, розробка корпоративного стилю, зміна співвідношення видів контенту, використання усіх майданчиків взаємодії із цільовою аудиторією у соціальній мережі Facebook, зміна подачі текстового та візуального матеріалу з метою підвищення ефективності сприйняття, створення сторінки у перспективній соціальній мережі Instagram.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the features of the activity of the Energy Enterprise in the context of reforming the electric power industry are defined, the organizational structure is analyzed and its main shortcomings are identified; the main financial indicators of the enterprise are analyzed; in which indicators there is a tendency to increase and decrease are determined, possible consequences from maintaining a negative trend in the future are provided; the external environment of the enterprise is characterized, its strategic business units are highlighted; the threats and opportunities available to the enterprise under the influence of the external environment are considered. Based on the analysis, recommendations are developed for improvement of the activity of the Electric Power Industry Enterprise, using marketing tools; recommendations are given for improving the organizational structure of the enterprise by implementing a specialized full-fledged marketing department in order to solve marketing problems and establish the process of interaction with electricity consumers the economic and social effect of creating a full-fledged marketing department is justified; the company's activities in social networks are analyzed and a number of shortcomings are identified; it is recommended to improve the use of marketing tools in the economic activity of the enterprise to increase competitiveness in the electric power market by using digital marketing tools, namely, improving the design of the business page on Facebook, developing corporate style, changing the ratio of content types, using all platforms for interaction with the target audience in the social network Facebook, changing the presentation of text and visual material in order to increase the effectiveness of perception, creating a page in the promising social network Instagram.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent53-64-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bnyapv.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://voe.com.ua/uk_UA
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/575/97-%D0%B2%D1%80#Textuk_UA
dc.relation.urihttps://hromadske.uauk_UA
dc.relation.urihttps://www.prostir.ua/uk_UA
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/497-2018-%D1%80#Textuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectелектроенергетикаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectенергетична реформаuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий відділuk_UA
dc.subjectпросування послуг в мережі Інтернетuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectelectric power industryuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectenergy reformuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.subjectmarketing departmentuk_UA
dc.subjectpromotion of services on the Internetuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing management at the energy enterprise by internet marketing instruments on the example of JSK "Vinnitsiaoblenergo"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages12-
dc.subject.udc338.1uk_UA
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.relation.references1. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств: монографія. Київ: «Центр учбової літератури», 2018. 462 с.uk_UA
dc.relation.references2. Рекова Н. Ю., Біленька Ю. О. Інструменти регулювання конкуренції на ринках електричної енергії: досвід ЄС та перспективи впровадження в Україні. Приазовський економічний вісник. 2017. Вип. 1(01). С. 48 – 55.uk_UA
dc.relation.references3. Ущаповський К. В. Розвиток електроенергетичної інфраструктури в умовах нової конфігурації ринку електроенергії України. Економіка: реалії часу. 2015. № 6 (22). С. 45-49.uk_UA
dc.relation.references4. Хрупович С. Є. Теоретичні аспекти побудови системи управління збутовою діяльністю на промисловому підприємстві. Галицький економічний вісник. 2016. № 3. С. 34-38.uk_UA
dc.relation.references5. Яцковий Д. Сучасні методики оцінки конкурентоспроможності підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень . Запоріжжя, 2013. Вип. 4 (51). С. 183-188.uk_UA
dc.relation.references6. АТ «Вінницяобленерго». Офіційний сайт. URL: https://voe.com.ua/ (дата звернення 09.10. 2021)uk_UA
dc.relation.references7. Закон України про електроенергетику. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/575/97-%D0%B2%D1%80#Text (дата звернення 12.10.2021)uk_UA
dc.relation.references8. Цифрова мовна станція в Україні “Hromadske”. Офіційний сайт. URL: https://hromadske.ua/ (дата звернення 10.10.2021)uk_UA
dc.relation.references9. Громадська організація «Інформаційно-аналітичний центр «Громадський простір». Офіційний сайт. URL: https://www.prostir.ua/ (дата звернення 11.10.21)uk_UA
dc.relation.references10. Про затвердження плану заходів з реалізації етапу «Реформування енергетичного сектору (до 2020 року)» Енергетичної стратегії України на період до 2035 року «Безпека, енергоефективність, конкурентоспроможність»: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 червня 2018 р. № 497-р. Офіційний сайт Верховної Ради України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/497-2018-%D1%80#Text (дата звернення 12.10.2021)uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bilovodsjka O. A. (2018) Marketynghova polityka rozpodilu innovacijnoji produkciji promyslovykh pidpryjemstv [Marketing policy distributes innovative products of industrial enterprises]. Kyiv: "Center for Educational Literature". (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen2. Rekova N. Ju., Bilenjka Ju. O. (2017) Instrumenty reghuljuvannja konkurenciji na rynkakh elektrychnoji energhiji: dosvid JeS ta perspektyvy vprovadzhennja v Ukrajini [Instruments for regulating competition in electricity markets: EU experience and prospects for implementation in Ukraine]. Priazovsky Economic Bulletin, vol. 1, no. 01, pp. 48-55.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Ushhapovsjkyj K. V. (2015) Rozvytok elektroenerghetychnoji infrastruktury v umovakh novoji konfighuraciji rynku elektroenerghiji Ukrajiny [Development of electric power infrastructure in the conditions of new configuration of the electric power market of Ukraine]. Economics: the realities of time, vol. 6, no. 22, pp. 45-49.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Khrupovych S. Je. (2016) Teoretychni aspekty pobudovy systemy upravlinnja zbutovoju dijaljnistju na promyslovomu pidpryjemstvi [Theoretical aspects of building a sales management system at an industrial enterprise]. Galician Economic Bulletin, no 3, pp. 34-38.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Jackovyj D. (2013) Suchasni metodyky ocinky konkurentospromozhnosti pidpryjemstva [Modern methods of assessing the competitiveness of the enterprise]. Bulletin of socio-economic research, vol. 4, no. 51, pp. 183-188.uk_UA
dc.relation.referencesen6. AT «Vinnycjaoblenergho» [JSC "Vinnytsiaoblenergo"]. Official website. Available at: https://voe.com.ua/ (accessed 9 October 2021).uk_UA
dc.relation.referencesen7. Zakon Ukrajiny pro elektroenerghetyku [Law of Ukraine on Electricity]. Official website. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/575/97-%D0%B2%D1%80#Text (accessed 12 October 2021).uk_UA
dc.relation.referencesen8. Cyfrova movna stancija v Ukrajini “Hromadske” [Digital language station in Ukraine “Hromadske”]. Official website. Available at: https://hromadske.ua/ (accessed 10 October 2021).uk_UA
dc.relation.referencesen9. Ghromadsjka orghanizacija “Informacijno-analitychnyj centr “Ghromadsjkyj prostir”” [Public organization “Information and analytical center “Public space””]. Official website. Available at: https://www.prostir.ua/ (accessed 11 October 2021).uk_UA
dc.relation.referencesen10. Pro zatverdzhennja planu zakhodiv z realizaciji etapu “Reformuvannja energhetychnogho sektoru (do 2020 roku)” Energhetychnoji strateghiji Ukrajiny na period do 2035 roku “Bezpeka, energhoefektyvnistj, konkurentospromozhnistj”: Rozporjadzhennja Kabinetu Ministriv Ukrajiny vid 6 chervnja 2018 r. №. 497-r. [On approval of the action plan for the implementation of the stage "Reforming the energy sector (until 2020)" of the Energy Strategy of Ukraine for the period up to 2035 "Security, energy efficiency, competitiveness": Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine of 6 June 2018, no. 497-r]. Official website. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/497-2018-%D1%80#Text (accessed 12 October 2021).uk_UA
dc.identifier.citationenBuha, N. & Havrylyuk, A. (2021) Udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia na pidpryiemstvi elektroenerhetyky zasobamy internet marketynhu na prykladi AT «Vinnytsiaoblenerho» [Improvement of marketing management at the energy enterprise by internet marketing instruments on the example of JSK "Vinnitsiaoblenergo"]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 53-64. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bnyapv.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2022.02.053-
dc.subject.jelD12uk_UA
dc.subject.jelL53uk_UA
dc.contributor.affiliationДонецький національний університет ім. Василя Стуса, вул. 600-річчя, 21, м. Вінниця, 21021, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationVasyl’ Stus Donetsk National University 21, 600-richya str., Vinnytsia, 21021, Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7378-9036-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(25)-
dc.citation.spage53-
dc.citation.epage64-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
21bnyapv.pdfУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ НА ПРИКЛАДІ АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО»817,18 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.