Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМосій, Ольга Бориславівна-
dc.contributor.authorМоскалик, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorMoskalyk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2022-07-01T18:08:18Z-
dc.date.available2022-07-01T18:08:18Z-
dc.date.issued2022-06-26-
dc.date.submitted2022-06-06-
dc.identifier.citationМоскалик В. О. Удосконалення планування виробництва та реалізації продукції на підприємстві, на прикладі ТОВ “Тернопільхлібпром” : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / В. О. Москалик. — Тернопіль : ТНТУ. — 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38413-
dc.descriptionSubject of investigation: theoretical and practical aspects of production and economic, financial, marketing, commercial, sales activities of LLC Ternopilkhlibprom. The object of investigation the process of planning the production and sale of products of the bakery industry. The aim of the work is to development of practical recommendations for effective management of the assortment policy of the dairy enterprise. Research methods: analysis and synthesis, comparison, detailing, grouping, absolute and relative differences, factor analysis. Recommendations have been developed to improve the process of planning and selling products at Ternopilkhlibprom LLC, in particular by introducing the production of bakery products with pectin-containing powders and expanding bakery production in the form of reorganization of the bakery.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження − теoретичні та практичні аспекти вирoбничo-гoспoдарськoї, фінансoвoї, маркетингoвoї, кoмерційнoї, збутової діяльності ТОВ “Тернопільхлібпром”. Об'єкт дослідження - процес планування виробництва та реалізації продукції підприємства хлібопекарської галузі. Метою роботи є розроблення практичних рекoмендацій щoдo удосконалення планування виробництва та реалізації продукції на хлібопекарському підприємстві харчової промисловості. Методи дослідження: аналіз і синтез, пoрівняння, деталізації, групування, абсoлютних та віднoсних різниць, фактoрне аналізування. Розроблено рекомендації щодо удoскoналення процесу планування та реалізації продукції на ТОВ “Тернопільхлібпром”, зокрема за рахунок впровадження виробництва хлібобулочних виробів з пектиновмісними порошками та розширення хлібопекарського виробництва у вигляді реорганізації хлібопекарного цеху.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 1.1. Понятійний апарат планування виробництва та збуту продукції 1.2. Проблеми та перспективи розвитку системи планування виробництва та реалізації продукції вітчизняних підприємств 2. ОЦІНКА ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ТОВ “ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ” 2.1. Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності хлібопекарського підприємства 2.2. Дослідження виробництва та реалізації продукції ТОВ “Тернопільхлібпром” РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ У ТОВ “ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ” 3.1. Впровадження виробництва хлібобулочних виробів з пектиновмісними порошками у діяльності хлібопекарського підприємства 3.2. Рекомендації планування розширення хлібопекарного виробництва на підприємстві 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1. Безпека життєдіяльності 4.2. Основи охорона праці ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectхлібопекарська галузьuk_UA
dc.subjectорганізація праціuk_UA
dc.subjectреорганізаціяuk_UA
dc.subjectреалізація продукціїuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectsales policyuk_UA
dc.subjectbakeryuk_UA
dc.subjectlabor organizationuk_UA
dc.subjectreorganizationuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.titleУдосконалення планування виробництва та реалізації продукції на підприємстві, на прикладі ТОВ “Тернопільхлібпром”uk_UA
dc.title.alternativeImproving production planning and sales at the enterprise, on the example of LLC "Ternopilkhlibprom"uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Москалик Вікторія Олександрівна, рік 2022"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc338.246.83uk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б. М., Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С. та ін. Інноваційна політика: навч. посіб. Тернопіль: Термограф, 2012. 481 с. 2. Андрушків Б.М., Мельник Л.М., Малюта Л.Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч.-метод. посіб. Тернопіль: ТНТУ, 2010. 271 с. 3. Бандурка О.М., Червяков І.М., Посилкіна О.В. Фінансово-економічний аналіз. Харків, 2012. 300 c. 4. Безпека життєдіяльності [текст]: підручник. / [О. І. Запорожець, Б. Д. Халмурадов, В. І. Применко та ін.]. К.: «Центр учбової літератури», 2013. 448 с. 5. Білик М. Д. Управління фінансами державних підприємств. К.: Знання, 2008. 340 с. 6. Бутинець Ф.Ф., Романчик К.В. Основи бізнесу: навч. посіб. Вид. 2-ге, доповн. і перероб. Житомир: ПП “Рута”, 2008. 364 с. 7. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо- ресурсного потенціалу господарської діяльності // Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-53. 8. Гавловська Н.І. Застосування сучасних технологій управління інноваційним розвитком вітчизняних підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. № 2. Том 1. 2016. С. 117-119. URL: http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4770/1/%D0%B3%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf. 9. Ганущак-Єфіменко Л.М. Бізнес-модель управління інноваційно активними підприємствами на ринку // Актуальні проблеми економіки, 2010. Вип. №7(109). С. 81–93. 10. Гoнчарoв С. М. Маркетинг: навч. пoсіб. Рівне: НУВГП, 2012. 367 с. 11. Гребешкова О., Шалдаєва Т., Фоміна А. Сучасні тренди впровадження на підприємстві нових управлінських технологій. Формування ринкової економіки. № 32. 2014. С. 29-37. URL: https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGmthrCBSrdvdKMdCTcRKfGjFTj?projector=1&messagePartId=0.4. 12. Дзюбіна А. В. Розкриття змісту поняття “інноваційний потенціал” та визначення його складових // Вісник НУ “Львівська політехніка”. 2012. № 628: Проблеми економіки та управління. С. 72-77. 13. Дoвбуш Р. А., Зoзуля А. Л. Управління кoнкурентoспрoмoжністю підприємств: підруч. Х.: Oснoва, 2011. 234 с. 14. Должанський І. З. Управління потенціалом підприємства. навч. посіб. К.: Ценр навчальної літератури, 2011. 362 с. 15. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монограф. Суми: Університетська книга, 2010. 281 с. 16. Ілляшенко С. М. Інноваційні процеси в економіці. Порівняльний аналіз формальних методів генерації ідей інновацій // Механізм регулювання економіки. 2012. № 3. С. 66-76. 17. Йохна М.А., Стадник В.В. Економіка і організація інноваційної діяльності: навч. посіб. К: Видавничий центр “Академія”, 2011. 400 с. 18. Касьяненко В.О. Зарубіжний досвід управління інноваційним потенціалом економіки та можливості його використання в Україні. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011. №4. Т. ІІ. С. 200-204. 19. Козловський В. О. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. Вінниця: ВНТУ, 2011. 210 с. 20. Кравченко М. О. Кадрова складова інноваційного потенціалу промислових підприємств. Маркетинг в Україні. НТУУ “КПІ”, 2011. Вип. №1 (7). С. 36-39. 21. Красoвська Т. В. Метoдичні засади фoрмування механізму тoварнoгo асoртименту на вирoбничих підприємствах // Екoнoміка та держава. 2016. №2. С. 67-71. 22. Михайлова Л.І., Турчіна С.Г. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2011. 248 с. 23. Мороз Л. А. Маркетинг. Львів, 2018. 354 с. 24. Мірошник Р.О., Меренюк Л.В. Проблеми використання та оцінки інноваційного потенціалу підприємств. Вісник НУ “Львівська політехніка”. 2012. Вип. № 611 "Проблеми економіки та управління". С. 191-197. 25. Назарчук Т.В., Косіюк О.М. Менеджмент організацій: Навчальний посібник. К.: «Центр учбової літератури», 2016. 560 с. URL: http://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2017/menedzhment_org.pdf. 26. Основи охорони праці: підручник / М.С. Одаренко, А.М. Одаренко, В.І. Степанов, Я.М. Черненко. Х.: Стиль-Видав., 2017. 334 с. 27. Офіційний сайт Державного комітету статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua. 28. Павленко І.А., Гончарова Н.П., Швиданенко Г.О. Економіка та організація інноваційної діяльності: [навч.-метод. посіб.]. К.: КНЕУ, 2009. 150 с. 29. Ступчук С.М. Формування системи цільових показників як складова стратегії розвитку підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2014. № 3. Т. 3. С. 168-172. 30. Функціональні стратегії в процесі реалізації стратегічних змін. URL: http://stud24.ru/organization-economy/funkconaln-strateg-v-proces-realzac/234097-686462-page1.htmluk_UA
dc.identifier.citationenMoskalyk V.O. Improving production planning and sales at the enterprise, on the example of LLC "Ternopilkhlibprom": bechelor degree thesis on speciality 073 "Management"/ V.O. Moskalyk. Ternopil: TNTU. 75 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtorsyka_dovidka_Москалик.pdf203,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Бакалаврська робота Москалик В..pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора