Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38259
Назва: Обґрунтування стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу організації, на прикладі ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД»
Інші назви: Substantiation of the strategy of formation and effective use of the entrepreneurial potential of the organization, on the example of LLC "INTERFOM-WEST"
Автори: Фечан, Оксана Андріївна
Fechan, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Фечан О.А. Обґрунтування стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу організації, на прикладі ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД»: кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 менеджмент / О.А.Фечан - Тернопіль: ТНТУ,2022. - 64 с.
Bibliographic description: Fechan O.A .Substantiation of the strategy of formation and effective use of the entrepreneurial potential of the organization, on the example of LLC "INTERFOM-WEST": bachelor degree thesis on specialty 073 Management / OA Fechan - Ternopil: TNTU, 2022. - 64 p.
Дата публікації: 27-чер-2022
Дата подання: 14-чер-2022
Дата внесення: 27-чер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Гарматюк, Оксана Олегівна
Garmatiuk, Oksana
Члени комітету: Дудкін, Павло Дмитрович
Dudkin, Pavlo
УДК: 658.5/005.93
Теми: підприємницький потенціал
entrepreneurial potential
стратегія
strategy
стратегічне управління
strategic management
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження  теоретичні та практичні підходи до стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу організації. Об'єкт дослідження - процес стратегічного управління використанням підприємницького потенціалу ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД». Метою роботи є розробка теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо стратегії формування та ефективного використання підприємницького потенціалу ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД». Методи дослідження: метод системного підходу, методи аналізу, синтезу, групування, порівняння, статистичного аналізу. Розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегічного управління формуванням та використанням підприємницького потенціалу ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД». Визначено основні орієнтири стратегічного розвитку підприємства, проведено обгрунтування стратегії вторинної переробки відходів виробництва виробів з поліпропілену на підприємстві. Результати роботи впроваджено у діяльність ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД».
Subject of investigation: theoretical and practical approaches to the strategy of formation and effective use of entrepreneurial potential of the organization. The object of investigation is the process of strategic management of the entrepreneurial potential of the LLC "INTERFOM-WEST". The aim of the work to develop theoretical provisions and practical recommendations for the strategy of formation and effective use of entrepreneurial potential of LLC "INTERFOM-WEST". Research methods: method of system approach, methods of analysis, synthesis, grouping, comparison, statistical analysis. Proposals for improving the strategic management of the formation and use of entrepreneurial potential of LLC "INTERFOM-WEST" were developed. The basic orientations of strategic development of the enterprise are defined, the substantiation of strategy of secondary processing of wastes of manufacture of products from polypropylene at the enterprise is carried out. The results of the work were implemented in the activities of LLC «INTERFOM-WEST».
Опис: У роботі запропоновано напрями удосконалення стратегічного управління формуванням та використанням підприємницького потенціалу ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД». До пропонованих заходів щодо удосконалення стратегічного планування на підприємстві відноситься впровадження стратегії переробки власних відходів виробництва пластикової продукції. З цією метою запропоновано придбання спеціального обладнання для переробки пластику, що буде включати подрібнювач і гранулятор пластику.
Зміст: ВСТУП. РОЗДІЛ 1 Теоретичні засади стратегії формування та використання підприємницького потенціалу організації. 1.1 Сутність підприємницького потенціалу підприємства та його складові 1.2 Стратегія як інструмент реалізації підприємницького потенціалу підприємства. РОЗДІЛ 2 Аналіз підприємницького потенціалу ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД». 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 2.2. Оцінка стану та використання підприємницького потенціалу ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД» РОЗДІЛ 3. Напрями удосконалення стратегічного управління формуванням та використанням підприємницького потенціалу ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД». 3.1 Основні орієнтири стратегічного розвитку підприємства. 3.2 Обґрунтування стратегії вторинної переробки відходів виробництва виробів з поліпропілену на ТОВ «ІНТЕРФОМ-ЗАХІД». РОЗДІЛ 4 Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Психологічні чинники небезпеки. 4.2 Проведення інструктажів з охорони праці. ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ. ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38259
Власник авторського права: «© Фечан Оксана Андріївна, рік 2022»
Перелік літератури: 1. Карапінський Б. А., Б. Щира Т.Б. Інноваційно-технологічний потенціал підприємств регіону: аналіз формування та фінансування. Регіональна економіка. 2007. № 2. С. 77-86. 2. Миргородська А. П. Розкриття сутності поняття «підприємницький потенціал» та його роль в потенціалі підприємства. Экономика и управление. 2011. №5. С. 144-149. 3. Рубин Ю. Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции. М. : МФПА, 2004. 572 с. 4. Хачатрян В.В., Богацька Н.М. Змістовні особливості категорії підприємницький потенціал» в умовах євроінтеграції та глобалізації. URL: http://global-national.in.ua/issue-13-2016/21-vipusk-13-zhovten-2016-r/2386-khachatryan-v-v-bogatska-n-m-zmistovni-osoblivosti-kategoriji-pidpriemnitskij-potentsial-v-umovakh-evrointegratsiji-ta-globalizatsiji 5. Мігай Н. Б. Підприємницький потенціал як стратегічний резерв підвищення регіональної конкурентоспроможності. Причорноморські економічні студії. 2018. № 30 (1). С. 155-159. 6. Кантильон Р. Эссе о природе торговли в общем плане. URL: https://seinst.ru/page444/ 7. Россоха В. В. Теоретико-методичні засади формування, розвитку та оцінювання виробничого потенціалу сільськогосподарського підприємств. Київ: ННЦ ІАЕ, 2009. 94 с. 8. Рєпіна І.М. Підприємницький потенціал: методологія оцінки та управління. Вісник Української академії державного управління при Президентові України. 1998. № 2. С. 262-271. 9. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. URL: http://studentam.kiev.ua/content/view/748/100.. 10. Слесарчук А., Бурлаєнко Т. Визначення стратегії та стратегічного планування на підприємствах. URL : http://umo.edu.ua/images/content/institutes/imp/vydannya/visnyk_umo/ekonomika/V_4/Слесарчук. pdf 11. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства. Підручник. Тернопіль: «Економічна думка». 2006. 390 с. 12. Сокиринська І.Г., Хохлова О.В. Аспекти стратегічного розвитку підприємства. Вісник СумДУ. Серія «Економіка». 2011. №4. с. 165-168. 13. Белопольский Н. Г. и др. Обеспечение эффективности управления промыш-ленными предприятиями Украины в условиях реформирования экономики: [монография]. Донецк: ДонНУЭТ, 2008. 188 с. 14. Гришко Н. В. Використання аналізу стратегічного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами промислових підприємств. Економіка промисловості. 2009. № 4. С. 163-170. 15. Шведа Н.М. Конспект лекцій з курсу «Стратегічне управління» для студентів спеціальностей 073 «Менеджмент» та 281 «Публічне управління та адміністрування» Тернопіль: ТНТУ, 2021. 210 с. 16. Мінцберг Г. Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегий. СПб: Издательство «Питер», 2000. С.16-20. 17. Шульга В. М. Механізм стратегічного управління витратами підприємства в конкурентному середовищі: автореф. дис.. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами». Київ, 2008. 21с. 18. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. URL: http://studentam.kiev.ua/content/view/748/100. 19. Необхідність формування стратегічного мислення менеджерів. URL: https://buklib.net/books/22957/ 20. Глухова С.В. Конспект лекцій з курсу «Стратегічне управління підприємством». Харків: НТУ «ХПІ», 2011. 97 с. 21. Ступчук С.М. Формування системи цільових показників як складова стратегії розвитку підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки». 2014. № 3. Т. 3. С. 168-172.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtorsyka_dovidka_Фечан О..pdfАвторська довідка Фечан О.А.435,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Баклаврська робота Фечан О.А..pdfКваліфікаційна робота бакалавра Фечан О.А.1,46 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора