Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38032

Fullständig post
DC fältVärdeSpråk
dc.contributor.authorСобко, І.
dc.contributor.authorБачинська, О. М.
dc.contributor.authorSobko, I.
dc.contributor.authorBachynska, O. M.
dc.coverage.temporal28-29 квітня 2022 р.
dc.coverage.temporal28-29 April 2022
dc.date.accessioned2022-06-16T11:50:49Z-
dc.date.available2022-06-16T11:50:49Z-
dc.date.created2022-04-28
dc.date.issued2022-04-28
dc.identifier.citationСобко І. Просування бренду підприємства засобами цифрового маркетингу / Собко І., Бачинська О. М. // Матеріали Ⅴ Міжнародної студентської науково-технічної конференції "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання", 28-29 квітня 2022 р. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 111–112. — (Соціальні та поведінкові науки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38032-
dc.format.extent111-112
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅴ Міжнародної студентської науково-технічної конференції "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання", 2022
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅴ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Current Issues", 2022
dc.subjectбренд
dc.subjectцифровий маркетинг
dc.subjectпросування бренду
dc.subjectbrand
dc.subjectdigital marketing
dc.subjectbrand promotion
dc.titleПросування бренду підприємства засобами цифрового маркетингу
dc.title.alternativePromotion of the enterprise brand by digital marketing means
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Давидов В.В. Вимірювання рентабельності інвестицій в Інтернет-маркетингу: всі аспекти правильної аналітики. Маркетинг і фінанси. 2013. С. 98-115.
dc.relation.references2. Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Пневський В.В. Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. Вип. 1(24). С. 161-167.
dc.relation.referencesen1. Davydov V.V. Vymiriuvannia rentabelnosti investytsii v Internet-marketynhu: vsi aspekty pravylnoi analityky. Marketynh i finansy. 2013. P. 98-115.
dc.relation.referencesen2. Tanasiichuk A.M., Sirenko S.O., Pnevskyi V.V. Formuvannia stratehii prosuvannia brendu zasobamy tsyfrovoho marketynhu. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia. 2020. Iss. 1(24). P. 161-167.
dc.identifier.citationenSobko I., Bachynska O. M. (2022) Prosuvannia brendu pidpryiemstva zasobamy tsyfrovoho marketynhu [Promotion of the enterprise brand by digital marketing means]. Proceedings of the Ⅴ International Student Scientific and Technical Conference "Natural Sciences and Humanities. Current Issues" (Tern., 28-29 April 2022), pp. 111-112 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationВСП «Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут»
dc.contributor.affiliationKamyanets-Podilsky Professional College of the «Kamyanets-Podilsky State Institute»
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅴ Міжнародної студентської науково-технічної конференції "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання"
dc.citation.spage111
dc.citation.epage112
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Samling:V Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2022)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!