Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкриньковський, Руслан-
dc.date.accessioned2022-01-14T01:28:29Z-
dc.date.available2022-01-14T01:28:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.date.submitted2017-
dc.identifier.citationСкриньковський Р. М. Діагностика іміджу підприємства у віртуальному середовищі // Праці Наукового товариста ім. Шевченка. Том LI. Економічний збірник. Том 1. Львів, 2017. С. 234–243.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37188-
dc.titleДіагностика іміджу підприємства у віртуальному середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5281/zenodo.5847550-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Зібрання статей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.