Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37178

Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorКулініч, Софія
dc.contributor.authorKulinich, Sofia
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:22Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:22Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationКулініч С. Особливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарства / Кулініч Софія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 12–13. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37178-
dc.format.extent12-13
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleОсобливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарства
dc.title.alternativePeculiarities of the marketing complex of the peasant and farm
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1.Фалович В.А. Аутсорсинг в адаптації ланцюгів поставок до змінного середовища /В.А. Фалович //Вісник Хмельницького національного університету, серія «Економічні науки». – Том. 3 (140). – №5. – 2009. – С.187 – 190.
dc.relation.references2.Фалович В.А. Особливості формування збірних поставок в ланцюгах поставок /В.А. Фалович. – //Технологічний аудит та резерви виробництва. – 2015. – № 1/5 (21). – С. 78-84.
dc.relation.referencesen1.Falovych V.A. Autsorsynh v adaptatsii lantsiuhiv postavok do zminnoho seredovyshcha /V.A. Falovych //Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, seriia "Ekonomichni nauky", Tom. 3 (140), No 5, 2009, P.187 – 190.
dc.relation.referencesen2.Falovych V.A. Osoblyvosti formuvannia zbirnykh postavok v lantsiuhakh postavok /V.A. Falovych, //Tekhnolohichnyi audyt ta rezervy vyrobnytstva, 2015, No 1/5 (21), P. 78-84.
dc.identifier.citationenKulinich S. (2021) Osoblyvosti kompleksu marketynhu selianskofermerskoho hospodarstva [Peculiarities of the marketing complex of the peasant and farm]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 12-13 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage12
dc.citation.epage13
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Aparece en las colecciones: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.