Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37175

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorРабий, Віктор
dc.contributor.authorRabyi, Victor
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:22Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:22Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationРабий В. Сутність та необхідність досліджень ринку / Рабий Віктор // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 100–101. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37175-
dc.format.extent100-101
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleСутність та необхідність досліджень ринку
dc.title.alternativeThe essence and need for market research
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Малхотра Нэреш К. Маркетинговые исследования: практическое руководство : [перевод с английского] / Н.К. Малхотра ; Технологический институт Джорджии. – 3-е изд. –Киев : Изд. дом «Вильямс», 2002. – 957 с.
dc.relation.references2. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования / Г.А. Черчилль, Д. Якобуччи ; [пер. с англ. ; под ред. С.Г. Божук]. – 8-е издание – СПб. : Издательский дом «Нева», 2004. – 832 с.
dc.relation.referencesen1. Malkhotra Neresh K. Marketinhovye issledovaniia: prakticheskoe rukovodstvo : [perevod s anhliiskoho], N.K. Malkhotra ; Tekhnolohicheskii institut Dzhordzhii, 3-e izd. –Kiev : Izd. dom "Viliams", 2002, 957 p.
dc.relation.referencesen2. Cherchill H.A. Marketinhovye issledovaniia, H.A. Cherchill, D. Iakobuchchi ; [transl. from English ; ed. S.H. Bozhuk], 8-e izdanie – SPb. : Izdatelskii dom "Neva", 2004, 832 p.
dc.identifier.citationenRabyi V. (2021) Sutnist ta neobkhidnist doslidzhen rynku [The essence and need for market research]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 100-101 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage100
dc.citation.epage101
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi