Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37171

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулініч, Софія
dc.contributor.authorKulinich, Sofia
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:21Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:21Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationКулініч С. Особливості реалізації маркетингової стратегії підприємства / Кулініч Софія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 94–95. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37171-
dc.format.extent94-95
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleОсобливості реалізації маркетингової стратегії підприємства
dc.title.alternativePeculiarities of implementation of the marketing strategy of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1.Фалович В.А. Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставок / В.А. Фалович //Зб. наук. праць: Вісник НУ «Львівська політехніка» «Логістика» № 669, Львів: в-во НУ «Львівська політехніка», 2010 – С. 153-157.
dc.relation.references2.Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4. №1. С. 61-72.
dc.relation.referencesen1.Falovych V.A. Kontseptualnyi pidkhid do formuvannia zamknutoi petli lantsiuha postavok, V.A. Falovych //Zb. nauk. prats: Visnyk NU "Lvivska politekhnika" "Lohistyka" No 669, Lviv: v-vo NU "Lvivska politekhnika", 2010 – P. 153-157.
dc.relation.referencesen2.Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. V. 4. No 1. P. 61-72.
dc.identifier.citationenKulinich S. (2021) Osoblyvosti realizatsii marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Peculiarities of implementation of the marketing strategy of the enterprise]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 94-95 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage94
dc.citation.epage95
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.