Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37150

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаліщук, Владислав
dc.contributor.authorKalishchuk, Vladuslav
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:17Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:17Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationКаліщук В. Social media marketing: просування бізнесу / Каліщук Владислав // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 56–57. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37150-
dc.format.extent56-57
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleSocial media marketing: просування бізнесу
dc.title.alternativeSocial media marketing: business forward
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.referencesen1. Shpylyk S., Pinyak I., Shveda N. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. (Digital economy trends: global challenges, strategy and technologies). Monograph. 2021. 30-38 pp.
dc.identifier.citationenKalishchuk V. (2021) Social media marketing: prosuvannia biznesu [Social media marketing: business forward]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 56-57 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage56
dc.citation.epage57
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.