Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37146

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна
dc.contributor.authorYakymyshyn, Liliya
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:16Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:16Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationЯкимишин Л. Я. Орієнтація на клієнта як елемент формування концепції логістичного обслуговування / Якимишин Лілія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 48–49. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37146-
dc.format.extent48-49
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleОрієнтація на клієнта як елемент формування концепції логістичного обслуговування
dc.title.alternativeCustomer orientation as an element of formation of the concept of logistics service
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658
dc.subject.udc656.7
dc.identifier.citationenYakymyshyn L. (2021) Oriientatsiia na kliienta yak element formuvannia kontseptsii lohistychnoho obsluhovuvannia [Customer orientation as an element of formation of the concept of logistics service]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 48-49 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage48
dc.citation.epage49
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Collection(s) :Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.