Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37133

Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorБега, Назарій
dc.contributor.authorЯєчник, Назар
dc.contributor.authorBeha, Nazarii
dc.contributor.authorYaiechnyk, Nazar
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:14Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:14Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationБега Н. Ефективність діяльності менеджера сучасної освітньої установи / Бега Назарій, Яєчник Назар // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 22–23. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37133-
dc.format.extent22-23
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.relation.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/монография%20_3.pdf
dc.titleЕфективність діяльності менеджера сучасної освітньої установи
dc.title.alternativeEfficiency of activity of the manager of the modern educational institution
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.147
dc.relation.references1. Фалович Н.М., Шевчук О.С. Механізм застосування сучасних методик оцінювання персоналу. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія. за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. с. 284- 295;
dc.relation.references2. Раєвнєва О. В. Формування іміджевої політики університету: методичне підґрунтя / О. В. Раєвнєва, Л. В. Гриневич //Соціальна відповідальність бізнесу і адміністрації – створення інноваційного управління: монографія/ за заг. ред. В. Дучмала, Т. П. Несторенко, Т. Покуси. Бердянськ: Видавець Ткачук О.В., 2015. С. 103. URL: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/монография%20_3.pdf
dc.relation.referencesen1. Falovych N.M., Shevchuk O.S. Mekhanizm zastosuvannia suchasnykh metodyk otsiniuvannia personalu. Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii: monograph. ed. d.e.n, dots. V.A. Falovycha. Ternopil: FO-P Shpak V.B., 2021. P. 284- 295;
dc.relation.referencesen2. Raievnieva O. V. Formuvannia imidzhevoi polityky universytetu: metodychne pidgruntia, O. V. Raievnieva, L. V. Hrynevych //Sotsialna vidpovidalnist biznesu i administratsii – stvorennia innovatsiinoho upravlinnia: monograph/ by gen. ed. V. Duchmala, T. P. Nestorenko, T. Pokusy. Berdiansk: Vydavets Tkachuk O.V., 2015. P. 103. URL: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/monohrafyia%20_3.pdf
dc.identifier.citationenBeha N., Yaiechnyk N. (2021) Efektyvnist diialnosti menedzhera suchasnoi osvitnoi ustanovy [Efficiency of activity of the manager of the modern educational institution]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 22-23 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЗахідноукраїнський національний університет
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage22
dc.citation.epage23
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Apareix a les col·leccions:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.