Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044

Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorБакушевич, Іванна Всеволодівна
dc.contributor.authorBakushevych, Ivanna
dc.coverage.temporal2-3 грудня 2021 року
dc.coverage.temporal2-3 december 2021
dc.date.accessioned2021-12-30T14:18:35Z-
dc.date.available2021-12-30T14:18:35Z-
dc.date.created2021-12-02
dc.date.issued2021-12-02
dc.identifier.citationБакушевич І. В. Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті / Іванна Всеволодівна Бакушевич // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 101–102. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044-
dc.format.extent101-102
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
dc.relation.urihttps://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
dc.relation.urihttps://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
dc.relation.urihttps://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
dc.relation.urihttps://export.gov.ua/game
dc.titleГейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті
dc.title.alternativeGamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.2
dc.subject.udc378.018.43
dc.relation.references1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7.
dc.relation.references2. Гейміфікація у бізнесі: основні техніки та приклади використання URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
dc.relation.references3. Гейміфікація як потужний інструмент для підвищення ефективності бізнесу -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
dc.relation.references4. Захарова О.В., Груд А.В. Підвищення якості послуг вищої освіти за допомогою гейміфікації./ Наукові праці національного технічного університету. Економічні науки. 2017, Вип. 32, с.113-122
dc.relation.references5. Качан Б.М. Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання іншомовної компетентності студентів медичних вищих навчальних закладів./ Народна освіта/ - Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
dc.relation.references6. Онлайн-гра «Як експортувати до Канади» - URL: https://export.gov.ua/game
dc.relation.referencesen1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7.
dc.relation.referencesen2. Heimifikatsiia u biznesi: osnovni tekhniky ta pryklady vykorystannia URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
dc.relation.referencesen3. Heimifikatsiia yak potuzhnyi instrument dlia pidvyshchennia efektyvnosti biznesu -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
dc.relation.referencesen4. Zakharova O.V., Hrud A.V. Pidvyshchennia yakosti posluh vyshchoi osvity za dopomohoiu heimifikatsii./ Naukovi pratsi natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2017, Iss. 32, P.113-122
dc.relation.referencesen5. Kachan B.M. Heimifikatsiia v systemi novitnikh tekhnolohii navchannia inshomovnoi kompetentnosti studentiv medychnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv./ Narodna osvita/ - Access mode: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
dc.relation.referencesen6. Onlain-hra "Iak eksportuvati do Kanadi" - URL: https://export.gov.ua/game
dc.identifier.citationenBakushevych I. (2021) Heimifikatsiia yak innovatsiinyi instrument pidvyshchennia efektyvnosti u biznesi ta v osviti [Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 101-102 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage101
dc.citation.epage102
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Aparece nas colecções:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.