Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37016

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемянишина, В. С.
dc.contributor.authorDemyanyshyna, V. S.
dc.coverage.temporal2-3 грудня 2021 року
dc.coverage.temporal2-3 december 2021
dc.date.accessioned2021-12-30T14:18:28Z-
dc.date.available2021-12-30T14:18:28Z-
dc.date.created2021-12-02
dc.date.issued2021-12-02
dc.identifier.citationДемянишина В. С. Сучасні методи комунікації на підприємстві “Рошен” / В. С. Демянишина // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 38–39. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37016-
dc.format.extent38-39
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
dc.titleСучасні методи комунікації на підприємстві “Рошен”
dc.title.alternativeModern methods of communication at the enterprise “Roshen”
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc659
dc.relation.references1. Попова Н. В. Маркетингові комунікації : підручник. Харків: «Факт», 2020. 315 с.
dc.relation.references2. Бойко Р. В., Лежанська М. В. «Паблік рилейшнз» у діяльності кондитерської корпорації «Roshen». Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 6. С. 51-53.
dc.relation.referencesen1. Popova N. V. Marketynhovi komunikatsii : pidruchnyk. Kharkiv: "Fakt", 2020. 315 p.
dc.relation.referencesen2. Boiko R. V., Lezhanska M. V. "Pablik ryleishnz" u diialnosti kondyterskoi korporatsii "Roshen". Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2010. No 6. P. 51-53.
dc.identifier.citationenDemyanyshyna V. S. (2021) Suchasni metody komunikatsii na pidpryiemstvi "Roshen" [Modern methods of communication at the enterprise “Roshen”]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 38-39 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage38
dc.citation.epage39
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.