Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35772
Назва: Розробка чат-боту для Facebook Messenger приватного медичного кабінету
Інші назви: Chatbot development for Facebook Messenger of private medical office
Автори: Пиріг, Дарія Степанівна
Pyrih, Dariia
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Пиріг Д. С. Розробка чат-боту для Facebook Messenger приватного медичного кабінету : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / Д. С. Пиріг. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — 66 с.
Дата публікації: 22-чер-2021
Дата подання: 8-чер-2021
Дата внесення: 11-лип-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Струтинська, Ірина Володимирівна
Члени комітету: Муж, Валерій Вікторович
УДК: 004.42
Теми: чат-бот
chatbot
Facebook
Facebook
інтернет-маркетинг
internet marketing
бізнес-сторінка
business page
модернізація сторінки
page upgrade
штучний інтелект
аrtificial іntelligence
машинне навчання
machine learning
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присв’ячена розробці чат-боту для Facebook Messenger приватного медичного кабінету. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні відомості про чат-боти, тенденції їх подальшого розвитку, досліджено окремі чат-боти, що застосовуються у медицині. В другому розділі кваліфікаційної роботи створено бізнес-сторінку лікаря та розглянуто способи її модернізації на етапі створення та при подальшому використанні. В третьому розділі кваліфікаційної роботи розроблено та протестовано чат-бот для Facebook Messenger приватного медичного кабінету. В четвертому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто базові навики надання долікарської допомоги при переломах, а також охарактеризовано проблеми емоційного вигорання та способи боротьби з ним. Об’єктом розробки є взаємодії користувачів та компаній у сфері інтернет-маркетингу. Предмет розробки є чат-бот для Facebook Messenger та його впровадження у медичні Facebook сторінки. Мета роботи: розробити чат-бот для Facebook Messenger медичного кабінету та модернізувати його Facebook сторінку на етапі створення.
Thesis is dedicated to the Chatbot development for Facebook Messenger of private medical office The first part of the qualification work contains theoretical information about chatbots, future trends of its development, analysis of several chatbots in the health care area. In the second part of the qualification work the doctor’s business page was created and methods for upgrading, which can be used during the initial building up stage and in the future development process, were discovered. In the third part of the qualification work the chatbot for the private medical office in Facebook Messenger was created and tested. In the final part of the qualification work basic rules of premedical first aid for fractures, problems of emotional burnout and methods to treat them were discovered. The object of development is the interaction of users and companies in the field of Internet marketing. The subject of development is a chatbot for Facebook Messenger and its implementation in medical Facebook pages. The aim of the work is to build up the chatbot for Facebook Messenger of the private medical office and to upgrade its Facebook page during the creation.
Зміст: ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЧАТ-БОТІВ У ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 11 1.1 Поняття чат-ботів та їх основні функції 11 1.2 Види чат-ботів та середовища їх проектування 13 1.3 Огляд стану використання та перспектив розвитку чат-ботів 17 1.3.1 Переваги та основні проблемні питання при роботі з чат-ботами 17 1.3.2 Тенденції розвитку ринку чат-ботів 20 1.4 Сучасний розвиток чат-ботів на конкретних прикладах, зокрема у сфері охорони здоров’я 22 1.5 Висновок до першого розділу 25 РОЗДІЛ 2. МОДЕРНІЗАЦІЯ FACEBOOK СТОРІНКИ МЕДИЧНОГО КАБІНЕТУ 27 2.1 Модернізація Facebook сторінки на етапі її створення та визначення наступних кроків для її оптимізації 27 2.2 Розробка контент-плану 30 2.3 Висновок до другого розділу 30 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЧАТ-БОТУ ДЛЯ FACEBOOK MESSENGER ПРИВАТНОГО МЕДИЧНОГО КАБІНЕТУ 32 3.1 Цілі створення чат-боту та механізми їх досягнення 32 3.2 Написання сценарію розробки чат-боту 33 3.3 Розробка чат-бота 35 3.4 Результати розробки 43 3.5 Висновок до третього розділу 46 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ХОРОНИ ПРАЦІ 47 4.2 Долікарська допомога при переломах 47 4.3 Психофізіологічне розвантаження для керівників 49 4.4 Висновок до четвертого розділу 51 ВИСНОВКИ 53 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35772
Власник авторського права: © Пиріг Дарія Степанівна, 2021
Перелік літератури: 1. Vaidyam A. N. Chatbots and Conversational Agents in Mental Health : A Review of the Psychiatric Landscape / A. N. Vaidyam, H. Wisniewski, J. D. Halamka, M. S. Kashavan, J. B. Torous [Electronic resource] // The Canadian Journal of Psychiatry. – URL : https://doi.org/10.1177/0706743719828977. – Publication date : 21.03.2021. – Title from the screen. – Last access : 18.05.2021. 2. CHATBOT MARKET - GROWTH, TRENDS, COVID-19 IMPACT, AND FORECASTS (2021 — 2026) [Electronic resource] // Mordor Intelligence Llp. [Official website]. – Mode of acсess : https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/chatbot-market. – Title from the screen. – Last access : 15.05.2021. 3. Yuanjun Bi. A Keyword-Based Method for Measuring Sentence Similarity / B. Yuanjun, Kai Deng, Jinxing Cheng [Electronic resource] // Proc. the 2017 ACM on Web Science Conference, pp 379-380, 2017. – URL : https://doi.org/10.1145/3091478.3098878. – Title from the screen. – Last access : 12.05.2021. 4. Choa N. Different Chatbots for Different Purposes : Towards a Typology of Chatbots to Understand Interaction Design / N. Choa, Y. Limb, J. Limc / N. Choa [Electronic resource] // INSCI 2018 International Workshops, St. Petersburg, Russia, October 24–26, 2018. – URL : https://bit.ly/3xm5vgw. – Title from the screen. – Last access : 17.05.2021. 5. Types of chatbots [Electronic resource] // Freshworks Inc.[Blog]. – Mode of acсess : https://www.freshworks.com/live-chat-software/chatbots/three-types-of-chatbots/. – Title from the screen. – Last access : 15.05.2021. 6. Wouters J. Most Popular Chatbot Builders in 2020 / J. Wouters [Electronic resource] // Chatimize[Blog]. – Mode of acсess : https://chatimize.com/popular-chatbot-builders-2020/. – Last changes : 19.01.2021. – Title from the home page. – Last access : 04.06.2021. 7. The ManyFesto. Our mission is to help businesses grow by building meaningful relationships with their customers [Electronic resource] // ManyChat, Inc. [Official website]. – Mode of acсess : https://manychat.com/about. – Title from the home page. – Last access : 03.06.2021. 8. Dialogflow [Electronic resource] // Google Cloud [Official website]. – Mode of acсess : https://cloud.google.com/dialogflow. – Title from the home page. – Last access : 01.06.2021. 9. Малыгин А. Введение в DialogFlow: создание первого агента / А. Малыгин [Електронный ресурс] // Магда Магла [Блог]. – Режим доступа : https://magdamagla.com/chatbots/vvedenie-v-dialogflow-sozdanie-pervogo-agenta/. – Дата публикации : 11.03.2020. – Заголовок с экрана. – Последний просмотр : 31.05.2021. 10. The easiest way to build a no-code chatbot for your business [Electronic resource] // Chatfuel [Official website]. – Mode of acсess : https://chatfuel.com. – Title from the home page. – Last access : 05.06.2021. 11. OmniChat® marketing, sales and customer service platforms designed for B2C companies [Electronic resource] // MobileMonkey [Official website]. – Mode of acсess : https://mobilemonkey.com. – Title from the home page. – Last access : 30.05.2021. 12. Al That Understands Humans [Electronic resource] // Jio Haptik Technologies Limited [Official website]. – Mode of acсess : https://www.haptik.ai/why-haptik. – Title from the home page. – Last access : 20.05.2021. 13. Why Are Chatbots Important? [Electronic resource] // Drift.com [Blog]. – Publication date : [ca. 2019]. – Title from the screen. – Last access : 16.05.2021. 14. Barker S. Top Challenges and Benefits of AI Chatbots (Infographic) [Updated March 2021] / S. Barker [Electronic resource] // Shane Barker [Official website]. – URL : https://bit.ly/3vsCqii. – Last changes : 18.03.2021. – Title from the screen. – Last access : 05.05.2021. 15. Малыгин А. 4 признака неудачных чат-ботов / А. Малыгин [Електронный ресурс] // Магда Магла [Блог]. – Режим доступа : https://magdamagla.com/chatbots/4-priznaka-neudachnyih-chat-botov/. – Дата публикации : 25.12.2018. – Заголовок с экрана. – Последний просмотр : 12.04.2021. 16. Goasduff L. Top Trends on the Gartner Hype Cycle for Artificial Intelligence, 2019 / L. Goasduff [Electronic resource] // Gartner, Inc. – Mode of acсess : https://www.gartner.com/smarterwithgartner/top-trends-on-the-gartner-hype-cycle-for-artificial-intelligence-2019. – Publication date : 03.09.2019. – Title from the screen. – Last access : 15.05.2021. 17. Karnaukh R. 6 Chatbot Trends that Are Bringing the Future Closer / R. Karnaukh [Electronic resource] // Onix-Systems, LLC [Blog]. – Mode of acсess : https://onix-systems.com/blog/6-chatbot-trends-that-are-bringing-the-future-closer. – Publication date : ca.2020. – Title from the screen. – Last access : 01.06.2021. 18. Casas J. Trends & Methods in Chatbot Evaluation / Casas J., Tricot M., Khaled O. A., Mugellini E., Cudré-Mauroux P. / J. Casas [Electronic resource] // 2ICMI '20 Companion, October 25–29, 2020, Virtual Event, Netherlands. – URL : https://doi.org/10.1145/3395035.3425319. – Title from the screen. – Last access : 13.05.2021. 19. GYANT understands patients better than anyone. [Electronic resource] // GYANT [Official website]. – Mode of acсess : https://gyant.com/about/. – Title from the home page. – Last access : 15.05.2021. 20. Davis L. Northwell launches chatbot to boost use of colonoscopy / L. Davis [Electronic resource] // Northwell Health® website. – Mode of acсess : https://www.northwell.edu/news/the-latest/northwell-launches-chatbot-to-boost-use-of-colonoscopy. – Publication date : 03.12.2009. – Title from the screen. – Last access : 15.05.2021. 21. OneRemission [Electronic resource] // KeenEthics : Ethical Web and Mobile Development Partner website. – Mode of acсess : https://keenethics.com/project-one-remission. – Title from the screen. – Last access : 06.05.2021. 22. What Is a Medical Chatbot? [Electronic resource] // Alan® AI Platform [Overview]. – Mode of acсess : https://alan.app/blog/what-is-a-medical-chatbot/. – Publication date : 2021. – Title from the screen. – Last access : 29.05.2021. 23. Перехрест О. 10 корисних Telegram-ботів, які спростять життя в місті / О. Перехрест [Електронний ресурс] // Міський онлайн-журнал «Куфер». – Режим доступу : https://kufer.media/gajdy/10-korysnyh-telegram-botiv-yaki-sprostyat-zhyttya-v-misti/. Дата публікації : [близько 2019]. – Заголовок з екрану. – Останній перегляд : 12.05.2021. 24. MedCorp [Electronic resource] : – Режим доступу : https://www.facebook.com/medcorpdnipro/. – Назва з екрану. – Останній перегляд : 28.05.2021. 25. WHO launches a chatbot on Facebook Messenger to combat COVID-19 misinformation [Electronic resource] // World Health Organisation. – URL : https://bit.ly/3cKmgKo. Publication date : 2020. – Title from the screen. – Last access : 01.06.2021. 26. The Top 12 Health Chatbots [Electronic resource] // The Medical Futurist Magazine. – Mode of acсess : https://medicalfuturist.com/top-12-health-chatbots. Publication date : 16.01.2020. – Title from the screen. – Last access : 02.06.2021. 27. Admin's Guide to Moderating Your Page [Electronic resource] // Facebook for Business [Blog]. – Режим доступу : https://www.facebook.com/business/a/page-moderation-tips. – Заголовок з екрану. – Останній перегляд : 27.05.2021. 28. Karkovsky M. How to Create Better Chatbot Conversations / M. Karkovsky [Electronic resource] // Stanford University Human-Centered Artificial Intelligence. – Mode of acсess : https://hai.stanford.edu/news/how-create-better-chatbot-conversations. – Publication date : 06.05.2021. – Title from the screen. – Last access : 18.05.2021. 29. Травматологія та ортопедія : підручник для студ. вищих мед.навч. закладів / Видання 2-ге / за ред.: Голки Г. Г., Бур’янова О. А., Климовицького В. Г. – Вінниця : Нова Книга, 2019. – 432 с. : іл ISBN. 30. Психофізіологічне перевантаження на роботі як чинник виробничого травматизму [Електронний ресурс] // Городоцьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області. – URL : https://bit.ly/3xiV6SK. Дата публікації : 14.02.2018. – Заголовок з екрану. – Останній перегляд : 27.05.2021. 31. Захарчук К. ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ЧИ ВТОМА? / К. Захарчук // Науково-виробничий журнал “Охорона Праці”. – 2021. – №1. С. 48-51. 32. Морі Є. Емоційне вигорання на роботі. 8 способів впоратися з синдромом [Електронний ресурс] // Суспільне мовлення України. – Режим доступу : https://suspilne.media/7544-emocijne-vigoranna-na-roboti-8-sposobiv-vporatisa-z-sindromom/. Дата публікації : 25.05.2021. – Заголовок з екрану. – Останній перегляд : 25.05.2021.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021_KRB_SN-41_Pyrih_DS.pdf2,57 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора