Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛитвиненко, Ярослав Володимирович-
dc.contributor.authorМатвієнко, Тарас Володимирович-
dc.contributor.authorMatviienko, Taras-
dc.date.accessioned2021-07-10T20:33:10Z-
dc.date.available2021-07-10T20:33:10Z-
dc.date.issued2021-06-22-
dc.date.submitted2021-06-08-
dc.identifier.citationМатвієнко Т. В. Розробка інформаційної системи з використанням методів машинного навчання в задачах для підбору цільової аудиторії інтернет магазинів : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / Т. В. Матвієнко. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35764-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці інформаційної системи для підбору цільової аудиторії на основі моделі машинного навчання. Мета роботи: демонстрація головних особливостей машинного навчання у браузері використовуючи мову програмування JavaScript. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто історію машинного навчання, основні методи машинного навчання, та способи їх застосування. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто спосіб використання машинного навчання, розроблено застосунок для підбору цільової адутирії інтернет магазину.uk_UA
dc.description.abstractQualification work is devoted to the development of an information system for the selection of the target audience based on the model of machine learning. Purpose: to demonstrate the main features of machine learning in a browser using the JavaScript programming language. The first section of the qualification work considers the history of machine learning, the main methods of machine learning, and methods of their application. In the second section of the qualification work the method of using machine learning is considered, the application for selection of target aduty of online store is developed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...7 РОЗДІЛ 1. ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЙОГО РОЛЬ У СВІТІ...5 1.1. Історія штучного інтелекту...5 1.2. Застосування машинного навчання ...13 1.3. Методи машинного навчання...19 1.4. Цільова Аудиторія в інтернет магазинах...25 1.5. Висновок до першого розділу...27 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ МАШИННОГО НАВЧАННЯ В ЗАДАЧАХ ДЛЯ ПІДБОРУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІВ...28 2.1. Проектування навчальної моделі....28 2.2. Підготовка даних до навчання ...35 2.3. Підготовка моделі до навчання та прогнозування...37 2.4 Висновки до другого розділу...43 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОХОРОНА ПРАЦІ...44 3.1 Психологічні причини нещасних випадків і травматизму...44 3.2 Санітарно-гігієнічні вимоги до умов праці...47 ВИСНОВКИ ...51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...52uk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectmachine learninguk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectбраузерuk_UA
dc.subjectbrowseruk_UA
dc.subjectмоделі машинного навчанняuk_UA
dc.subjectlearning modelsuk_UA
dc.subjectопрацюванняuk_UA
dc.subjectprocessinguk_UA
dc.titleРозробка інформаційної системи з використанням методів машинного навчання в задачах для підбору цільової аудиторії інтернет магазинівuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of an information system using machine learning methods in tasks for selecting the target audience of online storesuk_UA
dc.typeBachelor Thesis-
dc.rights.holder© Матвієнко Тарас Володимирович, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПастух, Олег Анатолійович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.62uk_UA
dc.relation.references1. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. — М.: «Бизнескнига», «ИМА-Кросс. Плюс», ноябрь 1995. — 670 с. 2. Ландреви Ж., Леви Ж., Линдон Д. Меркатор. Теория и практика маркетинга: Пер. с франц. В 2 т. — М.: МИФЭР, 2006. 3. Литовченко И.Л. Новые формы коммуникации в Интернетмаркетинге / Вісник соціально-економічних досліджень: Зб. наук. праць. Вип. 33. — Одеса, 2008. — 193. — 198 с. 4. Литовченко І.Л. Інтернет — маркетинг : Навч. пос. Рекомендовано МОН України./ І.Л. Литовченко, В.П. Пилипчук. -Киiв: Центр учбової литератури, 2008. -184 с. 5. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства. // Маркетинг в Україні. — 2009. — № 5. — C. 49–53. 6. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг. Маркетинг у секторах національної економіки. / За ред. М.О. Окландера. — Одеса: Астропринт, 2004. 546 с. 7. Литовченко І.Л. Наукові засади ціноутворення в Інтернетмаркетингу // Вісник соціально-економічних досліджень. — Одеса: ОДЕУ, 2004. — Вип. 17. 976 с. 8. Литовченко І.Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності. // Вісник Національного ун-ту «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів: Видтво Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2009. — №649. 9. Литовченко І.Л., Цуркан Ю.В. Особливості маркетингових досліджень через Інтернет // Вісник Національного ун-ту «Львівська політехніка». Серія: Логістика. — Львів: Вид-тво Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2004. — №499. 545 с. 10. Макарова М.В. Електронна комерція. Посібник для студентів вищих навчальних закладів. — К.:Видавничий центр «Академія», 2002. — 272 с. 11. Маркетинг: Підручник / У Руделіус, О.А. Азарян та ін. — К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. 642 с. 12. Маркетинг-менеджмент. 11-е изд./Ф. Котлер. — СПб.: Питер, 2003 — 800 с. 13. Duchi J. Adaptive subgradient methods for online learning and stochastic optimization / J. Duchi, E. Hazan, Y. Singer // Journal of Machine Learning Research. — 2011. — P. 2121–2159. 14. Офіційний сайт бібліотеки tensorflow.js. – [Електронний ресурс] - Режим доступу https://www.tensorflow.org/js. 15. Офіційний сайт бібліотеки machinelearn.js. – [Електронний ресурс] - Режим доступу https://www.machinelearnjs.com/. 16. Моделирование процессов обучения в нейронных сетях. – Режим доступу: http://old.exponenta.ru/soft/others/mvs/stud3/3.asp. 17. Саттон Р.С Обучение с подкреплением / Саттон Р.С, Э. Г. Барто // БИНОМ, Лаборатория знаний, 2014 – С. 42-96. 18. Duchi J. Adaptive subgradient methods for online learning and stochastic optimization / J. Duchi, E. Hazan, Y. Singer // Journal of Machine Learning Research. — 2011. — P. 2121–2159. 19. Офіційний сайт бібліотеки brain.js. – [Електронний ресурс] - Режим доступу https://brain.js.org/. 20. Офіційний сайт бібліотеки math.js. – [Електронний ресурс] - Режим доступу https://mathjs.org/. 21. Sutskever I. Sequence to sequence learning with neural networks / I. Sutskever, O. Vinyals, Q.V. Le // In Advances in neural information processing systems. — 2014. — P. 3104–3112. 22. Офіційний сайт бібліотеки r.js. – [Електронний ресурс] - Режим доступу https://requirejs.org/. 23. Офіційний сайт бібліотеки stdlib-js. – [Електронний ресурс] - Режим доступу https://stdlib.io/. 24. Онлайн журнал engadget (Google DeepMind AI wins final Go match for 4-1 series win). – Режим доступу: https://www.engadget.com/2016/03/14/thefinal-lee-sedol-vs-alphago-match-isabout-to-start/. 25. Aggarwal C.C., Charu C. Data Classification Algorithms and Applications. 2015: Chapman & Hall /CRC. 26. Manevitz L. M. Y.M. Document Classification on Neural Networks Using Only Positive Examples // SIGIR. 2000. 27. Breiman L. Random forests / L. Breiman // Machine learning. — Vol. 45, N 1. — 2001. — P. 5–32. 28. Schematic illustration of the convolutional neural network. – Режим доступу: http://www.nature.com/nature/journal/v518/n7540/fig_tab/nature14236_F1.ht ml. 29. Dunnung T., Friedman E. Practical Machine Learning: A New Look at Anomaly Detection. O'Reilly Media, 2004 30. Beckman R., Cook R. Outliers // Technometrics, No. 25(2), 1983. pp. 119– 149uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Матвієнко Т.В..pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора