กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35357
ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.advisorШведа, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.advisorShveda, Nataliia-
dc.contributor.authorКурик, Неоніла Іванівна-
dc.contributor.authorKuryk, Neonila-
dc.date.accessioned2021-06-16T15:13:59Z-
dc.date.available2021-06-16T15:13:59Z-
dc.date.issued2021-06-16-
dc.date.submitted2021-06-07-
dc.identifier.citationКурик Н. І. Оптимізація комунікаційних зв’язків в організації, на прикладі АБ «УКРГАЗБАНК», відділення 71/19 : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / Н. І. Курик. - Тернопіль : ТНТУ, 2021. - 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35357-
dc.descriptionВстановлено, що банківська діяльність та успішна позиція на ринку надзвичайно чутливі до негативних змін іміджу банку. Саме тому запропоновано для оптимізації для АБ «УКРГАЗБАНК» комунікаційних зв’язків із зовнішнім середовищем, зокрема із клієнтами, задіяти всі інструменти комунікаційної політики (особливо маркетингові), які дозволять вплинути на зацікавлені сторони. Проте лише при використанні цих інструментів не окремо, а в сукупності банк зростання довіри і фінансової стійкості. Вказано, що при значній конкуренції між банківськими установами ключовим чинником перемоги може стати високий рівень обслуговування клієнтів. Цього можна досягнути налагодивши ефективний комунікаційний процес між працівником АБ «УКРГАЗБАНК» Саме тому вважаємо, що для вдосконалення комунікаційного процесу при особистому продажу банківських продуктів клієнтам потрібно запровадити «Стандарти здійснення комунікації при обслуговуванні клієнтів» для працівників АБ «УКРГАЗБАНК». Стандарти мають давати рекомендації щодо того, як правильно налагодити, провести і завершити комунікаційний процес із клієнтом при особистому продажі, щоб у клієнта склалось позитивне враження про банк та появилось бажання ще не раз скористатися його послугамиuk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження – теоретично-практичні особливості управління та оптимізації комунікаційних зв’язків АБ «УКРГАЗБАНК». Об'єкт дослідження − комунікаційний процес в АБ «УКРГАЗБАНК». Мета дослідження − здійснення оцінювання системи комунікаційних зв’язків АБ «УКРГАЗБАНК» та розробка рекомендацій по їх оптимізації. Методи дослідження − логіко-економічний; аналізу та синтезу; системний аналіз; метод порівняння; фінансовий аналіз; метод структурування; економічний аналіз та ін. Здійснено оптимізування комунікаційних зв’язків АБ «УКРГАЗБАНК» із зовнішнім середовищем, зокрема із клієнтами, за допомогою різних інструментів комунікаційної політики. Обґрунтовано доцільність впровадження Стандартів здійснення комунікації при обслуговуванні клієнтів для підвищення ефективності комунікаційного процесу під час обслуговування клієнтів АБ «УКРГАЗБАНК». Основні результати, що одержані при аналізуванні та визначені напрямів оптимізації існуючої системи комунікаційних зв’язків АБ «УКРГАЗБАНК», можуть бути впроваджені в практичну діяльність банківської установи.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation is the theoretical and practical features of communication links management and optimization at JSB «UKRGASBANK». The object of investigation is the communication process at JSB «UKRGASBANK». The aim of the work is to evaluate the communication links at JSB "UKRGASBANK" and to develop recommendations to optimize them. The methods of investigation are logical and economic; analysis and synthesis; system analysis; comparison method; financial analysis; structuring method; economic analysis, etc. The communication relations of JSB UKRGASBANK with the external environment, especially clients, were optimized by the help of various communication tools. The expediency of implementing the Standards of communication in customer service is substantiated in order to increase the efficiency of the communication process during customer service of JSB "UKRGASBANK" The main results of communication links analysis and optimization determination at JSB "UKRGASBANK" can be implemented in practical activities of the banking institution.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ. 1.1 Сутність, роль, види та канали комунікацій в організації. 1.2 Елементи та етапи комунікаційного процесу в організації. РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ВІДДІЛЕННЯ 71/19 АБ «УКРГАЗБАНК». 2.1 Загальна характеристика досліджуваної організації. 2.2 Аналіз комунікацій у відділенні 71/19 АБ «УКРГАЗБАНК». РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У ВІДДІЛЕННІ 71/19 АБ «УКРГАЗБАНК». 3.1 Вдосконалення системи зовнішніх комунікацій досліджуваного банку. 3.2 Вдосконалення системи внутрішніх комунікацій АБ «УКРГАЗБАНК» при обслуговуванні клієнтів. РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ. 4.1 Актуальність безпеки життєдіяльності людини. 4.2 Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт. Висновки. Бібліографія.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectзовнішні комунікаціїuk_UA
dc.subjectвнутрішні комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційний процесuk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.subjectособисті продажіuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectexternal communicationsuk_UA
dc.subjectinternal communicationsuk_UA
dc.subjectcommunication processuk_UA
dc.subjectbankuk_UA
dc.subjectpersonal salesuk_UA
dc.titleОптимізація комунікаційних зв’язків в організації, на прикладі АБ «УКРГАЗБАНК», відділення 71/19uk_UA
dc.title.alternativeCommunication links optimization in the organization on the example of JSB «UKRGASBANK»uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Курик Неоніла Іванівна, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberНагорняк, Галина Степанівна-
dc.contributor.committeeMemberNahorniak, Halyna-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc65. 012uk_UA
dc.relation.references1. Жернакова М. Б., Румянцева М. А. Деловые комуникации. Москва: Юрайт, 2014. 370 с. 2. Сліпушко О. М. Тлумачний словник чужомовних слів в українській мові. Київ : Видавництво Криниця, 1999. C. 236 3. Петькун С. М. Комунікація у процесі управління підприємством. «Економіка. Менеджмент. Бізнес». 2016. №3 (17). С. 24-31. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ecmebi_2016_3_6.pdf 4. Шевченко Л. С., Гриценко О. А., Макуха С. М. та ін. Менеджмент: навч. посіб. За заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Л. С. Шевченко. Харків Право, 2013. 216 с. 5. Стахів О. Г., Явнюк О. І., Волощук В. В. Основи менеджменту: Навчальний посібник. За наук. ред. док. екон. наук, проф. М. Г. Бойко. Івано-Франківськ, «Лілея-НВ». 2015. 336 с. 6. Хміль Ф. І. Основи менеджменту: Підручник. Київ: Академвидав, 2005. 608 с. 7. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Москва: Дело, 2002. 704 с. 8. Головська П. В., Кравченко М. О. Інноваційні підходи до управління комунікаціями підприємства. URL: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/73392/68769 9. Крисько Ж. Л. Роль ділових комунікацій в управлінні організацією. Економіка та суспільство. 2021. Випуск 24. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/download/221/212 10. Шпак Н. О. Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств: монографія. Львів : Видавництво Львівської політехніки. 2011. 328 с. 11. Дудар Т. Г., Волошин Р. В., Дудар В. Т. Менеджмент : навч. посібник. Київ:Центр учбової літератури, 2013. 336 с. 12. Яценко С. С. Сучасна концепція ділової комунікації. URL: http://journals.uran.ua/bdi/article/download/150423/149556 13. Теглівець Л. В. Ділові взаємовідносини у структурі ділової комунікації. URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM= 2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nvmdups_2013_2_11_53.pdf 14. Орел В. М., Краля В. Г. Роль комунікацій в управління підприємством. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. 2016. Вип. 174. С. 60–66. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_174_9 1. Шавкун І. Г. Ділова комунікація: сутність та типологізація. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії : Зб. наук. пр. 2009. Вип. 38. С. 67–74. 16. Жигайло Н. І. Комунікативний менеджмент: Навчальний посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2012. 368 с. 17. Професійні комунікації: Навчальний посібник «Ділове спілкування». Уклад. О. М. Жук, Л.Ю. Тиха. Луцьк : Луцький НТУ, 2016. 112 с. 18. Бабчинська О. І. Комунікаційний процес в управлінні: основні положення. Ефективна економіка. 2018. №9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2018/51.pdf 19. Офіційний сайт ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» URL: https://www.ukrgasbank.com/ 20. Замроз М. В., Даниленко Ю. М. Зовнішні бізнес-комунікації банку як інструмент підтримки репутації в умовах кризи. Електронна економіка. 2020. №10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2020/71.pdf 21. Маслова Н. О., Хоменко Б. А. Особливості комунікаційної політики банків України. Підприємництво та інновації. 2016. Вип. 2. С. 108-117. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2016_2_19 22. Васильєва Т.А. Маркетинг у банку: навчальний посібник Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ». 2014. 353 с. 23. Кривич Я. М. Особливості організації процесу продажів у банківській сфері. Управління розвитком. 2016. № 3 (185). С. 54-59. URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN= UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Uproz_2016_3_10.pdf 24. Васильєва Т. А., Кривич Я. М., Лєонов С. В. та ін. Управління продажем банківських послуг : навч. посіб. За заг. ред. Т. А. Васильєвої, Я. М. Кривич. Суми: Сумський державний університет, 2016. 227 с. 25. Толок А.О. Крюковська О.А. Безпека життєдіяльності: Навч. посібник. 2011. 215 с. 26. Наказ № 67 Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» від 25.01.2012р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0226-12uk_UA
dc.identifier.citationenKyruk N. I. Communication links optimization in the organization on the example of JSB "UKRGASBANK": bachelor degree thesis on speciality 073 "Management"/N. I. Kyruk/ Ternopil: TNTU, 2021. - 62 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:073 — Менеджмент (бакалаври)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Avtorsyka_dovidka_Курик.pdf521,87 kBAdobe PDFดู/เปิด
Курик робота.pdf874,52 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ