Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35044
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2021-05-06T11:01:35Z-
dc.date.available2021-05-06T11:01:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citation«Рекламний менеджмент»: конспект лекцій для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / Укладач О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ імені івана Пулюя, 2021. – 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35044-
dc.descriptionМетою вивчення дисципліни є оволодіння знаннями й уміннями у сфері рекламного менеджменту. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: методологічні основи рекламної діяльності, закономірності і принципи рекламної діяльності; організаційні форми і структуру рекламних агенств, визначати взаємозв’язок рекламної діяльності з сучасними проблемами менеджменту та маркетингу, науково-технічним прогресом, інституціональними складовими розвитку суспільства. Студент повинний уміти: чітко визначати мету та концепцію рекламної кампанії, розробляти рекламну стратегію, організовувати рекламну діяльність, використовувати різноманітні засоби і методи планування рекламної кампанії; формувати рекламний бюджет, оцінювати та аналізувати ефективність рекламної кампанії.uk_UA
dc.description.abstractРекламний менеджмент є організаційною основою рекламної діяльності, охоплює весь рекламний процес – від дослідження ринку й визначення потреб у рекламі до створення рекламного продукту, його публікації (показу) і дослідження ефективності проведених рекламних кампаній. Рекламний менеджмент являє собою систему процесів – аналіз, розроблення, планування, практичну реалізацію й контроль ефективності комплексу рекламних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей. Рекламний менеджмент включає : - аналіз ринкової ситуації з метою визначення потреби у рекламі; - дослідження рекламної аудиторії; - дослідження ринку рекламних засобів; - розроблення стратегії й тактики рекламних звернень; - розроблення плану рекламної кампанії; - реалізацію плану рекламної кампанії; - аналіз ефективності рекламних програм, розроблення рекомендацій із коректування рекламної кампанії. Сутність рекламного менеджменту полягає в управлінні рекламною діяльністю для досягнення таких цілей: - створення позитивного іміджу фірми й популярності її товарів; - інформування про споживчі властивості рекламованого товару і його переваг перед товарами фірм-конкурентів; - інформування про місця можливого придбання товарів; - створення системи інформаційно-сервісних послуг; - забезпечення стабільного збуту товарів і припливу покупців; - залучення оптових покупців, дилерів і корпоративних клієнтів; - забезпечення тривалого й ефективного функціонування фірми в конкретному сегменті ринкуuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...5uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1 ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1 СУТНІСТЬ І СФЕРА РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ...6uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1.1 Функції реклами...6uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1.2 Призначення та сутність рекламного менеджменту...8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1.3 Рекламна діяльність та її учасники...10uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1.4 Рекламний ринок...14uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2 РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …16uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2.1 Міжнародний кодекс рекламної практики Міжнародної торговельної палати...16uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2.2 Регулювання рекламної діяльності в Україні...20uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3 ОСНОВНІ КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ РЕКЛАМИ...26uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3.1 Класифікація реклами...26uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3.2 Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товару...35uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2 УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮuk_UA
dc.description.tableofcontents2.1 ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ...39uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.1 Фактори, що визначають рекламну діяльність...39uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.2 Сутність і цілі планування...41uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.3 Вибір каналів розповсюдження реклами...45uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.4 Ситуаційний аналіз...49uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1.5 Рекламне планування...51uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ...53uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2.1 Місце реклами в структурі компанії. Функції менеджера з реклами...53uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2.2 Організація рекламної служби на великих підприємствах...55uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2.3 Організація рекламної служби на невеликих підприємствах...58uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНИХ АГЕНТСТВ ...61uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3.1 Роль та функції рекламних агентств...61uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3.2 Організаційна структура рекламного агентства...65uk_UA
dc.description.tableofcontents2.4 ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ...68uk_UA
dc.description.tableofcontents2.4.1 Особливості рекламної кампанії...68uk_UA
dc.description.tableofcontents2.4.2 Планування рекламної кампанії...70uk_UA
dc.description.tableofcontents2.4.3 Етапи проведення рекламної кампанії...73uk_UA
dc.description.tableofcontents2.5 ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ ...75uk_UA
dc.description.tableofcontents2.5.1 Фактори, що впливають на розмір бюджету...75uk_UA
dc.description.tableofcontents2.5.2 Підходи до розроблення рекламного бюджету...77uk_UA
dc.description.tableofcontents2.5.3 Методи формування рекламного бюджету...79uk_UA
dc.description.tableofcontents2.6 КОНТРОЛЬ РЕЗУЛЬТАТІВ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ...83uk_UA
dc.description.tableofcontents2.6.1 Контроль рекламної діяльності ...83uk_UA
dc.description.tableofcontents2.6.2 Методи оцінки ефективності реклами...85uk_UA
dc.description.tableofcontents2.6.3 Оцінка економічного ефекту рекламної кампанії...87uk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ...90uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентні стратегіїuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectрекламний ринокuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.title«Рекламний менеджмент»: конспект лекцій для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняuk_UA
dc.typeCourse of lecturesuk_UA
dc.rights.holder© Бурліцька О.П., 2021uk_UA
dc.relation.references1. Закон України «Про рекламу»uk_UA
dc.relation.references2. Кортлєнд Бове. Современная реклама / Б. Кортлєнд, А. Уилльям. – Тольятти: «Издательский дом Довгань», 1995. – 704 с.uk_UA
dc.relation.references3. Божкова В.В Реклама та стимулювання збуту: Навч. посіб.\ В.В. Божкова, Ю.М.Мельник - К. : ЦУЛ, 2009. - 200 с.uk_UA
dc.relation.references4. Владимирська Г.О. Реклама: Навч. посібник /Г.О. Владимирська, П.О. Владимирський - К. : Кондор, 2006. - 334 с.uk_UA
dc.relation.references5. Гусаров Ю.В. Менеджмент рекламы: учеб. пособие/ Ю.В. Гусаров. – М.: ЗАО «Издательство «Экономика», 2007. – 527 с.uk_UA
dc.relation.references6. Исаенко Е.В., Васильев А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. пособие для вузов. / Е.В. Исаенко, А.Г. Васильев. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references7. Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посіб./ Т.І. Лук'янець - К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.uk_UA
dc.relation.references8. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність/ Б.А. Обритько – К.: МАУП, 2002. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references9. Обритько Б.А. Рекламний менеджмент: навч. посіб / Б.А. Обритько – К.: МАУП, 2000. – 120 с.uk_UA
dc.relation.references10. Рогожин М.Ю. Теорія и практика рекламной деятельности: учеб. пособ. / М.Ю. Рогожин – М.: Узд-во РДЛ, 2004. – 224 с.uk_UA
dc.relation.references11. Ромат Е.В. Реклама. / Е.В. Ромат – СПб.: Питер, 2007. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references12. Хапенков В.Н. Организация рекламной деятельности: учебное пособие / В.Н. Хапенков, О.В. Сагинова, Д.В.Федюнин. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 240 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Рекламний менеджмент конспект лекцій 2021.pdf1,38 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador