Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35031

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадиченко, Тетяна
dc.contributor.authorБакка, Тамара
dc.contributor.authorБогомаз, Оксана
dc.coverage.temporal25–26 лютого 2021 року
dc.coverage.temporal25-26 February 2021
dc.date.accessioned2021-04-27T05:58:39Z-
dc.date.available2021-04-27T05:58:39Z-
dc.date.created2021-02-25
dc.date.issued2021-02-25
dc.identifier.citationЛадиченко Т. Методика формування медіакомпетентності: вивчення особистості Лесі Українки на уроках історії України в 9 класі / Тетяна Ладиченко, Тамара Бакка, Оксана Богомаз // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 568–572. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
dc.identifier.isbn978-617-7196-31-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35031-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано підходи до формування медіакомпетентності у здобувачів освіти на уроках історії України в 9 класі в закладах загальної середньої освіти. На прикладі вивчення особистості Лесі Українки визначено методичні прийоми формування медіакомпетнтності.
dc.description.abstractApproaches to the formation of media competence in students in the lessons of Ukrainian history in the 9th grade in general secondary education are described. On the example of studying the personality of Lesya Ukrainka, methodical methods of forming media competence are determined.
dc.format.extent568-572
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
dc.relation.ispartofMaterials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
dc.subjectЛеся Українка
dc.subjectмедіа
dc.subjectмедіакомпетентність
dc.subjectметодика формування
dc.subjectздобувачі освіти
dc.subjectLesya Ukrainka
dc.subjectmedia
dc.subjectmedia competence
dc.subjectmethods of formation
dc.subjectstudents
dc.titleМетодика формування медіакомпетентності: вивчення особистості Лесі Українки на уроках історії України в 9 класі
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages5
dc.subject.udc3735.016
dc.subject.udc821
dc.relation.references1. Kubey R. Media Literacy in the Information Age. New Brunswick; London, 1997. 484 p.
dc.relation.references2. Potter W. J. Media Literacy. Thousand Oaks. London: Sage Publication, 1999. 423 p.
dc.relation.references3. Tyner K. Media Literacy: New Agendas in Communication. The University of Texas, Routledge. 2010. 158 р.
dc.relation.references4. Tyner K. Literacy in the Digital World: Teaching and Learning in the Age of Information. Mahwan, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. 1999. 291 p.
dc.relation.referencesen1. Kubey R. Media Literacy in the Information Age. New Brunswick; London, 1997. 484 p.
dc.relation.referencesen2. Potter W. J. Media Literacy. Thousand Oaks. London: Sage Publication, 1999. 423 p.
dc.relation.referencesen3. Tyner K. Media Literacy: New Agendas in Communication. The University of Texas, Routledge. 2010. 158 r.
dc.relation.referencesen4. Tyner K. Literacy in the Digital World: Teaching and Learning in the Age of Information. Mahwan, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. 1999. 291 p.
dc.identifier.citationenLadichenko T., Bakka T., Bohomaz O. (2021) Metodyka formuvannia mediakompetentnosti: vyvchennia osobystosti Lesi Ukrainky na urokakh istorii Ukrainy v 9 klasi. Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 568-572 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (м. Київ, Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
dc.citation.spage568
dc.citation.epage572
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.