Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35027

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Ігор
dc.contributor.authorСтьопул, Іван
dc.contributor.authorМінтао, Юй
dc.coverage.temporal25–26 лютого 2021 року
dc.coverage.temporal25-26 February 2021
dc.date.accessioned2021-04-27T05:58:38Z-
dc.date.available2021-04-27T05:58:38Z-
dc.date.created2021-02-25
dc.date.issued2021-02-25
dc.identifier.citationКоляда І. Леся Українка: методика формування уявлень у здобувачів освіти засобами мистецтва (при вивченні історії України 9 клас) / Ігор Коляда, Іван Стьопул, Юй Мінтао // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 546–551. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
dc.identifier.isbn978-617-7196-31-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35027-
dc.description.abstractПроаналізовані підходи до формування уявлень у здобувачів освіти засобами мистецтва на уроках історії України в 9 класі. На прикладі вивчення особистості Лесі Українки охарактеризовано найактуальніші методичні прийоми застосування засобів мистецтва, застосування яких сприятиме більш образному формуванню уявлень про цю історичну персоналію.
dc.description.abstractApproaches to the formation of ideas in students by means of art in the lessons of Ukrainian history in the 9th grade are analyzed. On the example of studying the personality of Lesya Ukrainka the most actual methodical receptions of application of means of art which application will promote more figurative formation of representations about this historical personality are characterized.
dc.format.extent546-551
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
dc.relation.ispartofMaterials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
dc.subjectЛеся Українка
dc.subjectзасоби мистецтва
dc.subjectметодика формування
dc.subjectздобувачі освіти
dc.subjectLesya Ukrainka
dc.subjectmeans of art
dc.subjectmethods of formation
dc.subjectstudents
dc.titleЛеся Українка: методика формування уявлень у здобувачів освіти засобами мистецтва (при вивченні історії України 9 клас)
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages6
dc.subject.udc116
dc.subject.udc821.161.2
dc.relation.references1. Леся Українка Зібрання творів у 12 т. Т.10. К.: Наукова думка, 1975. 448 с.
dc.relation.references2. Студеникин М.Т. Методика преподавания истории в школе: Учебник для студентов вузов. М.: Владос, 2004. 55 с.
dc.relation.references3. Шабуневич Н. А. Использование видеоматериалов при изучении истории // Преподавание истории и обществознания в школе. 2001. № 5. С. 21-27
dc.relation.referencesen1. Lesia Ukrainka Zibrannia tvoriv u 12 t. V.10. K., Naukova dumka, 1975. 448 p.
dc.relation.referencesen2. Studenikin M.T. Metodika prepodavaniia istorii v shkole: Uchebnik dlia studentov vuzov. M., Vlados, 2004. 55 p.
dc.relation.referencesen3. Shabunevich N. A. Ispolzovanie videomaterialov pri izuchenii istorii, Prepodavanie istorii i obshchestvoznaniia v shkole. 2001. No 5. P. 21-27
dc.identifier.citationenKoliada I., Stopul I., Mintao Yu. (2021) Lesia Ukrainka: metodyka formuvannia uiavlen u zdobuvachiv osvity zasobamy mystetstva (pry vyvchenni istorii Ukrainy 9 klas). Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 546-551 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (м. Київ, Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
dc.citation.spage546
dc.citation.epage551
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.