霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35026

摰����漯敶�
DC �������霂剛��
dc.contributor.authorКоляда, Ігор
dc.contributor.authorСанкович, Марія
dc.coverage.temporal25–26 лютого 2021 року
dc.coverage.temporal25-26 February 2021
dc.date.accessioned2021-04-27T05:58:38Z-
dc.date.available2021-04-27T05:58:38Z-
dc.date.created2021-02-25
dc.date.issued2021-02-25
dc.identifier.citationКоляда І. Методика використання міжпредметних зв’язків при вивченні особистості Лесі Українки на уроках історії України та української літератури: теоретико-методичний аспекти / Ігор Коляда, Марія Санкович // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 540–545. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
dc.identifier.isbn978-617-7196-31-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35026-
dc.description.abstractПроаналізовано необхідність реалізації міжпредметних зв’язків як способу отримання знань на уроках історії. Визначено суть терміна «міжпредметні зв'язки». З’ясовано дидактичну мету встановлення міжпредметних зв’язків в освітньому процесі на уроках історії України: забезпечення цілісної системи знань і розвиток критичного мислення. Наведено обгрунтування необхідності і шляхів реалізації міжпредметних зв'язків як способу отримання теоретичних знань та практичних компетентностей на уроках історії України.
dc.description.abstractThe need for the implementation of interdisciplinary links has been analyzed as a way to reject knowledge in history lessons. The essence of the term «interdisciplinary links» is designated. The didactic meta of the establishment of interdisciplinary links in the process of rejecting knowledge at the lessons of the history of Ukraine: securing the integral system of knowledge and development of critical misdirection has been established. There has been introduced an outline of the need and ways of realizing different subject matters as a way of eliminating technical knowledge in the lessons of history of Ukraine.
dc.format.extent540-545
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
dc.relation.ispartofMaterials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
dc.subjectЛеся Українка
dc.subjectміжпредметні зв’язки
dc.subjectісторична особистість
dc.subjectісторія України
dc.subjectукраїнська література
dc.subjectLesya Ukrainka
dc.subjectinterdisciplinary links
dc.subjecthistorical specialty
dc.subjecthistory of Ukraine
dc.subjectUkrainian literature
dc.titleМетодика використання міжпредметних зв’язків при вивченні особистості Лесі Українки на уроках історії України та української літератури: теоретико-методичний аспекти
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages6
dc.subject.udc372.832
dc.relation.references1. Баханов К. Традиції та інновації у навчанні історії в школі: дидактичний словник-довідник / К. Баханов. – Запоріжжя : Просвіта, 2002. – 108 с.
dc.relation.references2. Глинская, Е. А. Межпредметные связи в обучении / Е. А. Глинская, С. В. Титова. — 3-е изд. — Тула: Инфо, 2007. – 270 c.
dc.relation.references3. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Художньо – естетичний цикл. 5 – 11 класи. – К., Ірпінь: Перун, 2005. – 240 с.
dc.relation.referencesen1. Bakhanov K. Tradytsii ta innovatsii u navchanni istorii v shkoli: dydaktychnyi slovnyk-dovidnyk, K. Bakhanov, Zaporizhzhia : Prosvita, 2002, 108 p.
dc.relation.referencesen2. Hlinskaia, E. A. Mezhpredmetnye sviazi v obuchenii, E. A. Hlinskaia, S. V. Titova, 3-e izd, Tula: Info, 2007, 270 c.
dc.relation.referencesen3. Prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Khudozhno – estetychnyi tsykl. 5 – 11 klasy, K., Irpin: Perun, 2005, 240 p.
dc.identifier.citationenKoliada I., Sankovych M. (2021) Metodyka vykorystannia mizhpredmetnykh zviazkiv pry vyvchenni osobystosti Lesi Ukrainky na urokakh istorii Ukrainy ta ukrainskoi literatury: teoretyko-metodychnyi aspekty. Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 540-545 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (м. Київ, Україна)
dc.contributor.affiliationЯблуницький загальноосвітній заклад середньої освіти (м. Яремче, Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
dc.citation.spage540
dc.citation.epage545
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
�蝷箔����:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.