Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотовська, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorЮрик, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.authorKotovska, Iryna-
dc.contributor.authorYuryk, Natalia-
dc.date.accessioned2021-02-06T17:16:56Z-
dc.date.available2021-02-06T17:16:56Z-
dc.date.issued2020-01-27-
dc.identifier.citationКотовська І. Дослідження етапів стратегічного планування в контексті управління діяльністю підприємств [Електронний ресурс] / Котовська І., Юрик Н. // Електронний науково-практичний журнал "Інфраструктура ринку". – Випуск 39. Одеса, 2020. – С.183-189.uk_UA
dc.identifier.issn(Online): 2519-2868-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34178-
dc.descriptionУ статті досліджено значення стратегічного планування в системі управління діяльністю вітчизняних підприємств та встановлено, що якість та дієвість розроблених стратегічних рішень на підприємствах значною мірою залежать від ефективності стратегічного планування та механізму його впровадження. Розроблено модель упровадження стратегічного планування на підприємствах, який включає п’ять взаємопов’язаних етапів: проведення діагностичного аудиту стратегічного планування; обґрунтування необхідності впровадження; визначення етапів упровадження стратегічного планування; встановлення результатів від упровадження; визначення проблем упровадження стратегічного планування в систему управління діяльністю вітчизняних підприємств. Визначено, що від правильного застосування стратегічного планування в управлінні діяльністю підприємств можливо отримати організаційний, фінансовий та репутаційний ефекти. Досягнення перелічених результатів є гарантією стійкої конкурентної позиції підприємства як на зовнішньому, так і на внутрішньому ринку. У статті визначено проблеми, які виникають під час упровадження стратегічного планування на вітчизняних підприємствах, здійснено їх класифікацію та запропоновано низку практичних рішень для їх виявлення та усунення.uk_UA
dc.descriptionThe research presented in this study has contributed to the knowledge of strategic management and theories of strategic planning implementation in general. The article discusses the role and importance of strategic planning for domestic enterprises. The study has enabled a better understanding of the mechanism of strategic planning implementation. The design and implementation of strategic planning and performance management is, therefore, an important issue for Ukrainian enterprises. In this article, we examine the mechanism of strategic planning implementation because of it largely depends the quality and effectiveness of strategic decisions on enterprises. The objective of this paper is to propose the methodology for the implementation of strategic plans in organizations through the prevention and, in its case, the definition and solution of the problems that frequently affect the implementation processes with many negative manifestations and harmful consequences. By elaborating the concept of implementation under the systems approach, five stages of these process have been identified: conducting a strategic planning diagnostic audit; justification of the need for strategic planning implementation of on the companies’ management system; determining the stages of strategic planning implementation; determining of results from implementation; identification and elimination of the main problems of strategic planning implementation in the management system of domestic enterprises. The evidence from this study suggests three types of effect that can be obtain from strategic planning implementation: the organizational, the financial and the reputational one. The achievement of the above-mentioned core results is a guarantee of strong competitive position of the company on external and internal markets. The article aims to highlight the problems that may arise in the process of strategic planning implementing. The consequent analysis of each kind of them has permitted the development of a methodology for their prevention, identification and solution to assure an effective and efficient implementation process.uk_UA
dc.format.extent183-189-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectмеханізм упровадження стратегічного плануванняuk_UA
dc.subjectетапи впровадження стратегічного плануванняuk_UA
dc.subjectпроблеми стратегічного плануванняuk_UA
dc.subjectдіяльність підприємствuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectmechanism of strategic planning implementationuk_UA
dc.subjectstages of strategic planning implementationuk_UA
dc.subjectstrategic planning problemsuk_UA
dc.subjectactivity of enterprisesuk_UA
dc.titleДослідження етапів стратегічного планування в контексті управління діяльністю підприємствuk_UA
dc.title.alternativeDefining the stages of the strategic planning process in the context of enterprises’ management systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Котовська Ірина, 2020uk_UA
dc.rights.holder© Юрик Наталія, 2020uk_UA
dc.coverage.placenameПричорноморського науково-дослідного інституту економіки та інноваційuk_UA
dc.subject.udcУДК 338.2uk_UA
dc.relation.references1. Ackoff R.L. A Concept of Corporate Planning. Wiley Interscience, New York, 1970. 2. King W.R., Cleland D.J. Strategic Planning and Policy. New York, NY, 1976.3. Mintzberg, H. The rise and fall of strategic planning. New York, 1994.4. Газарян А. Методологические основы стратеги-ческого планирования. Бишкек : ОФЦИР, 2003. 72 с.5. Офіційний сайт. Birnbaum Associates, Business Strategy Consultants. URL : www.birnbaumassociates.com (дата звернення: 20.01.2020).6. Офіційний сайт. The Higher Ed CIO. URL : www.blog.thehigheredcio.com (дата звернення: 20.01.2020).7. Пастухова В.В. Стратегічне управління підпри-ємством: філософія, політика, ефективність : моно-графія. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. 302 с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Ackoff, R. L. (1970) A Concept of Corporate Planning. Wiley Interscience, New York.2. King W.R., Cleland D.J. (1976) Strategic Planning and Policy. New York.3. Mintzberg, H. (1994) The rise and fall of strategic planning. New York.4. Hazarian, Artashes (2003). Metodolohycheskye osnovy stratehycheskoho planyrovanyia [Methodological foundations of strategic planning]. Byshkek, OFTsYR (in Russian).5. Birnbaum Associates, Business Strategy Consultants. URL: http://www.birnbaumassociates.com (accessed 20 January 2020).6. The Higher Ed CIO. URL: http://www.blog.thehigheredcio.com (accessed 20 January 2020).7. Pastukhova V.V. (2002). Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom: filosofiia, polityka, efektyvnist [Strategic enterprise management: philosophy, politics, efficiency]. Kyiv, Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t. (in Ukrainian)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.citation.journalTitleІнфраструктура ринку-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doslidzhennya_etapiv_stratehichnoho_planuvannya.pdf488,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора