Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32826
Назва: | Аналітичне дослідження кінематики дебалансу реактивно-інерційного блока інерційного трансформатора крутного моменту |
Інші назви: | Analytical research of kinematics of a reactive inertial block’ unbalance of a torque inertial transformer Аналитическое исследование кинематики дебаланса реактивно-инерционного блока инерционного трансформатора крутящего момента |
Автори: | Каретін, Василь Миколайович Каретин, Василий Николаевич Karetin, Vasyl Mykolaiovych |
Бібліографічний опис: | Каретін В. М. Аналітичне дослідження кінематики дебалансу реактивно-інерційного блока інерційного трансформатора крутного моменту / В. М. Каретін // Збірник тез доповідей 10-го міжнародного симпозіуму українських інженерів-механіків у Львові. — Львів : ТзОВ "КІНПАТРІ ЛТД", 2011. - с. 314-315. |
Bibliographic description: | V. M. Karetin (2011) Analytical research of kinematics of a reactive inertial block’ unbalance of a torque inertial transformer. 10th International Symposium of Ukrainian Mechanical Engineers in Lviv. Lviv, Ukraine, р.314-315. |
Дата публікації: | 25-тра-2011 |
Дата внесення: | 3-лис-2020 |
Видавництво: | Львів |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Львів, ТзОВ"КІНПАТРІ ЛТД" |
УДК: | 621.1 |
Теми: | дебаланс інерційно-реактивний блок |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто кінематику дисбалансу реактивного інерційного блоку. Виявлено вплив рухомої реактивної ланки на режими обертання цілого блоку. Результати аналітичного дослідження та його графічної інтерпретації отримані за допомогою відносних операторів MathCAD. |
Опис: | Вимоги до транспортних засобів передбачають широке впровадження безступінчастих трансмісій на сучасному етапі розвитку автомобілебудування, що при застосуванні засобів автоматизації, дозволяє чітко узгоджувати швидкість і крутний момент під навантаженням. Перспективним в цьому плані є використання безступінчастої передачі силового потоку, яке можливе тільки за наявності в кінематичному ланцюгові хоча б однієї передачі з рухомими осями. Тому доцільним є застосування планетарних (диференціальних) механізмів в інерційному трансформаторі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32826 |
Власник авторського права: | Каретін В.М., 2011 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Публікації працівників кафедри КТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teza_4.pdf | 16,84 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора