Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32823
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.date.accessioned2020-11-02T17:36:49Z-
dc.date.available2020-11-02T17:36:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для студентів факультету економіки та менеджменту за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчання / Укладач Н. Я. Рожко. - Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2018. - 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32823-
dc.descriptionОсновними формами завдань для студентів для самостійної роботи є: 1) Завдання - дії: вправи, питання задачі; 2) завдання-продукти: конспект, реферат, доповідь, звіт і т.д.; Результати навчання переважно не залежать від форми завдання. Кількісна його характеристика визначається, насамперед, кількістю виконаних дій, а якісна – їх вичерпністю, вмотивованістю та обґрунтованістю. Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо. При роботі з джерелами інформації студент може використовувати два типи дій: з веденням записів та без ведення записів. Робота студента із веденням записів розмежовується в розрізі трьох груп: 1) первинна група записів – помітки, коментарі, зауваження тощо. 2) основна група записів - тези, виписки, цитати, графічні записи, анотації; 3) вища група записів – конспект, реферат, рецензія, доповідь, звіт і т.д. Типовими формами завдань при виконанні самостійної роботи студентів з курсу «Інфраструктура товарного ринку» вважатимемо: конспект теоретичних питань, реферат з проблемних питань, доповідь з дискусійних питань, ситуаційних завдань.uk_UA
dc.description.abstractСамостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Інфраструктура товарного ринку», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Самостійна навчальна діяльність студентів передбачає реальне виконання комплексу робіт різного змісту та форми, більшість яких регламентується викладачами і спрямовують студентів на кінцевий результатuk_UA
dc.description.tableofcontentsХарактеристика самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsОсновні вимоги до завдань самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsПлан-графік самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 1. Предмет, метод і завдання курсу “Інфраструктура товарного ринку”uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 2. Сутнісна характеристика товарного ринкуuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 3. Інфраструктура товарного ринку: сутність, склад та проблеми розвитку.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 4. Принципи й особливості діяльності маркетингових посередників на товарному ринку.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 5. Комерційно посередницькі організації.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 6 Підприємства оптової торгівлі.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 7. Виробнича і транспортно-експедиційна діяльність.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 8. Торговельно – посередницька діяльність на товарному ринку.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 9. Організація посередницької діяльності на товарному ринку.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 10. Інформаційна та організаційно – комерційна діяльність.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 11. Роздрібна торгівля.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 12. Організатори оптового продажу товарів і послугuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 13. Лізинг. .uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 14. Персональний продажuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для студентів факультету економіки та менеджменту за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчанняuk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder©ТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Про вищу освіту: закон України [прийнято ВР 17 січня 2012 року, № 2984-ІІІ] // www.rada.gov.ua. 2. Про норми часу для планування та обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників, пов’язаної з виконанням дипломних робіт та проектів: Наказ ректора Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя № 884-01 від 14.12.2011 р. 3. Агафонова Л.Г. Підготовка бізнес-плану: Практикум /Л. Г. Агафонова, О. В. Рога – К.: "Знання", 1999. – 158 с. 4. Ансофф И. Стратегическое управление./ И. Ансофф. Пер. с англ. – М. Экономика, 1989. –256 с. 5. Баяндин Н.И. Стратегии повышения конкурентоспособности / Н.И. Баяндин // Маркетинг и маркетинговые исследования– 2011. – №1. – 63–66 с. 6. Бєлявцев М. І. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов. – К.: Центр навчальноїлітератури, 2006. – 407 с. 7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф.Котлер; [пер. с англ. Т.Виноградовой и др.; под ред. Л.А.Волковой, Ю.Н. Каптуревского] – [10-е изд.] – СПб.: Питер, 2003. – 749с. 8. Куценкuk_UA
dc.relation.references2. Про норми часу для планування та обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників, пов’язаної з виконанням дипломних робіт та проектів: Наказ ректора Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя № 884-01 від 14.12.2011 р.uk_UA
dc.relation.references3. Агафонова Л.Г. Підготовка бізнес-плану: Практикум /Л. Г. Агафонова, О. В. Рога – К.: "Знання", 1999. – 158 с. 4. Ансофф И. Стратегическое управление./ И. Ансофф. Пер. с англ. – М. Экономика, 1989. –256 с. 5. Баяндин Н.И. Стратегии повышения конкурентоспособности / Н.И. Баяндин // Маркетинг и маркетинговые исследования– 2011. – №1. – 63–66 с. 6. Бєлявцев М. І. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов. – К.: Центр навчальноїлітератури, 2006. – 407 с. 7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф.Котлер; [пер. с англ. Т.Виноградовой и др.; под ред. Л.А.Волковой, Ю.Н. Каптуревского] – [10-е изд.] – СПб.: Питер, 2003. – 749с. 8. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / В. М. Куценко– К.: МАУП, 2003. — 184 с. 9. Липчук В. В. Маркетинг: Навчальний посібник / За загальною редакцією В. В. Липчука – Львів: «Магнолія 2006», 2012– 456 с. 10. Лаврова Ю. В. Економіка підприємства та маркетинг[Електронний ресурс]: конспект лекцій /Ю. В. Лаврова – Х., 2012. – 227 с. – Режим доступу:uk_UA
dc.relation.references4. Ансофф И. Стратегическое управление./ И. Ансофф. Пер. с англ. – М. Экономика, 1989. –256 с.uk_UA
dc.relation.references5. Баяндин Н.И. Стратегии повышения конкурентоспособности / Н.И. Баяндин // Маркетинг и маркетинговые исследования– 2011. – №1. – 63–66 с. 6. Бєлявцев М. І. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов. – К.: Центр навчальноїлітератури, 2006. – 407 с. 7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф.Котлер; [пер. с англ. Т.Виноградовой и др.; под ред. Л.А.Волковой, Ю.Н. Каптуревского] – [10-е изд.] – СПб.: Питер, 2003. – 749с. 8. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / В. М. Куценко– К.: МАУП, 2003. — 184 с. 9. Липчук В. В. Маркетинг: Навчальний посібник / За загальною редакцією В. В. Липчука – Львів: «Магнолія 2006», 2012– 456 с. 10. Лаврова Ю. В. Економіка підприємства та маркетинг[Електронний ресурс]: конспект лекцій /Ю. В. Лаврова – Х., 2012. – 227 с. – Режим доступу: http://buklib.net/books/37178/ (13.03.2014). 11. Мазур А.Г Методичні вказівки до виконання дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Спеціаліст” спеціальності 7.050201 “Менеджмент організацій”/ А.Г.uk_UA
dc.relation.references6. Бєлявцев М. І. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов. – К.: Центр навчальноїлітератури, 2006. – 407 с.uk_UA
dc.relation.references7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф.Котлер; [пер. с англ. Т.Виноградовой и др.; под ред. Л.А.Волковой, Ю.Н. Каптуревского] – [10-е изд.] – СПб.: Питер, 2003. – 749с.uk_UA
dc.relation.references9. Липчук В. В. Маркетинг: Навчальний посібник / За загальною редакцією В. В. Липчука – Львів: «Магнолія 2006», 2012– 456 с. 10. Лаврова Ю. В. Економіка підприємства та маркетинг[Електронний ресурс]: конспект лекцій /Ю. В. Лаврова – Х., 2012. – 227 с. – Режим доступу: http://buklib.net/books/37178/ (13.03.2014). 11. Мазур А.Г Методичні вказівки до виконання дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Спеціаліст” спеціальності 7.050201 “Менеджмент організацій”/ А.Г. Мазур, С.Г. Кафлевська, Н.А. Потапова, О.Ф. Мельничукта ін.. – Вінниця: РВВ ВДАУ, 2008.–80 с. 12. Стеченко Д., Чмир О. Методологія наукових досліджень / Д. Стеченко, О. Чмир. – К.: Знання, 2005. – 309 с. 13. Шейко В. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник / В. Шейко, Н. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2002. – 295 с.uk_UA
dc.relation.references11. Мазур А.Г Методичні вказівки до виконання дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Спеціаліст” спеціальності 7.050201 “Менеджмент організацій”/ А.Г. Мазур, С.Г. Кафлевська, Н.А. Потапова, О.Ф. Мельничукта ін.. – Вінниця: РВВ ВДАУ, 2008.–80 с. 12. Стеченко Д., Чмир О. Методологія наукових досліджень / Д. Стеченко, О. Чмир. – К.: Знання, 2005. – 309 с. 13. Шейко В. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник / В. Шейко, Н. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2002. – 295 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Мет_ср_ІТР.pdf1,06 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları