Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурко, Андрій Михайлович-
dc.contributor.authorКаретін, Василь Миколайович-
dc.contributor.authorКаретин, Василий Николаевич-
dc.contributor.authorKaretin, Vasyl Mykolaiovych-
dc.date.accessioned2020-10-26T19:40:53Z-
dc.date.available2020-10-26T19:40:53Z-
dc.date.issued2014-01-10-
dc.date.submitted2013-03-04-
dc.identifier.citationІнерційний диференціальний трансформатор моменту : пат. на корисну модель F16H 33/00, F16H 29/00 Україна / А. М. Курко, В. М. Каретін. № 86532МПК ; заявл. 04.03.2013 ; опубл. 10.01.2014, Бюл. № 1. 5 с. : іл.uk_UA
dc.identifier.urihttps://sis.ukrpatent.org/uk/search/detail/1115367/-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32815-
dc.descriptionІнерційний диференціальний трансформатор моменту з ведучим водилом, веденим центральним зубчастим колесом, конічною передачею, щонайменше двома сателітами зі встановленими з можливістю обертання відносно осей, перпендикулярних одній з діаметральних площин кожного сателіту, дебалансами, який відрізняється тим, що він оснащений рухомим реактивним зубчастим колесом, зі здвоєними конічними зубчастими вінцями, співвісним з приводами дебалансів, яке жорстко встановлене на валу водила так, що діаметри основ їх конусів впадин у торцевих перерізах є співвісними з інерційним диференціальним трансформатором моменту (ІДТМ), вали приводів дебалансів змонтовані в шарнірах водила перпендикулярно до центральної осі, а жорстко встановлені на них конічні зубчасті колеса є у зачепленні з веденим центральним конічним зубчастим колесом.uk_UA
dc.description.abstractІнерційний диференціальний трансформатор моменту з ведучим водилом, веденим центральним зубчастим колесом, конічною передачею, щонайменше двома сателітами зі встановленими з можливістю обертання відносно осей, перпендикулярних одній з діаметральних площин кожного сателіту, дебалансами. Він оснащений рухомим реактивним зубчастим колесом, зі здвоєними конічними зубчастими вінцями, співвісним з приводами дебалансів, яке жорстко встановлене на валу водила так, що діаметри основ їх конусів впадин у торцевих перерізах є співвісними з інерційним диференціальним трансформатором моменту (ІДТМ). Вали приводів дебалансів змонтовані в шарнірах водила перпендикулярно до центральної осі, а жорстко встановлені на них конічні зубчасті колеса є у зачепленні з веденим центральним конічним зубчастим колесом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДП “Український інститут промислової власності”uk_UA
dc.relation.urihttps://sis.ukrpatent.org/uk/search/detail/1115367/uk_UA
dc.subjectінерційний диференціальний трансформатор моментуuk_UA
dc.titleІнерційний диференціальний трансформатор моментуuk_UA
dc.title.alternativeИнерционный дифференциальный трансформатор моментаuk_UA
dc.title.alternativeInertial differential torque converteruk_UA
dc.typePatentuk_UA
dc.rights.holderТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014uk_UA
dc.format.pages5-
dc.identifier.citationenA. M. Kurko, V.M. Karetin, «Inertial differential torque converter,» Patent for a utility model of Ukraine F16H 33/00, F16H 29/00. № 86532МПК (2014), 10.01.2014.uk_UA
dc.identifier.patent86532-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
published_description.pdf229,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.