Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30298

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШостаківська, Н.
dc.contributor.authorShostakivska, N.
dc.coverage.temporal4-5 грудня 2019 року
dc.coverage.temporal4-5 December 2019
dc.date.accessioned2020-01-13T12:08:57Z-
dc.date.available2020-01-13T12:08:57Z-
dc.date.created2019-12-04
dc.date.issued2019-12-04
dc.identifier.citationШостаківська Н. Використання технологічних підходів для розробки методики формування і розвитку навчальної мотивації майбутніх фахівців / Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 166–168. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30298-
dc.format.extent166-168
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
dc.titleВикористання технологічних підходів для розробки методики формування і розвитку навчальної мотивації майбутніх фахівців
dc.title.alternativeApplication of technological approaches for the development of methodology formation and development of educational motivation of future professionals
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc378.147
dc.relation.references1.Апиш Ф.Н. Теоретическая модель процессаформирования и развитиямотивацииучебнойдеятельностистудентоввуза. Культурнаяжизнь Юга России. 2007. №6(25). С. 29–32.
dc.relation.references2.Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивныетехнологииобучения. М.: Ин-т проф. обр. РАО, 1995. 336 с.
dc.relation.references3.Гребенюк О.С. Проблемыформированиямотивацииучения и труда у учащихсясредних профтехучилищ: дидактич. аспект. под ред. М.И. Махмутова. М: Педагогика, 1985. 151 с. (СерияОбразование. Педагогические науки. Дидактика).
dc.relation.references4.Дорохин Ю. С. Формирование технологической компетентности будущих учителей при изучении дисциплин профильной підготовки: Дис. … канд. пед. наук. – Тула, 2010. 193 с.
dc.relation.references5.Леонтьев В.Г. Психологическиемеханизмымотивацииучебнойдеятельности: учеб. пособие. Новосибирск: НГПИ, 1987. 90 с.
dc.relation.references6.Липский И. А. Технологический потенциал социально‐педагогической деятельности. Педагогика. 2004. №9. С. 34–41.
dc.relation.references7.Мардахаев Л. В. Основы социально‐педагогической технологии. Рязань, 1999. 178 с. Методи і технології соціально‐педагогічної роботи. Авт. укл.: С. П. Архипова, Г. Я. Майборода. Черкаси, 2009. 456 с.
dc.relation.referencesen1.Apish F.N. Teoreticheskaia model protsessaformirovaniia i razvitiiamotivatsiiuchebnoideiatelnostistudentovvuza. Kulturnaiazhizn Iuha Rossii. 2007. No 6(25). P. 29–32.
dc.relation.referencesen2.Bespalko V.P. Pedahohika i prohressivnyetekhnolohiiobucheniia. M., In-t prof. obr. RAO, 1995. 336 p.
dc.relation.referencesen3.Hrebeniuk O.S. Problemyformirovaniiamotivatsiiucheniia i truda u uchashchikhsiasrednikh proftekhuchilishch: didaktich. aspekt. ed. M.I. Makhmutova. M: Pedahohika, 1985. 151 p. (SeriiaObrazovanie. Pedahohicheskie nauki. Didaktika).
dc.relation.referencesen4.Dorokhyn Yu. S. Formyrovanye tekhnolohycheskoi kompetentnosty budushchykh uchytelei pry yzuchenyy dystsyplyn profylnoi pidhotovky: Dys. … kand. ped. nauk, Tula, 2010. 193 p.
dc.relation.referencesen5.Leontev V.H. Psikholohicheskiemekhanizmymotivatsiiuchebnoideiatelnosti: ucheb. posobie. Novosibirsk: NHPI, 1987. 90 p.
dc.relation.referencesen6.Lipskii I. A. Tekhnolohicheskii potentsial sotsialno‐pedahohicheskoi deiatelnosti. Pedahohika. 2004. No 9. P. 34–41.
dc.relation.referencesen7.Mardakhaev L. V. Osnovy sotsyalno‐pedahohycheskoi tekhnolohyy. Riazan, 1999. 178 p. Metody i tekhnolohii sotsialno‐pedahohichnoi roboty. Avt. ukl., S. P. Arkhypova, H. Ya. Maiboroda. Cherkasy, 2009. 456 p.
dc.identifier.citationenShostakivska N. (2019) Vykorystannia tekhnolohichnykh pidkhodiv dlia rozrobky metodyky formuvannia i rozvytku navchalnoi motyvatsii maibutnikh fakhivtsiv [Application of technological approaches for the development of methodology formation and development of educational motivation of future professionals]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 166-168 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage166
dc.citation.epage168
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.