霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30287

摰����漯敶�
DC �������霂剛��
dc.contributor.authorІваночко, Ю.-
dc.contributor.authorШостаківська, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorIvanochko, Y.-
dc.contributor.authorShostakivska, N.-
dc.coverage.temporal4-5 грудня 2019 року-
dc.coverage.temporal4-5 December 2019-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:08:55Z-
dc.date.available2020-01-13T12:08:55Z-
dc.date.created2019-12-04-
dc.date.issued2019-12-04-
dc.identifier.citationІваночко Ю. Компетентності та шляхи їх формування в процесі підготовки магістрів технічного спрямування / Ю. Іваночко, Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 142–144. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30287-
dc.format.extent142-144-
dc.language.isouk-
dc.publisherТНТУ-
dc.publisherTNTU-
dc.relation.ispartofЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019-
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_9-
dc.relation.urihttps://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/51506/-
dc.titleКомпетентності та шляхи їх формування в процесі підготовки магістрів технічного спрямування-
dc.title.alternativeCompetences and ways of their formation in the process master's training of technical direction-
dc.typeConference Abstract-
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019-
dc.coverage.placenameТернопіль-
dc.coverage.placenameTernopil-
dc.format.pages3-
dc.subject.udc378-
dc.subject.udc004-
dc.relation.references1. Актуальні проблеми вищої професійної освіти України. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції. 23.03.2017р./За заг. ред. Е.В.Лузік, О.М.Акмалдінової. К.:НАУ, 2017. 188с.-
dc.relation.references2. Варецька О. В. Компетенція» та «компетентність» як ключові поняття сучасної освіти», ScienceandEducationaNewDimension. PedagogyandPsychology, issue 25, no. II(12), с. 28-35, 2014.-
dc.relation.references3. Мачинська Н.І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю: монографія. Львів:ЛьвДУВС, 2013. 416с.-
dc.relation.references4. Михайлюк І. Р. «Педагогічні умови та модель формування готовності до педагогічної діяльності магістрів технічного спрямування», Вісник національної академії Державної прикордонної служби України, вип. 3, 2010. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_9. Дата звернення: Лист. 14, 2019.-
dc.relation.references5. Міністерствоосвіти і науки України. (2016, Черв. 1). Наказ № 600, Про затвердження та введення в дію Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти. [Електронний ресурс]. Доступно: https://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/51506/. Дата звернення: Лист. 13, 2019.-
dc.relation.references6. Яремчук Н. «Психолого-педагогічні компетенції як складова професійної підготовки фахівців непедагогічних спеціальностей», Вісник Львівського університету. Серіяпедагогічна, вип. 30, с. 119-128, 2016.-
dc.relation.references7. Ящук С.М. Умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього магістра технологічної освіти//Наук. часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Випуск 51. 2015. С. 323-329.-
dc.relation.referencesen1. Aktualni problemy vyshchoi profesiinoi osvity Ukrainy. Materialy V Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. 23.03.2017y./by gen. ed. E.V.Luzik, O.M.Akmaldinovoi. K.:NAU, 2017. 188p.-
dc.relation.referencesen2. Varetska O. V. Kompetentsiia" ta "kompetentnist" yak kliuchovi poniattia suchasnoi osvity", ScienceandEducationaNewDimension. PedagogyandPsychology, issue 25, no. II(12), P. 28-35, 2014.-
dc.relation.referencesen3. Machynska N.I. Pedahohichna osvita mahistrantiv vyshchykh navchalnykh zakladiv nepedahohichnoho profiliu: monograph. Lviv:LvDUVS, 2013. 416p.-
dc.relation.referencesen4. Mykhailiuk I. R. "Pedahohichni umovy ta model formuvannia hotovnosti do pedahohichnoi diialnosti mahistriv tekhnichnoho spriamuvannia", Visnyk natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy, Iss. 3, 2010. [Electronic resource]. Dostupno: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_9. Date of appeal: Lyst. 14, 2019.-
dc.relation.referencesen5. Ministerstvoosvity i nauky Ukrainy. (2016, Cherv. 1). Nakaz No 600, Pro zatverdzhennia ta vvedennia v diiu Metodychnykh rekomendatsii shchodo rozroblennia standartiv vyshchoi osvity. [Electronic resource]. Dostupno: https://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/51506/. Date of appeal: Lyst. 13, 2019.-
dc.relation.referencesen6. Yaremchuk N. "Psykholoho-pedahohichni kompetentsii yak skladova profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv nepedahohichnykh spetsialnostei", Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriiapedahohichna, Iss. 30, P. 119-128, 2016.-
dc.relation.referencesen7. Yashchuk S.M. Umovy formuvannia profesiino-pedahohichnoi kompetentnosti maibutnoho mahistra tekhnolohichnoi osvity//Nauk. chasopys NPU imeni M.P.Drahomanova. Issue 51. 2015. P. 323-329.-
dc.identifier.citationenIvanochko Y., Shostakivska N. (2019) Kompetentnosti ta shliakhy yikh formuvannia v protsesi pidhotovky mahistriv tekhnichnoho spriamuvannia [Competences and ways of their formation in the process master's training of technical direction]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 142-144 [in Ukrainian].-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)-
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“-
dc.citation.spage142-
dc.citation.epage144-
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“-
�蝷箔����:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.