Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30287

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваночко, Ю.
dc.contributor.authorШостаківська, Н.
dc.contributor.authorIvanochko, Y.
dc.contributor.authorShostakivska, N.
dc.coverage.temporal4-5 грудня 2019 року
dc.coverage.temporal4-5 December 2019
dc.date.accessioned2020-01-13T12:08:55Z-
dc.date.available2020-01-13T12:08:55Z-
dc.date.created2019-12-04
dc.date.issued2019-12-04
dc.identifier.citationІваночко Ю. Компетентності та шляхи їх формування в процесі підготовки магістрів технічного спрямування / Ю. Іваночко, Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 142–144. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30287-
dc.format.extent142-144
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_9
dc.relation.urihttps://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/51506/
dc.titleКомпетентності та шляхи їх формування в процесі підготовки магістрів технічного спрямування
dc.title.alternativeCompetences and ways of their formation in the process master's training of technical direction
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc378
dc.subject.udc004
dc.relation.references1. Актуальні проблеми вищої професійної освіти України. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції. 23.03.2017р./За заг. ред. Е.В.Лузік, О.М.Акмалдінової. К.:НАУ, 2017. 188с.
dc.relation.references2. Варецька О. В. Компетенція» та «компетентність» як ключові поняття сучасної освіти», ScienceandEducationaNewDimension. PedagogyandPsychology, issue 25, no. II(12), с. 28-35, 2014.
dc.relation.references3. Мачинська Н.І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю: монографія. Львів:ЛьвДУВС, 2013. 416с.
dc.relation.references4. Михайлюк І. Р. «Педагогічні умови та модель формування готовності до педагогічної діяльності магістрів технічного спрямування», Вісник національної академії Державної прикордонної служби України, вип. 3, 2010. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_9. Дата звернення: Лист. 14, 2019.
dc.relation.references5. Міністерствоосвіти і науки України. (2016, Черв. 1). Наказ № 600, Про затвердження та введення в дію Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти. [Електронний ресурс]. Доступно: https://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/51506/. Дата звернення: Лист. 13, 2019.
dc.relation.references6. Яремчук Н. «Психолого-педагогічні компетенції як складова професійної підготовки фахівців непедагогічних спеціальностей», Вісник Львівського університету. Серіяпедагогічна, вип. 30, с. 119-128, 2016.
dc.relation.references7. Ящук С.М. Умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього магістра технологічної освіти//Наук. часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Випуск 51. 2015. С. 323-329.
dc.relation.referencesen1. Aktualni problemy vyshchoi profesiinoi osvity Ukrainy. Materialy V Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. 23.03.2017y./by gen. ed. E.V.Luzik, O.M.Akmaldinovoi. K.:NAU, 2017. 188p.
dc.relation.referencesen2. Varetska O. V. Kompetentsiia" ta "kompetentnist" yak kliuchovi poniattia suchasnoi osvity", ScienceandEducationaNewDimension. PedagogyandPsychology, issue 25, no. II(12), P. 28-35, 2014.
dc.relation.referencesen3. Machynska N.I. Pedahohichna osvita mahistrantiv vyshchykh navchalnykh zakladiv nepedahohichnoho profiliu: monograph. Lviv:LvDUVS, 2013. 416p.
dc.relation.referencesen4. Mykhailiuk I. R. "Pedahohichni umovy ta model formuvannia hotovnosti do pedahohichnoi diialnosti mahistriv tekhnichnoho spriamuvannia", Visnyk natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy, Iss. 3, 2010. [Electronic resource]. Dostupno: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_9. Date of appeal: Lyst. 14, 2019.
dc.relation.referencesen5. Ministerstvoosvity i nauky Ukrainy. (2016, Cherv. 1). Nakaz No 600, Pro zatverdzhennia ta vvedennia v diiu Metodychnykh rekomendatsii shchodo rozroblennia standartiv vyshchoi osvity. [Electronic resource]. Dostupno: https://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/51506/. Date of appeal: Lyst. 13, 2019.
dc.relation.referencesen6. Yaremchuk N. "Psykholoho-pedahohichni kompetentsii yak skladova profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv nepedahohichnykh spetsialnostei", Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriiapedahohichna, Iss. 30, P. 119-128, 2016.
dc.relation.referencesen7. Yashchuk S.M. Umovy formuvannia profesiino-pedahohichnoi kompetentnosti maibutnoho mahistra tekhnolohichnoi osvity//Nauk. chasopys NPU imeni M.P.Drahomanova. Issue 51. 2015. P. 323-329.
dc.identifier.citationenIvanochko Y., Shostakivska N. (2019) Kompetentnosti ta shliakhy yikh formuvannia v protsesi pidhotovky mahistriv tekhnichnoho spriamuvannia [Competences and ways of their formation in the process master's training of technical direction]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 142-144 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage142
dc.citation.epage144
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.