Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30285
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голова, Б. | |
dc.contributor.author | Шостаківська, Н. | |
dc.contributor.author | Holova, B. | |
dc.contributor.author | Shostakivska, N. | |
dc.coverage.temporal | 4-5 грудня 2019 року | |
dc.coverage.temporal | 4-5 December 2019 | |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T12:08:55Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T12:08:55Z | - |
dc.date.created | 2019-12-04 | |
dc.date.issued | 2019-12-04 | |
dc.identifier.citation | Голова Б. Розвиток критичного мислення в процесі вивчення англійської мови / Б. Голова, Н. Шостаківська // Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 4-5 грудня 2019 року. — Т. : ТНТУ, 2019. — С. 138–139. — (Основні засади формування професійної компетності у вищій школі). | |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/30285 | - |
dc.format.extent | 138-139 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ТНТУ | |
dc.publisher | TNTU | |
dc.relation.ispartof | Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 2019 | |
dc.relation.uri | http://otherreferats.allbest.ru/pedagogics/00129961_0.html | |
dc.title | Розвиток критичного мислення в процесі вивчення англійської мови | |
dc.title.alternative | Critical thinking development in the english language learning process | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019 | |
dc.coverage.placename | Тернопіль | |
dc.coverage.placename | Ternopil | |
dc.format.pages | 2 | |
dc.subject.udc | 373.31 | |
dc.relation.references | 1. Московская Н. Л., Муякина В. П. Критическое мышление как образовательная ценность. URL: http://otherreferats.allbest.ru/pedagogics/00129961_0.html (дата обращения: 25.11.2013). | |
dc.relation.references | 2. Халперн Д. Психология критического мышления. СПб., 2000. 512 с. | |
dc.relation.references | 3. Лаптинская В. С. Критическое мышление как объект педагогического исследования в системе высшего юридического образования // Вестник Томского гос. пед. ун-та (Tomsk State Pedagogical University Bulletin), 2005. Вып. 5 (49). С. 125–129. | |
dc.relation.references | 4. Федотовская Е. И. Методика развития критического мышления как важного фактора формирования иноязычной коммуникативной компетенции в специализированных вузах: автореф. дис. … канд. пед. наук. М., 2005. | |
dc.relation.references | 5. Муштавинская И. В. Роль технологии развития критического мышления в формировании метакогнитивных умений учителя и ученика // Проблемы и перспективы развития образования. Пермь, Меркурий, 2012. С. 19–24. | |
dc.relation.referencesen | 1. Moskovskaia N. L., Muiakina V. P. Kriticheskoe myshlenie kak obrazovatelnaia tsennost. URL: http://otherreferats.allbest.ru/pedagogics/00129961_0.html (Date of appeal: 25.11.2013). | |
dc.relation.referencesen | 2. Khalpern D. Psikholohiia kriticheskoho myshleniia. SPb., 2000. 512 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. Laptinskaia V. S. Kriticheskoe myshlenie kak obieekt pedahohicheskoho issledovaniia v sisteme vyssheho iuridicheskoho obrazovaniia, Vestnik Tomskoho hos. ped. un-ta (Tomsk State Pedagogical University Bulletin), 2005. Iss. 5 (49). P. 125–129. | |
dc.relation.referencesen | 4. Fedotovskaia E. I. Metodika razvitiia kriticheskoho myshleniia kak vazhnoho faktora formirovaniia inoiazychnoi kommunikativnoi kompetentsii v spetsializirovannykh vuzakh: avtoref. dis. … kand. ped. nauk. M., 2005. | |
dc.relation.referencesen | 5. Mushtavinskaia I. V. Rol tekhnolohii razvitiia kriticheskoho myshleniia v formirovanii metakohnitivnykh umenii uchitelia i uchenika, Problemy i perspektivy razvitiia obrazovaniia. Perm, Merkurii, 2012. P. 19–24. | |
dc.identifier.citationen | Holova B., Shostakivska N. (2019) Rozvytok krytychnoho myslennia v protsesi vyvchennia anhliiskoi movy [Critical thinking development in the english language learning process]. Zbirnyk tez Ⅱ Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 4-5 December 2019), pp. 138-139 [in Ukrainian]. | |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (Україна) | |
dc.citation.journalTitle | Збірник тез Ⅱ Міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ | |
dc.citation.spage | 138 | |
dc.citation.epage | 139 | |
dc.citation.conference | Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ | |
Розташовується у зібраннях: | Ⅱ Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FVT_2019_Holova_B-Critical_thinking_development_138-139.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
FVT_2019_Holova_B-Critical_thinking_development_138-139.djvu | 29,41 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
FVT_2019_Holova_B-Critical_thinking_development_138-139__COVER.png | 450,28 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.