Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29446
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.date.accessioned2019-12-06T09:49:42Z-
dc.date.available2019-12-06T09:49:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. : І. Л. Піняк , В. А. Фалович , Л. Я. Якимишин – Тернопіль : ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29446-
dc.descriptionКурс “Стратегічний маркетинг” відноситься до циклу професійно-орієнтованих дисциплін та є профілюючим для підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг». Курс базується на таких дисциплінах як маркетинг, промисловий маркетинг, макроекономіка, мікроекономіка, основи психології, менеджмент тощо. Стратегічний маркетинг є складовою маркетингового менеджменту та стратегічного менеджменту фірми.uk_UA
dc.description.abstractМетодичні вказівки визначають зміст та структуру дисципліни „Стратегічний маркетинг”, вимоги до підготовки студента з даного предмету, його місце та роль в структурі підготовки магістра, методику проведення практичних занять, модульного контролю, критерії оцінювання та контрольні завдання.uk_UA
dc.description.tableofcontents1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ…uk_UA
dc.description.tableofcontents2. ТЕМАТИКА ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ТА ЗАВДАННЯ НА САМОСТІЙНУ РОБОТУ СТУДЕНТІВuk_UA
dc.description.tableofcontents3. СТРУКТУРА ПРАКТИЧНИХ (СЕМІНАРСЬКИХ) ЗАНЯТЬ …uk_UA
dc.description.tableofcontents4. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ………………uk_UA
dc.description.tableofcontents5. ПИТАННЯ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ, ВПРАВИ ТА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ…………uk_UA
dc.description.tableofcontents6. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА…………uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств. Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references2. Куденко Н. В. Маркетингові стратегії фірми: монографія / Н. В. Куденко. – К.: КНЕУ, 2008. – 245 с.uk_UA
dc.relation.references3. Ламбен Жан Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж. Ж. Ламбен. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с.uk_UA
dc.relation.references4. Стратегічний маркетинг: навч. посіб. / Н. В. Куденко; ред. Н. Г. Царик. – К.: КНЕУ, 2006. – 152 с.uk_UA
dc.relation.references5. Фатхутдинов Р. А. Стратегический маркетинг: учебник / Р. А. Фатхутдинов. – СПб.: Питер, 2006. – 640 с.uk_UA
dc.relation.references6. Холод В. В. Стратегічний маркетинг: конспект лекцій / В. В. Холод. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2009. – 479 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
metodstr19 практ-перетворено.pdf517,46 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları