このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29444
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T11:27:19Z-
dc.date.available2019-12-05T11:27:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів) / укл. : О. П. Бурліцька. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2019. – 46 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29444-
dc.descriptionМета дисципліни: Дисципліна «Рекламний менеджмент» має на меті формування системи знань про методи й технології підготовки, організації та управління рекламними кампаніями суб’єктами підприємництва. Завдання дисципліни: вивчення основних засобів рекламування товарів і послуг, їх комунікаційного та психологічного впливу на цільову аудиторію, напрямків рекламної діяльності суб’єкта підприємництва, набуття вмінь аналізу ефективності витрат на рекламу.uk_UA
dc.description.abstractСучасний період суспільно-економічного розвитку характеризується значним збільшенням споживання товарів і послуг. Донести інформацію про споживчі властивості, користь, задоволення потреб стає не можливо без застосування комунікаційних прийомів, а особливо реклами. Сучасна реклама вже перестала бути простим інформаційно- комунікаційним засобом, вона все більше вбирає в себе підходи, засновані на науковому пізнанні явищ і процесів, результати світової практики тощо. Добре організована рекламна діяльність передбачає мобілізацію управлінських процесів, покликаних досліджувати, аналізувати, планувати та втілювати рекламні проекти, що мають сприяти ринковому успіху як окремих товарів і послуг, так і підприємницькій структурі загалом. Сформувати необхідний обсяг базових знань, умінь і навичок щодо організації та управління рекламною діяльність саме і покликана навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент».uk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів)uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
рекламний менеджмент 2019.pdf1,13 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール