Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29443
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T10:45:25Z-
dc.date.available2019-12-05T10:45:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНавчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів з курсу "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / укл. : О. П. Бурліцька. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2019. – 37 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29443-
dc.descriptionМета навчальної дисципліни: надання знань про напрями розширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для досягнення мети організації. Завдання дисципліни: вивчення складу і напрямів дії зовнішніх і внутрішніх чинників поведінки споживачів, можливостей їх використання в маркетинговій діяльності; набуття навичок роботи зі споживачем та керування його поведінкою. Предмет дисципліни: маркетингова система керування поведінкою споживачів.uk_UA
dc.description.abstractВивчення курсу "Поведінка споживачів" передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжних курсів (маркетинг, мотивація в економічні діяльності людини, організаційна поведінка, інфраструктура товарного ринку, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, промисловий маркетинг, маркетингова політика комунікацій, маркетингові дослідження), цілеспрямованої роботи над вивченням спеціальної літератури, активної роботи на лекціях та практичних заняттях, самостійної роботи та виконання індивідуальних завдань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectгалузьuk_UA
dc.titleНавчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів з курсу "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняuk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Алешина И.В. Поведение потребителей: учебник. – М.: Экономист, 2006. – 525 с. 2. Зозулёв А.В. Поведение потребителей: Учебное пособие / А.В. Зозулёв, 2004. - 364 с. 3. Ильин В.И. Поведение потребителей / В.И. Ильин, 2000. - 224 с. 4. Соломон Майкл Р. Поведение потребителя. Искусство и наука побеждать на рынке: Пер. с англ./ Майкл Р. Соломон, 2003.- 784 с. 5. Энджел Д.Ф. Поведение потребителей/ Д.Ф. Энджел, Р.Д. Блэкуэлл, П.У. Миниард, 2000. - 759 с.uk_UA
dc.relation.references2. Зозулёв А.В. Поведение потребителей: Учебное пособие / А.В. Зозулёв, 2004. - 364 с.-
dc.relation.references3. Ильин В.И. Поведение потребителей / В.И. Ильин, 2000. - 224 с-
dc.relation.references4. Соломон Майкл Р. Поведение потребителя. Искусство и наука побеждать на рынке: Пер. с англ./ Майкл Р. Соломон, 2003.- 784 с.-
dc.relation.references5. Энджел Д.Ф. Поведение потребителей/ Д.Ф. Энджел, Р.Д. Блэкуэлл, П.У. Миниард, 2000. - 759 с.-
dc.relation.references5. Энджел Д.Ф. Поведение потребителей/ Д.Ф. Энджел, Р.Д. Блэкуэлл, П.У. Миниард, 2000. - 759 с.-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
ПС самостюроб.pdf1,29 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları