Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29439
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T09:57:24Z-
dc.date.available2019-12-05T09:57:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОпорний конспект лекцій із дисципліни «Мерчандайзинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. : О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. – 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29439-
dc.descriptionМерчандайзинг - одна з основоположних дисциплін для професійних діячів ринку, чий бізнес полягає в реалізації товарів і послуг кінцевим споживачам. У зв'язку з цим актуальним є вивчення даної дисципліни студентами напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг». Метою вивчення дисципліни «Мерчандайзинг » є придбання теоретичних знань і практичних умінь і навичок у сфері мерчандайзингу. Навчальна дисципліна «Мерчандайзинг » повинна вирішувати наступні завдання: - формування асортиментної політики; найбільш оптимальне і зручне розміщення обладнання, відділів, секцій, товарів у поєднанні з інформаційним супроводом і формування ситуацій в торговому залі ; - створення сприятливої атмосфери магазину; сприяння продажу товарів та їх марок; - розробка і впровадження раціонального планування торгового залу, і розміщення товарів; - розробка і застосування засобів і методів мерчандайзингу для просування окремих товарів або їх комплексів. У результаті вивчення курсу студент повинен: володіти навичками створення сприятливих умов для купівлі; вміти розробити та застосувати засоби і методи мерчандайзингу для просування окремих товарів або їх комплексів; вміти раціонально планувати торговий зал; вміти розміщувати торговельне обладнання і товари в торговому залі ; вміти аналізувати поведінку споживачів.uk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах торгівля є складним, багаторівневим, динамічним бізнесом. Фахівці в галузі товарознавства і комерції з метою успішної торгівлі повинні шукати покупців, виявляти їх потреби, закуповувати відповідні товари, складувати , перевозити , домовлятися про ціни та умови продажу. При цьому фахівці з закупівлі можуть створити чудовий асортимент, домогтися низької вартості товарів, але якщо ці товари не будуть реалізовані споживачем, компанія не отримає прибутку. Оскільки жоден, навіть найкращий товар не може продати себе сам, роздрібний торговець повинен забезпечити ефективне представлення продуктів у магазині, переконати покупців у доцільності придбання товару і запропонувати послуги, стимулюючі і підк-ріплюючі в рішенні споживача зробити покупку. Комплекс заходів спрямований на просування і збут товарів у магазині, отримав назву мерчандайзингу.uk_UA
dc.description.tableofcontents1. Робоча навчальна програма дисципліни «Мерчандайзинг»...............................4uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Цілі і завдання вивчення дисципліни «Мерчандайзинг».................................4uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Вимоги до рівня освоєння програми і форми поточного та проміжного контролю з дисципліни «Мерчандайзинг»..............................................................6uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Зміст лекційних занять......................................................................................12uk_UA
dc.description.tableofcontents3. Навчально-методичне забезпечення дисципліни «Мерчандайзинг».............84uk_UA
dc.description.tableofcontents4. Методичні рекомендації для викладача............................................................84uk_UA
dc.description.tableofcontents5. Методичні вказівки для студентів з вивчення дисципліни «Мерчандайзинг»....................................................................................................85uk_UA
dc.description.tableofcontents6. Матеріально-технічне забезпечення дисципліни «Мерчандайзинг».............88uk_UA
dc.description.tableofcontents7. Програмне забезпечення використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (за видами занять) по дисципліні «Мерчандайзинг»....................................................................................................89uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectкатегорійний мерчандайзингuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectефективний мерчандайзинuk_UA
dc.titleОпорний конспект лекцій із дисципліни «Мерчандайзинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Клочкова М.С. Логінова Є.Ю. Якорева А.С. Мерчандайзинг [ Текст] : Навчально-практичний посібник. - М. : Дашков і К. 2009 . - 282 с.uk_UA
dc.relation.references2. Морган Т. Візуальний мерчандайзинг: вітрини та прилавки для роздрібної торгівлі [Текст] / Т. Морган ; [пер. з англ. А. П. Романова ] . - М.: РИПОЛ класик, 2008. - 208с.uk_UA
dc.relation.references3. Парамонова Т.Н., Рамазанов І.А. Мерчандайзинг. [Текст]. - М. : Кнорус , 2010 , - 144 с.uk_UA
dc.relation.references4. Сисоєва С., Бузукова Е. Мерчандайзинг. Курс управління ассортиментом в рознице.[ Текст] - Спб . : Пітер , 2011 . - 272 с.uk_UA
dc.relation.references5. Таборова А. Г. Умный мерчандайзинг. [Текст ] - М. : Дашков і К. - 2009 . - 160 с.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece nas colecções:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
конспект мерчандайзинг 2019 новий.pdf2,11 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas