กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29369

ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.authorКара, Вікторія
dc.contributor.authorKara, Viktoriya
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:01Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:01Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationКара В. Місткість товарного ринку як об'єкт маркетингового дослідження / Кара Вікторія // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 123–124. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29369-
dc.format.extent123-124
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.titleМісткість товарного ринку як об'єкт маркетингового дослідження
dc.title.alternativeMarket commodity as a market research object
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.identifier.citationenKara V. (2019) Mistkist tovarnoho rynku yak obiekt marketynhovoho doslidzhennia [Market commodity as a market research object]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 123-124 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage123
dc.citation.epage124
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
RSPIC_2019_Kara_V-Market_commodity_as_a_market_123-124.pdf296,45 kBAdobe PDFดู/เปิด
RSPIC_2019_Kara_V-Market_commodity_as_a_market_123-124.djvu18,43 kBDjVuดู/เปิด
RSPIC_2019_Kara_V-Market_commodity_as_a_market_123-124__COVER.png281,48 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น