Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29361

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГой, Віта
dc.contributor.authorHoi, Vita
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:36:00Z-
dc.date.available2019-11-27T12:36:00Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationГой В. Вірусний маркетинг як метод електронної комерції / Гой Віта // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 109–110. — (Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовища).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29361-
dc.format.extent109-110
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.relation.urihttps://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
dc.titleВірусний маркетинг як метод електронної комерції
dc.title.alternativeViral marketing as a method of e-commerce
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Вірусний маркетинг. URL: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
dc.relation.references2. Мороз Л.А. Проблеми використання нестандартних методів маркетингових комунікацій / Л.А. Мороз. // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2010. № 690. С. 109–113.
dc.relation.referencesen1. Virusnyi marketynh. URL: https://turbosms.ua/ua/articles/virusnyj-marketing.html
dc.relation.referencesen2. Moroz L.A. Problemy vykorystannia nestandartnykh metodiv marketynhovykh komunikatsii, L.A. Moroz., Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". 2010. No 690. P. 109–113.
dc.identifier.citationenHoi V. (2019) Virusnyi marketynh yak metod elektronnoi komertsii [Viral marketing as a method of e-commerce]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 109-110 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage109
dc.citation.epage110
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.