Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29327

Назва: Формування позитивного іміджу організації на ринку праці
Інші назви: Forming a positive image of the organization in the labor market
Автори: Коршнявий, Данило
Korshniavyi, Danylo
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Коршнявий Д. Формування позитивного іміджу організації на ринку праці / Коршнявий Данило // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 31–33. — (Концептуальні аспекти розвитку економіки).
Bibliographic description: Korshniavyi D. (2019) Formuvannia pozytyvnoho imidzhu orhanizatsii na rynku pratsi [Forming a positive image of the organization in the labor market]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 31-33 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Конференція/захід: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 8-лис-2019
Дата внесення: 27-лис-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
УДК: 658
012
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 31-33
Початкова сторінка: 31
Кінцева сторінка: 33
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29327
Перелік літератури: 1. Прохоровська С. А. Роль комунікацій в управлінні брендом роботодавця /С.А. Прохоровська, В.М. Островерхов // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. Тернопіль.: Економічна думка, 2015. – Вип. 20. – С. 87-91.
2. Прохоровська С. А. Формування внутрішнього бренду роботодавця /С. А. Прохоровська //Сектори економіки в процесі реалізації державної регіональної політики»: зб. тез доповідей учасників Міжнар. наук.-практ. конференції Ч. 1 .Т.: ТНЕУ, 2017. – Ч1. – С. 287-290.
3. Химич І. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури /І. Химич //Економiка та держава, 2009. – № 2. – С.59-60. 4. Цимбалюк С.О. Управління брендом роботодавця: навч. посіб /С. О. Цимбалюк. – К.: КНЕУ, 2016. – 256 с.
References: 1. Prokhorovska S. A. Rol komunikatsii v upravlinni brendom robotodavtsia /S.A. Prokhorovska, V.M. Ostroverkhov, Rehionalni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrainy. Ternopil., Ekonomichna dumka, 2015, Iss. 20, P. 87-91.
2. Prokhorovska S. A. Formuvannia vnutrishnoho brendu robotodavtsia /S. A. Prokhorovska //Sektory ekonomiky v protsesi realizatsii derzhavnoi rehionalnoi polityky": zb. tez dopovidei uchasnykiv Mizhnar. nauk.-prakt. konferentsii Ch. 1 .T., TNEU, 2017, Ch1, P. 287-290.
3. Khymych I. Imidzh yak vazhlyvyi pokaznyk diialnosti pidpryiemstva u suchasnykh umovakh rozvytku korporatyvnoi kultury /I. Khymych //Ekonomika ta derzhava, 2009, No 2, P.59-60. 4. Tsymbaliuk S.O. Upravlinnia brendom robotodavtsia: navch. posib /S. O. Tsymbaliuk, K., KNEU, 2016, 256 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.