Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29308

Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorШеремета, Ольга
dc.contributor.authorSheremeta, Olga
dc.coverage.temporal8 листопада 2019 року
dc.coverage.temporal8 November 2019
dc.date.accessioned2019-11-27T12:35:49Z-
dc.date.available2019-11-27T12:35:49Z-
dc.date.created2019-11-08
dc.date.issued2019-11-08
dc.identifier.citationШеремета О. Імідж підприємства як основа успішного функціонування / Шеремета Ольга // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 225–226. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29308-
dc.format.extent225-226
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
dc.relation.urihttp://dit
dc.titleІмідж підприємства як основа успішного функціонування
dc.title.alternativeImage of enterprise as basic of successful functioning
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339
dc.relation.references1) Данчева, О. В. Практична психологія в економіці та бізнесі /О. В. Данчева, Ю. М. Швалб – К.:Лібра, 1998. – С. 270.
dc.relation.references2) Хатікова, З. В. Підвищення ефективності управління іміджем підприємств /З. В. Хатікова – Симферополь, 2010. – С. 23. 3) Гоц, Л. Н. Содержание понятий: «имидж», «деловая репутация» и «гудвилл», их разграничение и взаимосвязь / Л. Н. Гоц // Прометей: регіональний збірник наукових праць з економіки, 2006. – С. 159-162. 4) Лук’янець, Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник /Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. – К.:КНЕУ, 2003. – С. 440. 5) Гуревич, П. С. Объекты и методы формирования имиджа /П.С. Гуревич. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://dit. perm.ru/articles/marketing/data/010809. htm
dc.relation.referencesen1) Dancheva, O. V. Praktychna psykholohiia v ekonomitsi ta biznesi /O. V. Dancheva, Yu. M. Shvalb – K.:Libra, 1998, P. 270.
dc.relation.referencesen2) Khatikova, Z. V. Pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia imidzhem pidpryiemstv /Z. V. Khatikova – Symferopol, 2010, P. 23. 3) Hots, L. N. Soderzhanye poniatyi: "ymydzh", "delovaia reputatsyia" y "hudvyll", ykh razghranychenye y vzaymosviaz, L. N. Hots, Prometei: rehionalnyi zbirnyk naukovykh prats z ekonomiky, 2006, P. 159-162. 4) Lukianets, T. I. Reklamnyi menedzhment: Navch. posibnyk /T. I. Lukianets, 2-he vyd., dop, K.:KNEU, 2003, P. 440. 5) Hurevych, P. S. Obekty y metody formyrovanyia ymydzha /P.S. Hurevych. [Electronic resource], Access mode: http://dit. perm.ru/articles/marketing/data/010809. htm
dc.identifier.citationenSheremeta O. (2019) Imidzh pidpryiemstva yak osnova uspishnoho funktsionuvannia [Image of enterprise as basic of successful functioning]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 225-226 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage225
dc.citation.epage226
dc.citation.conferenceⅩ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Aparece nas colecções:Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.