Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова, Тетяна-
dc.contributor.authorФедорова, Татьяна-
dc.contributor.authorFedorova, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-07-12T14:40:42Z-
dc.date.available2019-07-12T14:40:42Z-
dc.date.issued2019-05-31-
dc.date.submitted2019-03-
dc.identifier.citationФедорова Т. Маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств [Електронний ресурс] / Тетяна Федорова // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2019. — Вип. 1 (20). — С. 63-77. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19ftvpkp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28742-
dc.description.abstractУ статті досліджено та згруповано наукові досягнення зарубіжних та вітчизняних науковців з проблематики конкурентоспроможності підприємств та факторів, що впливають на її рівень. На прикладі підприємств хлібопекарської галузі сформовано систему чинників впливу на рівень конкурентоспроможності підприємств Визначено значення маркетингового підходу до підвищення конкурентоспроможності підприємств. Означено складові елементи маркетингової пропозиції хлібопекарської продукції та вплив цих елементів на вибір споживача. Обґрунтовано ефективність використання інструментів маркетингу для просування продукції на ринку. Проаналізовано види диференціацій та визначено найоптимальнішу для хлібопекарських підприємств. Досліджено ціновий аспект маркетингового інструментарію. Доведено використання маркетингового підходу сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств, розробити ефективну товарну політику, налагодити комунікаційний зв’язок із споживачем та розширити ринки збуту продукції.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследованы и сгруппированы научные достижения зарубежных и отечественных ученых по проблематике конкурентоспособности предприятий и факторов, влияющих на ее уровень. На примере предприятий хлебопекарной отрасли сформирована система факторов влияния на уровень конкурентоспособности предприятий Определены значения маркетингового подхода к повышению конкурентоспособности предприятий. Отмечено составляющие элементы маркетингового предложения хлебопекарной продукции и влияние этих элементов на выбор потребителя. Обоснована эффективность использования инструментов маркетинга для продвижения продукции на рынке. Проанализированы виды дифференциации и определены оптимальную для хлебопекарных предприятий. Исследована ценовой аспект маркетингового инструментария. Доказано использования маркетингового подхода способствует повышению конкурентоспособности предприятий, разработать эффективную товарную политику, наладить коммуникационная связь с потребителем и расширить рынки сбыта продукции.uk_UA
dc.description.abstractThe article investigates and groups the scientific achievements of foreign and domestic scientists on the issues of competitiveness of enterprises and factors influencing its level. On the example of the bakery enterprises, a system of factors influencing the level of competitiveness of enterprises was formed. The importance of the marketing approach to increasing the competitiveness of enterprises was determined. The components of the marketing offer of bakery products and the influence of these elements on the consumer's choice are indicated. The effectiveness of using marketing tools to promote products on the market is substantiated. The types of differentiations are analyzed and the most optimal for baking enterprises is determined. The price aspect of marketing tools is investigated. Proven use of the marketing approach contributes to increasing the competitiveness of enterprises, to develop an effective commodity policy, to establish communication with the consumer and expand the markets for products.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent63-77-
dc.format.extent15-
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19ftvpkp.pdfuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectчинники впливуuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectхлібопекарські підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UA
dc.subjectфакторы влиянияuk_UA
dc.subjectмаркетинговый подходuk_UA
dc.subjectмаркетинговые инструментыuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectхлебопекарные предприятияuk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectfactors of influenceuk_UA
dc.subjectmarketing approachuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectbakery enterprisesuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємствuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговый подход как системно-комплексное решение проблемы повышения конкурентоспособности предприятийuk_UA
dc.title.alternativeMarketing approach as a system-complex solution of problems in competitiveness of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2019uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc65.012.1:658.8uk_UA
dc.relation.references1. Азоев Г. Л. Конкурентне преимущества фирмы. Научное издательство. М.: ОАО «Типография «Новости», 2000. 256 с.uk_UA
dc.relation.references2. Гречаник Н. Ю. Теоретичні основи конкуренції у ринковій економіці. Всеукраїнський науково-виробничий журнал: Інноваційна економіка. 2006. № 2. C. 228–237.uk_UA
dc.relation.references3. Мазаракі А. А. Торговельне підприємство: стратегія, політика, конкурентоспроможність / А. А. Мазаракі, Д. М. Пшеслінський, І. В. Смолін. – К.: Вид-во: КНТЕУ, 2010. 383с.uk_UA
dc.relation.references4. Мілевський С. В. Моделі аналізу та управління конкурентоспроможністю промислових підприємств. Наукове видання / С. В. Мілевський, О. В. Мілов. Харків: Вид. ХНЕУ, 2007. 156 с.uk_UA
dc.relation.references5. Павлова В. А. Розробка моделі вибору конкурентної стратегії промислового підприємства. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. 2010. № 1 (9). С. 5-17.uk_UA
dc.relation.references6. Плотницина Т. М. Основные проблемы и возможности практической оценки конкурентоспособности предприятия. Весник ТГТУ. ., 2010. Т.16. №2. с.465-473.uk_UA
dc.relation.references7. Соловйов І. О. Агромаркетинг: системна методологія, реалізація концепції: [монографія]. Херсон: Олди-плюс, 2008. – 344С.uk_UA
dc.relation.references8. Фатхутдинов Р. А. Стратегическая конкурентоспособности. М.: ЗАО Издательство «Экономика», 2005. 504 с.uk_UA
dc.relation.references9. Федорова Т. В. Стратегічне управління конкурентоспроможністю хлібопекарських підприємств. Науковий журнал: Молодий вчений. 2014. № 8 (11), ч. 2. С. 53-56.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Azoyev, G. L. (2000.) Konkurentne preimuschestva firmyi [Competitive advantages of the firm. Scientific publishing house]. M .: JSC "Printing house" Novosti ". p. 256.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Grechanik, N. Yu. (2006) Teoretichni osnovi konkurentsiyi u rinkoviy ekonomitsi [Theoretical Basis of Competition in a Market Economy]. All-Ukrainian Scientific and Production Magazine: Innovative Economy. No. 2. Рр. 228-237.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Mazaraki, A. A. (2010) Torgovelne pidpriemstvo: strategiya, politika, konkurentospromozhnist [Trading Company: Strategy, Policy, Competitiveness] K.: Vt.: KNTUE. P. 383.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Milevsky, S. V. (2007) Modeli analIzu ta upravlinnya konkurentospromozhnistyu promislovih pidpriemstv [Models of Analysis and Management of the Competitiveness of Industrial Enterprises]: View. KhNEU. P. 156.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Pavlova, V. A. (2010) Rozrobka modeli viboru konkurentnoyi strategiyi promislovogo pidpriemstva [Development of a model for choosing a competitive strategy for an industrial enterprise]. Economics and management of the enterprises of the machine-building industry: problems of theory and practice. No. 1 (9). pp. 5-17.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Plotnitsina, T. M. (2010) Osnovnyie problemyi i vozmozhnosti prakticheskoy otsenki konkurentosposobnosti predpriyatiya [The main problems and possibilities of practical assessment of the competitiveness of the enterprise]. Vesna TSTU. Vol. 16. no 2. pр. 465-473.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Soloviev, I. А. (2008) Agromarketing: sistemna metodologiya, realizatsiya kontseptsiyi [Agromarketing: system methodology, implementation of the concept]: [monograph]. Kherson: Oldi Plus,. Р. 344C.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Fatkutdinov, R. A. (2005) Strategicheskaya konkurentosposobnost [Strategic Competitiveness]. M .: ZAO Publishing house "Economics". Р. 504 puk_UA
dc.relation.referencesen9. Fedorova, T. V. (2014) Strategichne upravlinnya konkurentospromozhnistyu hlibopekarskih pidpriemstv [Strategic management of the competitiveness of bakery enterprises]. Scientific journal: Young Scientist. no. 8 (11), part 2. pр. 53-56.uk_UA
dc.identifier.citationenFedorova, T. (2019) Marketynhovyi pidkhid yak systemno-kompleksne vyrishennia problemy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Marketing approach as a systemcomplex solution of problems in competitiveness of enterprises]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 20, no. 1, pp. 63- 77. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19ftvpkp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.01.063-
dc.subject.jelD21uk_UA
dc.subject.jelD41uk_UA
dc.contributor.affiliationХерсонський державний аграрний університет вул. Стрітенська, 23, м. Херсон, Україна 73006 e-mail: fedorova.tv.0502@gmail.com к.e.н., доцент, доцент кафедри менеджменту організаційuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(20)-
dc.citation.spage63-
dc.citation.epage77-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 1(20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19ftvpkp.pdfМаркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств709,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.