Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorКрикавський, Євген Васильович-
dc.contributor.authorПодзігун, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-14T20:48:43Z-
dc.date.available2018-12-14T20:48:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФахова публікаціяuk_UA
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26337-
dc.format.extent102-104-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДифузія ірраціональної бізнес-поведінки в інтегрованих організаціяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderХмельницький національний університетuk_UA
dc.coverage.placenameХмельницький національний університетuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationНУ "Львівська політехніка"uk_UA
dc.contributor.affiliationУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.citation.volume5(2018)-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khmelnutsk.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора