Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26265

Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorГрабовський, Андрій
dc.contributor.authorGrabovsky, Andriy
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:06Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:06Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationГрабовський А. Розвиток галузі автомобілебудування в Україні / Андрій Грабовський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 160–161. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26265-
dc.format.extent160-161
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.relation.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2014/n5.html
dc.titleРозвиток галузі автомобілебудування в Україні
dc.title.alternativeDevelopment of the field of automotive building in Ukraine
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc329.321
dc.relation.references1. Краузе О. Маркетингові технології формування попиту на ринку продукції автомобілебудування // Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України: колективна монографія. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя. – 2014. – 411с.
dc.relation.references2. Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://economics.opu.ua/files/archive/2014/n5.html
dc.relation.referencesen1. Krauze O. Marketynhovi tekhnolohii formuvannia popytu na rynku produktsii avtomobilebuduvannia, Marketynhovyi instrumentarii formuvannia popytu na tovary ta posluhy na rynkakh Ukrainy: kolektyvna monograph, Ternopil: TNTU im. I.Puliuia, 2014, 411p.
dc.relation.referencesen2. Marketynhove doslidzhennia rynkiv zbutu avtomobilebudivnykh pidpryiemstv Ukrainy [Electronic resource]. Access mode: http://economics.opu.ua/files/archive/2014/n5.html
dc.identifier.citationenGrabovsky A. (2018) Rozvytok haluzi avtomobilebuduvannia v Ukraini [Development of the field of automotive building in Ukraine]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 160-161 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage160
dc.citation.epage161
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.