Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26245

Назва: Аналіз кон’юнктури споживчого ринку
Інші назви: Analysis of consumer market conjunctions
Автори: Бронецький, Віталій
Bronetskyi, Vitalii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бронецький В. Аналіз кон’юнктури споживчого ринку / Віталій Бронецький // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 10–11. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description: Bronetskyi V. (2018) Analiz koniunktury spozhyvchoho rynku [Analysis of consumer market conjunctions]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 10-11 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 10-11
Початкова сторінка: 10
Кінцева сторінка: 11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26245
Перелік літератури: 1. Музика О.М. Можливості та проблеми використання маркетингових досліджень на ринку страхових послуг / О.М. Музика, Л.О. Іванова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів, 2006. – С. 232-233.
References: 1. Muzyka O.M. Mozhlyvosti ta problemy vykorystannia marketynhovykh doslidzhen na rynku strakhovykh posluh, O.M. Muzyka, L.O. Ivanova, Marketynh ta lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dop. VI Mizhnar. nauk.-prakt. konf, Lviv, 2006, P. 232-233.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.