Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26225

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМавдюк, Іван
dc.contributor.authorMavdiuk, Ivan
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:00Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:00Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationМавдюк І. Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства / Іван Мавдюк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 82–83. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26225-
dc.format.extent82-83
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleБрендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
dc.title.alternativeBranding as a way for increasing competitiveness level of enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу / С. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2013. - № 3. – С. 133 -138
dc.relation.referencesen1. Semeniuk S. Brendynh vyshchoho navchalnoho zakladu, S. Semeniuk, Galician economic bulletin, 2013, No 3, P. 133 -138
dc.identifier.citationenMavdiuk I. (2018) Brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Branding as a way for increasing competitiveness level of enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 82-83 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage82
dc.citation.epage83
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.