Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26217

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГикава, Олена
dc.contributor.authorHykava, Olena
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:01:59Z-
dc.date.available2018-12-06T10:01:59Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationГикава О. Роль інновацій у створенні конкурентних переваг підприємства / Олена Гикава // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 67–69. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26217-
dc.format.extent67-69
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.relation.urihttp://mastermrufeaa.ucoz.com/s6/Lacatus_Sebastian_EAA.pdf
dc.titleРоль інновацій у створенні конкурентних переваг підприємства
dc.title.alternativeThe role of innovations in creation of competitive advantages of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Фіск, П. Маркетинг / П. Фікс. – К.: Вид-во Метеор Прес, 2008. – С. 204-205.
dc.relation.references2. Петраріо, І.-Р. Інновація: шлях до конкурентоспроможності та зростання. Країни Центральної та Східної Європи / І.-Р. Петраріо, Р. Бумбас, Р. Сіобану // Теоретична та прикладна економіка, 2013. – Т.20. – № 5 (582). – С. 14
dc.relation.references3. Інновації, джерело конкурентних переваг [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://mastermrufeaa.ucoz.com/s6/Lacatus_Sebastian_EAA.pdf.
dc.relation.referencesen1. Fisk, P. Marketynh, P. Fiks, K., Vyd-vo Meteor Pres, 2008, P. 204-205.
dc.relation.referencesen2. Petrario, I.-R. Innovatsiia: shliakh do konkurentospromozhnosti ta zrostannia. Krainy Tsentralnoi ta Skhidnoi Yevropy, I.-R. Petrario, R. Bumbas, R. Siobanu, Teoretychna ta prykladna ekonomika, 2013, V.20, No 5 (582), P. 14
dc.relation.referencesen3. Innovatsii, dzherelo konkurentnykh perevah [Electronic resource]. Access mode: http://mastermrufeaa.ucoz.com/s6/Lacatus_Sebastian_EAA.pdf.
dc.identifier.citationenHykava O. (2018) Rol innovatsii u stvorenni konkurentnykh perevah pidpryiemstva [The role of innovations in creation of competitive advantages of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 67-69 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage67
dc.citation.epage69
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.